|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe ja dat zijn wel van die dingen die achteraf op hun plaats vallen he. Maar goed, toen was ik 10. Ik wist het niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nu wel. You have time. You are doing fine. |
|
quote: True, heb ik ook heel even gehad (een half jaar ofzo). Ik draag nog steeds graag zwart, zo nu en dan iets van een band, maar dan wel subtiel ofzo. Maar verder gewoon jeans en t-shirt, al hou ik ook van kokerrokjes enzo, moet kunnen. Maar de kleding die ik toen moest dragen van mijn ouders, nee, daar wil ik nog niet meer dood in gevonden worden Black seeds of bunny! |
|
quote: Haha, dikke vette +1 Maar dat is eigenlijk weer iets voor een ander topic. |
|
quote:Ach, ik heb niet zoveel met de herenliefde. Maar ook hier staan Bronski Beat, Jimmy Sommerville, Modern Talking, Morrissey en andere gay-muziek in de kast hoor, is gewoon goede muziek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Absoluut. Alles wat je op noemt. Morrissey is natuurlijk helemaal geniaal maar Modern Talking was ook fantastisch. En niet eens omdat het campy is maar gewoon omdat die jongens het talent om vreselijk catchy muziek te maken tot in het extreme hebben weten uit te buiten. Daar kan je alleen maar waardering voor hebben. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Voor de hard rock: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3397602?hl=hardrock Voor de metal: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1657/1 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Eerste MC mag ook? "Van Halen" - Van Halen in 1980 daarna op LP: "Frolic Through The Park" - Death Angel en "Punishment For Decadence" - Coroner beide in 1988. Jaja, toen had ik al smaak When your people matter, menstrual health matters |
|
Is dat reclame voor hondenvoer, Frolic through the parc? En Coroner, gave band, hulde! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Slipknot - Slipknot en Machine Head - Burn My Eyes. De eerste twee metalplaten die ik kocht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Sepultura - Chaos A.D. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Waarschijnlijk "Europe - Final Countdown" "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Let's shake hands... Eerste rock-CD: Guano Apes - Proud Like A God Eerste metal-CD: Metallica - ReLoad Eerste extreme metal-CD: Immortal - Damned In Black |
|
Slipknot, na het zien van clip op TMF. Daarna Slayer en Sepultura. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hier ook. Tweedehands gekocht voor 6,90 gulden bij de al door Bastianus genoemde Diskotiek (ja, zo schreef je dat) in Zutphen. Daarvoor had ik al platen van Normaal, de Stones en Status Quo. Bareuh... |
|
Een oerslechte liveplaat van Motörhead dacht ik, zal in '82 ofzo zijn geweest. spelfout weggehaald... |
|
Eerste gekochte metal cd was Amorphis- Tales from the Thousand Lakes. Die kwam mijn crappy verzameling Korn en consorten opleuken. Verrassend triviaal |
|
Eerste CD ooit: Turn Up The Bass vol. 15 Eerste metal CD: Metallica - Master Of Puppets |
|
quote: +1. Nu zit menig metalhead je raar aan te gapen als je met je roze streepjes shirt in een metalbak staat te graaien. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: WAT!? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Niet schrikken, maar ik ben dan ook ietsje ouder (43) en mijn huidige muzieksmaak is heel anders... 1e plaat - Highway To Hell (AC-DC) 2e plaat - Battle Hymns (Manowar) 3e plaat - Number Of The Beast (Iron Maiden) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Wat WAT? Ik luisterde alleen maar naar heavy- en doommetal. Het heftigste wat ik tot dusver had was Pentecost III van Anathema. Dan is het chaotische Anthems toch wel even schrikken hoor. Overigens heb ik vrij snel daarna Tusen År Har Gått van Mörk Gryning gekocht (ik wilde perse iets met Zweedse lyrics i.v.m. toenmalige vriendin), en die trok ik wel direct. |
|
pfff da's eventjes geleden, eerste lp die ik zelf heb gekocht was (als ik het me goed herinner) exciter - violence & force , de eerste cd die ik zelf kocht staat me iets beter bij, mandator - perfect progeny. maar voor die tijd regelmatig lp's lenen bij de bieb en die op cassete zetten. |
|
Metallica, - jump in the fire lp Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |