|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Piece of Mind LP van Iron Maiden eind 1986. |
|
quote: Hee, ooit had je wél smaak. Bareuh... |
|
quote: ik schrik niet.... ben even oud!!! (is er al een bejaardensmiley??) |
|
Iron Maiden - Somewhere in time, om de hoes natuurlijk The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Uiteraard, de plaat zelf is niet best... Bareuh... |
|
Cassettes tellen blijkbaar niet dus: Iron Maiden - The Number Of The Beast (LP) |
|
1e plaat: Slayer - haunting the chapel. Op aanraden van een echte metalhead omdat ik als klein jochie iets kei hards wilde hebben. Dat was dit destijds. 1e cd: Dark Angel - time does not heal. Die was toen net uit en ik had net een cd speler gekocht van de opbrengst van m'n verpatste Kreidler brommer! beiden nog steeds in m'n bezit. |
|
1e cd: Move the house 5 1e rock cd: appetite van Guns n Roses of Get a grip van Aerosmith 1e metal cd: Slayer - Divine intervention |
|
quote: Dat is toch een maxi-singel? 3 nummers, hoewel er ook een versie is met 4 nummers, dacht ik, zo uit het hoofd. M'n eerste cd was m.o.d. - surfing m.o.d. Toen ik m'n eerste cd speler kocht. Als ik het me goed herinner was m'n eerste singel paradise by the dashboard light van meat loaf en m'n eerste lp bat out of hell van meat loaf. Een van de eerste "harde" platen was iets van michael schenker group of the scorpions oid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wij willen een ZM- rock 'n rollator, met ondersteboven kruizen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
ZM-Bastards! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik vermoedde al dar ik het verkeerd gespeld had, wist het niet meer. Nou gebruikte ik ook nogal wat verdovende middelen in die tijd... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat moet Rammstein - Mutter geweest zijn. Daarna kwam Korn, dan Therion, Dimmu Borgir enzovoort. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Haha! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Goed idee. Helemaal voor. Misschien een ZM- scootmobiel ook een idee? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Eerste vinyl voor mij was: Deep Purple - Deepest Purple Led Zeppelin - The Song Remains The Same Motorhead - Bomber alle drie met Sinterklaas 1979 in Singapore van mijn ouders gekregen. Luisterde sinds september van dat jaar al naar hard rock/heavy etal maar slechts op (illegale) cassettes. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Destijds bij de V&D voor 5 gulden en mijn eerste stukje vinyl. bub |
|
quote: hey, grappig, ik ben ook van die generatie! Maar toch eerst Ride The Lightning gekocht dat was dan mijn eerste metal-CD Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: zalig nummer signature |
|
Led Zeppelin - II, daarna U2 - The Joshua Tree |
|
Als ik Iron Maiden acherwege laat: Slayer - Reign In Blood Terrorizer - World Downfall Beide tegelijk gekocht. |
|
CD: Faith no more - King for a day... LP: Tool - Aenima |
|
quote:Anders ben je gewoon even met twee van de beste albums ooit begonnen. Vooral die King for a day, ultieme heerschplaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waren allemaal de Lp's van Slayer.Maar de eerste die ik er van kocht was "show no mercy" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |