IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 4 Dec: Bloodsin, Bloody Remains, Skaldgrim, N.O.S Vorige pagina
solitude within
Usericon van solitude within
Posted 22-12-2010 16:29 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

quote:
Op 22 december 2010 16:05 schreef Silence het volgende:
Ha Anton, inbreng wordt gewaardeerd, maar liever via de mail. Oude zaken hoeven we niet (meer) te behandelen, en zeker niet op ZM.

Je hebt gelijk Amel maar ik las over het eerder in dit topic over de (in)stabiliteit van het oude bestuur en vond dat ik nog wat kon verklaren waar dit oa vandaan kwam.

Aangezien ik nog steeds verhalen opvang dat de persoon in kwestie zich nog steeds opwerpt als de grote man en als we alles hadden gedaan wat hij zij het wel goed was gegaan.
Terwijl de andere bestuursleden zich de longen uit hun lijf rende liep hij alleen voorop als alles geregeld was. ( Zie tattoo fest twente) en als het niet goed gaat dan dan ligt het weer aan de rest van het bestuur.
Dit vond ik niet terecht ten opzichte van mijn collega's in het bestuur en vandaar dit verhaal.

Zal hier geen woord meer over zeggen maar ondervind zelf nog steeds schade van deze periode en vooral de nasleep.

Verder denk ik dat het voor de MFT een mooi 2011 gaat worden, maar hier krijg je nog wel bericht over aangezien het plan nog niet waterdicht is.

BVT
Usericon van BVT
Posted 22-12-2010 16:45 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 21 december 2010 22:21 schreef bastianus het volgende:
Sjongejonge. De recensent is behoorlijk positief over de opzet van de avond, de inzet van MFT en juist over bloodsin .

En terecht natuurlijk..

Silence
Usericon van Silence
Posted 22-12-2010 16:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2010 16:29 schreef solitude within het volgende:

Zal hier geen woord meer over zeggen maar ondervind zelf nog steeds schade van deze periode en vooral de nasleep.

Wij bij MFT ook! Vandaar dat ik de verhalen zo veel mogelijk wil inperken. We moeten maar extra hard werken om te laten zien wat we waard zijn.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-12-2010 16:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2010 16:29 schreef solitude within het volgende:
Aangezien ik nog steeds verhalen opvang dat de persoon in kwestie zich nog steeds opwerpt als de grote man en als we alles hadden gedaan wat hij zij het wel goed was gegaan.

Aangezien die persoon dat niet hier doet is het totaal zinloos om deze zwarte bladzijde uit de geschiedenis van MFT hier elke keer weer op te rakelen. Dus, je zegt zelf wel dat je er niets meer over gaat zeggen...
quote:

...maar dat heb ik je ondertussen ook al 100 keer zien posten

Hier valt ook niemand jou aan, dus ik snap sowieso niet waarom je per se hier voor jezelf wil opkomen. Vertel dan de mensen waar die persoon tegen liegt maar hoe het zit, ik denk dat veel mensen hier geen idee hebben waar je het allemaal over hebt. Of zeg gewoon wie het is met naam en toenaam, dan weten wij ook voor wie we uit moeten kijken

Echt waar, volgens mij wordt hier nu prima positief naar MFT gekeken en neemt niemand hier jou wat kwalijk; laat het nou een keer écht rusten

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Silence
Usericon van Silence
Posted 22-12-2010 16:52 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2010 16:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Of zeg gewoon wie het is met naam en toenaam, dan weten wij ook voor wie we uit moeten kijken

Ik zou het fijn vinden als dat niet gebeurt.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 22-12-2010 17:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Lijkt me ook beter van niet, maar ja, dat was de enige overgebleven reden om het er hier nog over te hebben. Mooi dan, afgelopen dus

Hier nog wat foto's van het optreden van N.O.S.:

Duidelijk geen concert-camera

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-12-2010 17:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Leuke dame, was ze niet de vriendin van Pruttel?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 22-12-2010 17:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Yup, is.

Hier nog een stukje Pruttel en dame van BVT (+ wat genetisch materiaal van BVT):

solitude within
Posted 22-12-2010 17:55 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

quote:
Op 22 december 2010 16:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Echt waar, volgens mij wordt hier nu prima positief naar MFT gekeken en neemt niemand hier jou wat kwalijk; laat het nou een keer écht rusten

Ik zal het laten rusten en er geen woord meer over zeggen.
Met de MFT komt wel goed daar ben ik helemaal niet bang voor aangezien de dingen die nu al veranderen.

trouwens Amel, staan er alweer avonden gepland 2011?

[Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 22-12-2010 18:00]

Silence
Usericon van Silence
Posted 22-12-2010 18:01 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Data zijn aangevraagd, nog even wachten of het wijkgebouw ze goedkeurt.

solitude within
Posted 22-12-2010 18:03 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

quote:
Op 22 december 2010 16:52 schreef Silence het volgende:
Ik zou het fijn vinden als dat niet gebeurt.

Die naam zal ik ook zekers niet gaan zeggen want daar zou ik niks mee bereiken.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-12-2010 18:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2010 17:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Yup, is.

Hier nog een stukje Pruttel en dame van BVT (+ wat genetisch materiaal van BVT):

Huh? Heeft Pruttel een vette raap tegenwoordig?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 22-12-2010 18:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2010 18:28 schreef bastianus het volgende:
Huh? Heeft Pruttel een vette raap tegenwoordig?

De waarheid ligt in het midden! (Of misschien wat dichter bij een van de twee foto's )

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Usericon van Kleine-Kapoen
Posted 24-12-2010 17:53 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

Pestilence @ MFT!!!

Enskedese Kopknikkers Bende

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com