|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, lol, anaalthema en parodies lost. |
|
Niet bij MDB iig, check hun site maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"Terug in de UK" bedoelde ik. Dat er geen violinist bij MDB zit of komt is duidelijk. Dat hebben Aaron en co. overduidelijk gezegd. "There's no place in MDB for violins anymore, everyone else is doing it and it wouldn't be appropriate for us to start doing that again." (Mijn woorden maar da's eigenlijk 99% wat hij zei) |
|
quote: Wat nep zeg... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tut tut, de dame in kwestie is alweer vertrokken... |
|
Ze hebben alweer een nieuwe, tenzij deze tweede (Sarah geloof ik en eerst Yasmin geloof ik) ook alweer fini is. Maar dat lijkt me sterk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gaan ze toch gewoon zonder toetsenist(e) optreden Maargoed, ik ben dabei uiteraard. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Ze kunnen ook de vioolpartijen laten vervangen door een gitarist ( eventueel met effecten ) |
|
quote: Je bedoelt Jimmy Page style met strijkstok? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat kan ook , ik bedoelde dat je de gitaar aansluit op een soort synthezizer of effectenapparaat waaruit een viool/cello of soortgelijk geluid komt . |
|
On topic !!! My Dying Bride HEERSCHT Ik wil er heen, waarom is het zover weg |
|
quote: Niet interessant meer?? Heb je The Dreadful Hours al eens beluisterd? Is toch echt wel een meesterlijk album hoor! Maar iig ga ik vrijdag een kaartje halen. Sta om 10 uur bij het postkantoor (is voor mij een trap naar beneden lopen en dan ben ik er :D ) Bring The People Together |
|
quote: eindelijk eens iets wat een beetje in de buurt is ben ik alleen zelf misschien niet in de buurt |
|
quote: Oudere werk is toch duizendmaal beter ... en hoewel MDB live nog steeds heersend klinkt, is het toch jammer dat ze bepaalde nummers (Crown of Sympathy) niet meer live spelen omdat het te saai klinkt zonder viool... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hahahahaha... het is in nederland hoor! Nog vrij centraal in NL ook, dus niet zeuren, gewoon gaan! Zenial |
|
Ik ga ze op Graspop zien, en ik denk dat dat wel genoeg zal zijn voor mij. |
|
quote: Je moet ze in een zaal zien, stukken beter. |
|
Idd... MDB hoort in een zaal... |
|
ik sta vrijdag om 1000 op de stoep van t postkantoor |
|
heb de dreadfull hours geleend van onze drummer, mag wel zeggen dat ik aangenaam verrast was, volgde ze al niet meer sinds dat turn loose the swans ofzo ding, maar deze klinkt wel te gek! maar wel jammer dat er geen violist mee bij zit, was echt te gek live, toendertijd heel appart. Oud Vuil. |
|
quote: Omdat het dan voor mij lekker dicht bij is Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: Wim, die cd is echt te gek. ik heb hem zelf ook gekocht. Ik vind my dying bride best goed, ken veel van hun materiaal maar die laatste is toch echt een topper. veel beter dan bands zoals anathema, paradise lost (hoe diep kan een band zakken?) etc. |
|
Ik heb mijn kaartje gehaald vanmorgen!!! Yeah!!!! Nog 4 weken en dan is het zover!! Is er nog een voorprogramma misschien? Staat niet op het kaartje vermeld... Boeit ook niet, zolang ze daar maar MDB-shirts verkopen. Bring The People Together |
|
best wel dichtbij .. effe half uurtje met bus klaarie.. mjah... ik kijk wel of ik ga.. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |