|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben niet voor niets gaan drummen.... Trieste gast |
|
quote: oh dan is het goed Trieste gast |
|
quote: Hmmz mjah volgens mij kwam hij toch echt nog wel stukken terug hoor, maar in ieder geval geeft de piano wel de melodie aan..en heeft dus zeker nut! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Den gitaar natuurlijk. De bas is niet altijd nodig....Krieg! |
|
quote:Nothing but sheer audial torture! De gitaar is ook niet altijd nodig btw... Necromantia! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-09-2002 13:37] |
|
Natuurlijk de gitaar hahahhaaha |
|
quote:niet mee lachen. Ik ken een vriend en op zijn school doen ze elk jaar een festival. Maar om er te spelen moet de groep ofwel redelijk bekend zijn ofwel er op school zitten. Dus die kerel kende een blackmetalgroep die niet bekend was en waarvan er niemand op school zat. Dus ze mochten niet spelen. Als noodoplissing hebben ze hem erbijgenomen voor 1 optreden, en met dat hij geen enkel instrument speeld was de noodoplossing ... (de rest kun je wel raden zeker |
|
Dan had ie maar het drankorgel moeten bespelen!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ik ken een blackgroep die gen basgitaar gebruikt, maar kan nu even niet op de naam komen |
|
Krieg, onder andere. Zullen er vast wel meer zijn.... Iconoclasm speelde geloof ik ook zonder bas? |
|
ai........ |
|
quote: Een band zonder bas Don't blush when I rip you open |
|
barathrum --> 3 bas |
|
dat is net zo droevig |
|
quote: En zo hoort het.. Don't blush when I rip you open |
|
vond altijd de drums en raggend gitaarwerk het beste, laatste tijd de bas ook wat meer (vooral de wat ingewikkeldere basloopjes) aan zang heb ik over het algemeen nog steeds niet echt veel plezier Je moeder. |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
----> <---- |
|
Gitaar. Noem mij een metalnummer zonder gitaar? Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Leve de basgitaar... En nog een band zonder bas-gitaar (tegenwoordig!) Pig Destroyer! Maar toch, bas bas bas bas bas bas !! |
|
Ik kan niet kiezen tussen gitaar en drums.. Laat ik het anders stellen. Als je drums weghaalt heb je nog metal, andersom niet. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 15-09-2002 17:59] |
|
quote: Jij snapt het.. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ook bas gitaar bezitter |
|
quote: Idd en liefhebber van het edele instrument Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |