IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Verwacht: 12 juli My Dying Bride in Patronaat, Haarlem Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-06-2002 0:00 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Haha, lol, anaalthema en parodies lost.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-06-2002 0:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 23:00 schreef Greycloak het volgende:
Nee, die zit nu bij Anathema. Ze hebben een dame op toetsen, die de vioolpartijen als samples speelt, jammer maar helaasch.

Hmm, heb nu geen zin om mijn Aardschokken uit de kast te trekken maar ik meen dat die gast naar Canada terug moest van de UK-regering omdat "muzikant" geen beroep is daar en hij dus een "unemployed alien" was.

Dan hij dus nu weer terug zijn??

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2002 0:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Niet bij MDB iig, check hun site maar.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-06-2002 0:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

"Terug in de UK" bedoelde ik.
Dat er geen violinist bij MDB zit of komt is duidelijk.
Dat hebben Aaron en co. overduidelijk gezegd.
"There's no place in MDB for violins anymore, everyone else is doing it and it wouldn't be appropriate for us to start doing that again."
(Mijn woorden maar da's eigenlijk 99% wat hij zei)

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-06-2002 0:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juni 2002 23:00 schreef Greycloak het volgende:
... toetsen, die de vioolpartijen als samples speelt, jammer maar helaasch.

Wat nep zeg...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 11-06-2002 0:10 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Tut tut, de dame in kwestie is alweer vertrokken...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2002 0:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ze hebben alweer een nieuwe, tenzij deze tweede (Sarah geloof ik en eerst Yasmin geloof ik) ook alweer fini is. Maar dat lijkt me sterk.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Koud
Usericon van Koud
Posted 11-06-2002 14:55 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Gaan ze toch gewoon zonder toetsenist(e) optreden

Maargoed, ik ben dabei uiteraard.

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-06-2002 15:34 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ze kunnen ook de vioolpartijen laten vervangen door een gitarist ( eventueel met effecten )

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-06-2002 15:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 juni 2002 15:34 schreef Vinay het volgende:
Ze kunnen ook de vioolpartijen laten vervangen door een gitarist ( eventueel met effecten )

Je bedoelt Jimmy Page style met strijkstok?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-06-2002 17:05 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 11 juni 2002 15:58 schreef Mutilator het volgende:
Je bedoelt Jimmy Page style met strijkstok?

dat kan ook , ik bedoelde dat je de gitaar aansluit op een soort synthezizer of effectenapparaat waaruit een viool/cello of soortgelijk geluid komt .

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2002 17:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

On topic !!!

My Dying Bride HEERSCHT

Ik wil er heen, waarom is het zover weg

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 11-06-2002 18:49 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 22:37 schreef Vampire_girl het volgende:
Hirogen en ik iig niet. De MDB van nu vinden we niet echt interessant meer.

Niet interessant meer?? Heb je The Dreadful Hours al eens beluisterd? Is toch echt wel een meesterlijk album hoor!

Maar iig ga ik vrijdag een kaartje halen. Sta om 10 uur bij het postkantoor (is voor mij een trap naar beneden lopen en dan ben ik er :D )

Bring The People Together

G.
Usericon van G.
Posted 11-06-2002 18:52 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 17:07 schreef Jenje het volgende:
On topic !!!

My Dying Bride HEERSCHT

eindelijk eens iets wat een beetje in de buurt is ben ik alleen zelf misschien niet in de buurt

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-06-2002 19:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 juni 2002 18:49 schreef Darkzone het volgende:
Niet interessant meer?? Heb je The Dreadful Hours al eens beluisterd? Is toch echt wel een meesterlijk album hoor!

Oudere werk is toch duizendmaal beter ...

en hoewel MDB live nog steeds heersend klinkt, is het toch jammer dat ze bepaalde nummers (Crown of Sympathy) niet meer live spelen omdat het te saai klinkt zonder viool...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-06-2002 19:32 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:

Hahahahaha... het is in nederland hoor! Nog vrij centraal in NL ook, dus niet zeuren, gewoon gaan!

Zenial

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-06-2002 19:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ga ze op Graspop zien, en ik denk dat dat wel genoeg zal zijn voor mij.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2002 20:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 19:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ga ze op Graspop zien, en ik denk dat dat wel genoeg zal zijn voor mij.

Je moet ze in een zaal zien, stukken beter.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 11-06-2002 22:08 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Idd... MDB hoort in een zaal...

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 11-06-2002 22:17 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

ik sta vrijdag om 1000 op de stoep van t postkantoor

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-06-2002 22:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

heb de dreadfull hours geleend van onze drummer, mag wel zeggen dat ik aangenaam verrast was, volgde ze al niet meer sinds dat turn loose the swans ofzo ding, maar deze klinkt wel te gek! maar wel jammer dat er geen violist mee bij zit, was echt te gek live, toendertijd heel appart.

Oud Vuil.

Koud
Usericon van Koud
Posted 11-06-2002 23:00 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
On topic !!!

My Dying Bride HEERSCHT

Omdat het dan voor mij lekker dicht bij is

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2002 23:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 22:53 schreef webblaster wim het volgende:
heb de dreadfull hours geleend van onze drummer, mag wel zeggen dat ik aangenaam verrast was, volgde ze al niet meer sinds dat turn loose the swans ofzo ding, maar deze klinkt wel te gek! maar wel jammer dat er geen violist mee bij zit, was echt te gek live, toendertijd heel appart.

Wim, die cd is echt te gek. ik heb hem zelf ook gekocht. Ik vind my dying bride best goed, ken veel van hun materiaal maar die laatste is toch echt een topper. veel beter dan bands zoals anathema, paradise lost (hoe diep kan een band zakken?) etc.

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 14-06-2002 15:02 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik heb mijn kaartje gehaald vanmorgen!!!

Yeah!!!! Nog 4 weken en dan is het zover!!

Is er nog een voorprogramma misschien? Staat niet op het kaartje vermeld...
Boeit ook niet, zolang ze daar maar MDB-shirts verkopen.

Bring The People Together

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-06-2002 15:05 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

best wel dichtbij ..
effe half uurtje met bus klaarie..

mjah...
ik kijk wel of ik ga..

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com