![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm ik ben nog werkloos Vik ![]() ![]() |
|
quote:Fffffffffuuuuuuuuu pauperville hier ![]() ![]() |
|
quote: Mij ook, daarom de vraag hoe laat. ![]() ![]() |
|
quote: Ziet er goed uit, wees je deze niet aan als goed in Deventer? ![]() |
|
quote: quote: Nou welke wordt het. ![]() ![]() |
|
Eigenlijk zou ik hier alleen al heen moeten omdat ik toch echt wel een keer wat meer van Deventer wil zien. Jammer dat we zo arm zijn. ![]() |
|
quote:Haha, als het aan mij ligt Boa, maar ik denk niet dat 90 Euro voor avondeten ieder budget is. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Lijkt me een reële inschatting, nog afgezien van het feit dat je voor zoiets wel echt de tijd moet nemen en niet om 19:30 de plaat kunt poetsen van 'kom jongens, de show begint straks' ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 24-10-2010 20:22] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
![]() Ze hebben ook een 3-gangen brasserie menu. ![]() ![]() |
|
quote: Check, uit eten wordt hem hier de eerstkomende twee maanden ook niet meer. :') Je moeder. ![]() |
|
quote: live, euh, sell your dream! ![]() |
|
Je mag mijn droom best als clip uitwerken, dat gaat je geld kosten! Of bedoel je het niet zo. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
We zullen er over na denken. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Indd. Steak en bier, Jaap, Erwin, Raymond? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Nope, geen geld voor komende maanden. Eigenlijk had ik ook geen kaartje moeten kopen maar daar is het al te laat voor. :') Je moeder. ![]() |
|
Faggg, zuig je maar wat lullen onder de brug. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Erwin: Bier, ja. Steak, neen. wil wel, maar ga voor de frieten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 25-10-2010 0:04] ![]() |
|
Godver, die lui moeten echt eens meer in de buurt komen spelen. Dopethrone! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 25-10-2010 0:13] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
je kunt ook eens naar deze buurt komen... ![]() |
|
Met den bus ende trein? Dat mot k ergens kunnen crashen, anders is het rap naar huis wederkeren (rond een uur of 9 meen ik) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
kan... bij mijn broer... hou ik een oogje in het zeil, als dat mag van je moeder.... ![]() |
|
quote:zeur, ik kom jouw kant op zonder concert te bezoeken ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |