|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Joepie ik ga ook How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Dat eerste had ik ook al snel door (The Snow In My hand en Turn Loose The Swans zijn verwisseld op de hoes). Maar dat er Trun ipv Turn staat was mij nieteens opgevallen... maar het blijft een meesterlijke live-cd! Bring The People Together |
|
ja de cd is super maar toch wel erg slordig dit... |
|
En ineens ga ik MDB 2x zien in 7 dagen! Ook de week ervoor op Graspop! Jie-hoo! Bring The People Together |
|
hun optreden gisteren op Graspop belooft heel veel voor komende vrijdag!!! Bring The People Together |
|
Jaaaaaaah ik heb ook mijn MDB kaartje!!! Maakt misschien weer een beetje goed dat ik graspop gemist heb Zenial |
|
ok wie komen er nu precies: Markam Koud |
|
Ikke niet |
|
waarom niet d'r zijn nog kaarten, heb vandaag pas gekocht |
|
Markam Koud Greycloak Alet Dreadfull_Hours Sasette Zenial Darkzone |
|
Oeh over 20 uurtjes al! Ik ben trouwens de lelijke gast met twee vlechtjes in z'n sik. Maar ik ben verder niet zo sociaal enzo Zenial |
|
Wij gaan definitief niet... Het wordt een beetje te veel als we vanavond naar MDB gaan en zondag nog eens de hele dag op DOA moeten rondwandelen (ik word oud ) En noodgedwongen moeten we zaterdag ook nog naar het zuiden des lands afreizen om schoonmoeders in het ziekenhuis te bezoeken; ik had zaterdag als rustdag gepland, maar dat gaat niet door dus. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Nog 5 uur Zenial |
|
Als je 1 mtr 94 aan ellende tegenkomt, met een At The Gates - Gardens Of Grief shirt, dan zal ik dat waarschijnlijk wel zijn. Geef me bier, dan blijf ik aardig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben die gozer met blond haar en een MDB-shirt aan (Meisterwerk) en een grijze broek. Hopelijk weet ik het te vinden met die routebeschrijving..... Bring The People Together |
|
Nog 2 uur Zenial |
|
Ik ga niet. Heb totaal geen zin. Ben al dagen erg moe, kan amper mijn ogen open houden. En om nu dan naar Haarlem te moeten en de halve stad door moet daar, zie ik niet meer zitten. Een troost: ik heb ze 6 dagen geleden al op Graspop gezien, met Vibeke Stene van Tristania 4 meter voor me Bring The People Together |
|
totaal zwart, broek met veter en zwarte banden om me arm [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 12-07-2002 19:04] |
|
Nog 1 uur Zenial |
|
Have fun people And report back to base immediatly! |
|
Ze waren zoals verwacht echt ongelofelijk geweldig Gelukkig ga ik ze op wacken weer zien How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Jaaaah echt goed. T was alleen een beetje druk vond ik ghehehe... en t was te snel afgelopen maar dat is altijd met MDB... voor de rest echt schitterend... Oeh en ik ben zelfs herkend door iemand hier. Z'n naam ben ik vergeten maar hij had foto's gemaakt en zou ze op internet zetten... Ik ben benieuwd =)) Oh ja, en nog even zeiken: 1 euro 80 voor een cola??? Teeering t wordt echt erg Zenial |
|
t was echt super beetje erg warm en druk wel.. en Andrew, de blonde gitarist had wat problemen met zn gitaar maargoed, t was fantastisch |
|
quote: Kom jij nou uit amsterdam? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |