|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De dubbele basdrum. Dat is toch wat het maakt Dit slaat nergens op. |
|
Panfluit! |
|
quote: Yep, een Infestation bv. ! En er is idd een black metal-band ook die geen bas nodig heeft. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: De intro op Aeternus 'Beyond the Wandering Moon' is met piano en praktische de enige intro die ik tot op het einde kan beluisteren. Duister bedoelde, maar toch vrolijk klinkende keyboards zijn pas ergerlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 12-06-2003 13:38] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Wat dacht je van Skepticism. Nouja, ze klinken dan ook niet zo zwaar natuurlijk Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ga dan toch voor de vocals (grunts. clean etc..voorzover dat een instrument is) en ,tja, verder is de gitaar met zij snoeiharde riffs toch het mooist. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
In de meeste gevallen gitaar, omdat ik op basis daarvan de kwaliteit kan bepalen. Het hangt er bij mij wel van af welke stijl metal. Bij Thrash vind ik zonder meer de gitaar het bruutst. Zie Slayer Bij BM vind ik de drum het best, het gitaarwerk bij BM is vaak niet echt interresant |
|
quote: George Zamphir (geen metal, maar toch geniaal) |
|
quote: blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Basgitaar Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
1 strakke dubbele bass en 1 strak gespannen snare-drummetje, verder de gitaar met een goed pedaaltje voor die heerlijke ruis en de stofzuiger tijdens de opnames mag natuurlijk ook niet ontbreken. I came not to send peace |
|
gitaar drums en zang. maar sl ik moes kiezen dan is het gitaar. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |