|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand gezien op wat voor tops EW precies speelt? Ik zag in ieder geval een Laney staan, maar kon achterin - mede door de rook op het podium - niet goed zien wat voor versterkers er verder op het podium stonden. Wat een sound! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Orange, bassist. Verder weet ik het ook niet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat een mokershow |
|
Moss EW 1 EW 2 EW 3 En de hoofdact: baas |
|
RESTECPA1!! Je moeder. |
|
|
|
Je moeder. |
|
he got tha movez |
|
One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Hm, ik was toch wat lyrischer dan jullie... Maar ik had beide bands dan ook nog nooit gezien. trein nog gehaald? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-11-2010 19:58] Je moeder. |
|
Hehe. Dat viel mij ook al op. Ja, we hadden nog op het laatste moment een lift geregeld, of aangeboden gekregen door twee heel toffe mensen van wie ik de naam niet weet We mochten met ze mee in de mini Iets met... Joost is daar een beetje groot voor. Maar het Burgerweeshuis was wel bewust omgegaan met de mensen van ver en we konden nog makkelijk een trein halen. In de haast nog maar een briefje op de mini achter gelaten, dus indien de Reinwardtstudenten dit nog lezen: We waren echt evengoed heel dankbaar voor het aanbod! One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Haha, mooi voor elkaar dan! Je moeder. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |