IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Het mooiste instrument in de metal Vorige pagina | Volgende pagina
PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 16-09-2002 17:29 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

idd gitaar vind ik ook erg gaaf maar als ik zou kunnen drummen lijkt me dat toch ook wel erg gaaf

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-09-2002 17:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Gitaar, drums, bas, zang. Het heerst allemaal als de muziek maar goed is.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-09-2002 17:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

die is ook weer terug

heiden!

ik vind de atoombom wel een gaaf instrument.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-09-2002 18:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Aerodis!
De atoombom is idd een prachtig instrument, we horen er alleen nog te weinig van.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-09-2002 18:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wacht maar af
ik ga met mijn band een keer live een atoombom laten ontploffen!

dat word echt zo'n gaaf concert, we moeten alleen nog een zaal vinden.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-09-2002 18:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 18:02 schreef aerodis het volgende:
wacht maar af
ik ga met mijn band een keer live een atoombom laten ontploffen!

dat word echt zo'n gaaf concert, we moeten alleen nog een zaal vinden.
Dat zal zeker inslaan en een diepe indruk op de mensen achterlaten.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-09-2002 18:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 18:03 schreef Misanthrope het volgende:
Dat zal zeker inslaan en een diepe indruk op de mensen achterlaten.

Ze zullen in vuur en vlam staan.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-09-2002 18:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 16-09-2002 18:32 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Doe dat maar in Frankrijk dan..
die vinden dat vast niet erg...

effe terug op de topic..
ik ga voor de drums..
en voor de gitaar.. vooral omdat ik weet hoe moeilijk het is zo'n solo-tje uit te poepen...

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 17-09-2002 13:17 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

mijn favoriete instrument is drums, vooral in de stijl van cryptosy etc.

keyboards in metal vind ik meestal behoorlijk shit. het haalt inderdaad de agressie uit de muziek, omdat je op keyboard niet kan sweep-picken. de meeste keyboardspelers gebruiken van die lullige, kitcherige geluiden, wat absoluut niet bij metal past.

er zijn ook wel uitzonderingen, zoals derek sherinian. de keyboards van emperor vind ik ook heel heftig.

[Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 17-09-2002 13:17]

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 11-06-2003 21:29 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Op cd's vind ik de mooiste instrumenten: drums en zang.

Live ga ik voor de drums. Live double bass geluid is gewoon fantastisch. Gitaar vind ik live vaak vrij onduidelijk klinken, en ook niet echt zo tof als het op de cd klinkt.

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-06-2003 22:19 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

mijn favo is gitaar, weet niet hoe dat komt, waarschijnelijk doordat ik het zelf ook speel.

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-06-2003 22:24 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ga duidelijk voor een Triangel. Het liefst één met 6 snaren en een vaste brug en twee hambuckers.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 11-06-2003 22:28 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

bas natuurlijk

Nee op zich vind ik elk instrument belangrijk, maar gave basloopjes doen het altijd extra goed. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor gaaf drumwerk.

Dingen die het vaak verpesten zijn zaken als teveel keyboards en syntetisch klinkende zang (overmatig gebruik van stemvervormers dat soort dingen)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-06-2003 22:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gitaar!!!!!!!

schaap
Evil Blaat
Usericon van schaap
Posted 11-06-2003 22:31 by schaap Wijzig reactieProfiel van schaapQuote dit bericht

wordt ook niet veel gebruik van gemaakt in metal (gelukkig) en nee nu niet aankomen met allemaal dingen die ik niet ken die het wel gebruiken.

Oja gitaar kicks ass !
drum is wel cool, nou ja, de double bass lijkt me vet om te doen.

HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT !

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-06-2003 22:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

viool!!!!

Zenial

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-06-2003 22:45 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

De bass natuurlijk.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-06-2003 22:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Viool heerscht. Elektrische viool nog meer!

En voor de rest natuurlijk drums!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-06-2003 22:49 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

de bass

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-06-2003 10:41 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

gitaar natuurlijk

zzz

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-06-2003 10:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

iemand weleens een elektrische chello gehoord? dat heerscht

verder heerscht elk instrument in de metal, zolang het maar gitaar is

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-06-2003 11:03 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

gitaar

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-06-2003 11:03 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 10:54 schreef Snaack het volgende:
iemand weleens een elektrische chello gehoord? dat heerscht

verder heerscht elk instrument in de metal, zolang het maar gitaar is

wel pas met 7+ snaren natuurlijk

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 12-06-2003 12:03 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

De bas. Ben zelf ook bassist dus dat is wel iets waar ik zeker op let. De bas moet wel fatsoenlijk te horen zijn... Bij sommige bands hoor je der echt geen flikker van. Ik weet ook wel dat als ie helemaal niet mee zou spelen dat je hem dan ook wel zou missen, maar hij mag wel duidelijk aanwezig zijn vink zelf...

Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com