|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Twee keer MDB in nog tien dagen tijd.... |
|
Zo, de kaarten gaan besteld worden! Ik ga heen! Lijstje - Greycloak [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-06-2002 13:50] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
Lift nodig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Goh, nu je het zegt... lief aangeboden zeg!! |
|
Lijstje - Greycloak - Alet Bij dezen. Je woonde toch ook in Groningen begreep ik? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee, ik ben spontaan verhuisd.... duh laiverd!! wat denk je zelf? |
|
Ja zeg, als ik dat van ál mijn ex-leerlingen moet gaan bijhouden... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
greycloak en Alet misschien iets voor het zm stelletjes topic |
|
Gaan er nog mensen vanuit Twente naar MDB toe??? |
|
quote:Neh, beter van niet. Beste vriendin; als het er ooit nog es van komt, nou okee, maar nu niet. Nu beslist niet. (Dat kan die arme meid niet aan.) Zo en nu weer on topic. Kom je ook, G.? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-06-2002 22:37] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hirogen en ik iig niet. De MDB van nu vinden we niet echt interessant meer. the only pleasure is pain |
|
Argh FOEI Ze zijn live echt nog wel goed te pruimen! |
|
quote:Haha, strak dude. |
|
quote: ja zou wel leuk zijn maar ik zie ze in elk geval wel op wacken geloof ik. Toch How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
nee ik kom niet |
|
quote:Post hier dan ook niet! Sassette: Ja, op Wacken staan ze ook zeker, maar MDB is naar mijn smaak meer een live band voor in het kleine knusse zaaltje. 013 is al te groot zeg maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mag ik hier wel posten Greycloak? Ik bedoel, ookal kom ik niet? |
|
*zucht* als je dan tenminste iets zinnigs over MDB te melden hebt... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: helemaal mee eens. the only pleasure is pain |
|
hebben ze nog een violist of een nieuwe violist ,die ook optreedt ? |
|
Nee, die zit nu bij Anathema. Ze hebben een dame op toetsen, die de vioolpartijen als samples speelt, jammer maar helaasch. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[quote]Op 10 juni 2002 22:49 schreef Greycloak het volgende: Post hier dan ook niet! |
|
quote: INDERDAAD!! Fuck hun sound op CD als dat je niet aanstaat maar live is het TO-TAAL AN-DE-RE KOEK!! MDB is nog altijd Wat je dus niet van hun gelijktijdig begonnen makkers Anaalthema en Parodies Lost kan zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-06-2002 0:03] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |