|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Présent. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Jij doet ook een plebburger mee; of ga je alleen bij Boas zitten? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nog erg aan het twijfelen om heen te gaan.... Maandag erg vroeg weer op.... Wel een hele gave band.... Boeiender |
|
quote: Ik weet niet, roze wangetjes zijn zo... 1997. Misschien dat we beter kunnen gaan voor Braveheart blauw. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Iemand een idee hoe laat Electric Wizard eindigt? [Dit bericht is gewijzigd door galspuug op 27-10-2010 8:47] |
|
quote: Jij bent herkenbaar aan één of meerdere dreadlocks toch? quote: Hopelijk voor de parkeergarage sluit. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-10-2010 9:43] Je moeder. |
|
Ik heb hiervoor nog een kaartje liggen maar kan helaas niet. Mocht iemand het kaartje over willen nemen, heel graag! Het is een e-ticket, origineel 12 euro, nu 10. noddahead@msn.com [Dit bericht is gewijzigd door Yucca op 27-10-2010 15:41] |
|
quote: Op het moment 1.. maar dat kan zondag weleens anders zijn Ben in elk geval altijd klein en blond, ik denk dat dat wel voldoende moet zijn. Hebben wij elkaar al eens gezien? quote: Hopelijk voor de laatste trein naar A'dam gaat.. 23:14... One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Aanwezig! |
|
quote: Niet gesproken maar ik meende je eens te herkennen (ik geloof op Occultfest) van een zeldzame foto, eveneens van Occultfest. Oftewel nee, we kennen elkaar niet. En mocht je de laatste trein missen kan je een lift naar station Apeldoorn krijgen maar ik denk niet die trein in te halen is hehe. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-10-2010 22:19] Je moeder. |
|
Maar proberen de trein in te halen kan wel leuk zijn natuurlijk. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Klopt! Ware het niet dat je waarschijnlijk Deventer pas net uit bent als de trein Apeldoorn uit rijdt. Je moeder. |
|
Net kaarten gekocht, het zal de zes uur reizen vast waard zijn. Zin in! |
|
Ik heb begrepen dat er géén exemplaren van "Black Masses" te koop zullen zijn. Van de vinylversie was dat al bekend, want die is vertraagd, maar ook de CDs zijn schijnbaar niet op tijd aangekomen aangezien die gister bij de eerste v/d vier shows niet te koop waren. Tenzij er een pakketje met merch met expresspost vooruitgestuurd wordt richting Burgerweeshuis vrees ik dat we nog even moeten wachten. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Klote. Maarja, scheelt me weer geld. Je moeder. |
|
Hehe, op korte termijn wel ja. Nu wacht ik wel tot de pre-order voor de vinylversie van start gaat, dus betalen zal ik toch. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zo, nog even vanavond overleven en dan eindelijk het BWH weer eens van binnen zien Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tijdschema? Mijn laatste trein gaat 23:14, ga ik dat redden? |
|
Aanvang is volgens de website 20:30, ik verwacht dat Moss ongeveer een uur speelt, en dan is er tijd om het podium om te bouwen en eventueel nog wat te soundchecken. Om die reden verwacht ik dat ik Electric Wizard om 22:00 begint, en als dat zo is, kun je zeker een uur EW meepakken. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
En nog vind ik het vrij laat voor een zondag, blij dat ik in de buurt woon hehe. Je moeder. |
|
Klopt ja, vind ik ook. Die middagconcertjes vind ik voor een zondag eigenlijk wel baas, rond 20:00 / 21:00 afgelopen en mooi op tijd thuis. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Veel plezier F.E.S. |
|
maar ik ben niet de enige die gaat hoor |
|
Je moeder. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |