|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:+1. Hans, zullen we Erik eens gaan bellen? Over de bassist(e) moeten we maar eens onderhandelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat moeten we al een hele tijd. W.b. de bassist(e), daar worden we het wel over eens. Ik heb wel zin om weer eens samen de oefenruimte in te duiken. Bareuh... |
|
quote: IK.HEB.EEN.VOLLE.BROEK! JAAAAAAAAH! Methylbenzeen!!! Ja hoor... |
|
Zal ik Erik eens gaan peilen? Onze oefenruimte kunnen we wel gebruiken, moeten we wel allemaal naar Volkel. Of iets centralers? In Arnhem of Nijmegen ofzo? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
In de naam van ontopicness lijkt het me beter om dit woensdag te bespreken Bareuh... |
|
quote: Fuck ontopicness. METHYLBENZEEEEN!!! Ja hoor... |
|
Eerste CD was 'Together Alone' van Anouk toen ik twaalf of dertien was. Best gay, haha. Daarna wat Nirvana, Offspring en dat punkcover album van Slayer. Eerste metal CD was Live Undead; de tweede Inquisition Symphonie van Apocalyptica. En m'n eerste black metal CD Cruelte and the Beast of als je dat geen black vindt Panzer Division. Wel allemaal binnen een half tot driekwart jaar na m'n gaye eerste aankoop. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 20-10-2010 12:22] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
telt deze ook als metal? |
|
niet echt hè |
|
Valt onder muziek algemeen hier op zm. |
|
Volgens mij was dat Helloween's - Keeper 1 in 1987 of 88 van verjaardagsgeld. |
|
Die heb ik op de basisschool te leen gehad! Samen met Kreator (wat ik toen te hard vond) en Heathen (wat ik toen veeeels te hard vond....). Let wel dat ik toen eigenlijk net Iron Maiden had ontdekt. Anyway: mooie plaat! |
|
quote: ook ooit eens een demo van gehad geloof ik... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |