|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En terecht natuurlijk.. |
|
quote:Wij bij MFT ook! Vandaar dat ik de verhalen zo veel mogelijk wil inperken. We moeten maar extra hard werken om te laten zien wat we waard zijn. |
|
quote: Aangezien die persoon dat niet hier doet is het totaal zinloos om deze zwarte bladzijde uit de geschiedenis van MFT hier elke keer weer op te rakelen. Dus, je zegt zelf wel dat je er niets meer over gaat zeggen... quote: ...maar dat heb ik je ondertussen ook al 100 keer zien posten Hier valt ook niemand jou aan, dus ik snap sowieso niet waarom je per se hier voor jezelf wil opkomen. Vertel dan de mensen waar die persoon tegen liegt maar hoe het zit, ik denk dat veel mensen hier geen idee hebben waar je het allemaal over hebt. Of zeg gewoon wie het is met naam en toenaam, dan weten wij ook voor wie we uit moeten kijken Echt waar, volgens mij wordt hier nu prima positief naar MFT gekeken en neemt niemand hier jou wat kwalijk; laat het nou een keer écht rusten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik zou het fijn vinden als dat niet gebeurt. |
|
Lijkt me ook beter van niet, maar ja, dat was de enige overgebleven reden om het er hier nog over te hebben. Mooi dan, afgelopen dus Hier nog wat foto's van het optreden van N.O.S.: Duidelijk geen concert-camera Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Leuke dame, was ze niet de vriendin van Pruttel? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Yup, is. Hier nog een stukje Pruttel en dame van BVT (+ wat genetisch materiaal van BVT): Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik zal het laten rusten en er geen woord meer over zeggen. Met de MFT komt wel goed daar ben ik helemaal niet bang voor aangezien de dingen die nu al veranderen. trouwens Amel, staan er alweer avonden gepland 2011? [Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 22-12-2010 18:00] |
|
Data zijn aangevraagd, nog even wachten of het wijkgebouw ze goedkeurt. |
|
quote: Die naam zal ik ook zekers niet gaan zeggen want daar zou ik niks mee bereiken. |
|
quote:Huh? Heeft Pruttel een vette raap tegenwoordig? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De waarheid ligt in het midden! (Of misschien wat dichter bij een van de twee foto's ) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Pestilence @ MFT!!! Enskedese Kopknikkers Bende |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |