|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
idd gitaar vind ik ook erg gaaf maar als ik zou kunnen drummen lijkt me dat toch ook wel erg gaaf |
|
Gitaar, drums, bas, zang. Het heerst allemaal als de muziek maar goed is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
die is ook weer terug heiden! ik vind de atoombom wel een gaaf instrument. |
|
wacht maar af ik ga met mijn band een keer live een atoombom laten ontploffen! dat word echt zo'n gaaf concert, we moeten alleen nog een zaal vinden. |
|
quote:Dat zal zeker inslaan en een diepe indruk op de mensen achterlaten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ze zullen in vuur en vlam staan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Doe dat maar in Frankrijk dan.. die vinden dat vast niet erg... effe terug op de topic.. ik ga voor de drums.. en voor de gitaar.. vooral omdat ik weet hoe moeilijk het is zo'n solo-tje uit te poepen... |
|
mijn favoriete instrument is drums, vooral in de stijl van cryptosy etc. keyboards in metal vind ik meestal behoorlijk shit. het haalt inderdaad de agressie uit de muziek, omdat je op keyboard niet kan sweep-picken. de meeste keyboardspelers gebruiken van die lullige, kitcherige geluiden, wat absoluut niet bij metal past. er zijn ook wel uitzonderingen, zoals derek sherinian. de keyboards van emperor vind ik ook heel heftig. [Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 17-09-2002 13:17] Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Op cd's vind ik de mooiste instrumenten: drums en zang. Live ga ik voor de drums. Live double bass geluid is gewoon fantastisch. Gitaar vind ik live vaak vrij onduidelijk klinken, en ook niet echt zo tof als het op de cd klinkt. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
mijn favo is gitaar, weet niet hoe dat komt, waarschijnelijk doordat ik het zelf ook speel. |
|
Ik ga duidelijk voor een Triangel. Het liefst één met 6 snaren en een vaste brug en twee hambuckers. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
bas natuurlijk Nee op zich vind ik elk instrument belangrijk, maar gave basloopjes doen het altijd extra goed. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor gaaf drumwerk. Dingen die het vaak verpesten zijn zaken als teveel keyboards en syntetisch klinkende zang (overmatig gebruik van stemvervormers dat soort dingen) |
|
gitaar!!!!!!! |
|
wordt ook niet veel gebruik van gemaakt in metal (gelukkig) en nee nu niet aankomen met allemaal dingen die ik niet ken die het wel gebruiken. Oja gitaar kicks ass ! drum is wel cool, nou ja, de double bass lijkt me vet om te doen. HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! |
|
viool!!!! Zenial |
|
De bass natuurlijk. |
|
Viool heerscht. Elektrische viool nog meer! En voor de rest natuurlijk drums! |
|
de bass |
|
gitaar natuurlijk zzz |
|
iemand weleens een elektrische chello gehoord? dat heerscht verder heerscht elk instrument in de metal, zolang het maar gitaar is |
|
gitaar one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: wel pas met 7+ snaren natuurlijk |
|
De bas. Ben zelf ook bassist dus dat is wel iets waar ik zeker op let. De bas moet wel fatsoenlijk te horen zijn... Bij sommige bands hoor je der echt geen flikker van. Ik weet ook wel dat als ie helemaal niet mee zou spelen dat je hem dan ook wel zou missen, maar hij mag wel duidelijk aanwezig zijn vink zelf... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |