|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Saltatio Mortis |
|
Primordial; Vet !!! |
|
Primordial, gaaf. Maar nog niet genoeg om de lange tocht voor te maken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Tijd voor Summerbreeze om dit jaar het succes van Wacken te breken! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Hoezo? Jij vind Duitsland toch te ver? |
|
Misschien toch Summerbreeze ook maar eens een kans geven. Tegelijkertijd zijn Party San-nieuwe locatie en Metalcamp echter ook wel heel interessant. Misschien maar alle 3 dan |
|
Duitsland is ook een teringend, maar ik ben vorig jaar ook met mn vader naar leipzig voor WithFullForce gegaan. Maar ik sprak dus in het algemeen... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Doen! |
|
Hm nee, ik heb toch echt liever Wacken boven Summer Breeze denk ik. Geen uren file en zielige glascontroles. Misschien wel mega druk, maar op Summer Breeze heb je tegenwoordig ook niet veel meer ruimte dan op Wacken. Hoevaak het terrein wel niet propvol zat en die tent gewoon echt gesloopt werd omdat er meer mensen inwilden dan dat er in pasten afgelopen jaar.... De sfeer van Wacken heeft toch net iets meer dan Summer Breeze voor mij. |
|
quote:Euh... dat laatste heeft Wacken ook Bovendien is de line-up vaak vele malen beter op Summerbreeze, hoef je minder ver te lopen. Ik verkies Summerbreeze juist boven Wacken. Zou me trouwens niet verbazen als Wacken ook nog een keer met die glascontroles gaat komen, aangezien echt bijna elk Duits festival dit al doet. Moet bij wet. |
|
quote: Hmm, ben nog SB maagd, maar Wacken heeft ook zielige glascontroles, en het terrein werd zomaar afgesloten toen het druk was. Qua sfeer kan ik niet vergelijken natuurlijk. Boeiender |
|
De sfeer vond ik op Wacken toffer. Gewoon net iets gezelliger. Maar uiteindelijk scoort SB toch echt hoger bij mij. Ook wel druk, maar eigenlijk nergens last van de drukte gehad, op Wacken wel. En dat met het tent-podium, heb je op Wacken ook. Is gewoon een kwestie van slecht programmeren: te grote bands op te kleine podia laten spelen. En zoals gezegd op Summerbreeze een vaak veel betere, gevarieerdere en originelere line-up. |
|
Klopt dat je het op beide festivals hebt, en dat was ook juist mijn punt. Qua organisatie vind ik Summer Breeze niet beter dan Wacken. Het weegt tegen elkaar op. Summer Breeze heeft inderdaad vaak betere bands, het nadeel is alleen wel dat de bands die ik zelf het gaafst vind echt héél erg laat spelen en zoals afgelopen jaar trok ik dat echt niet, was helemaal kapot toen ik thuis was.(ok, ik had Pfeiffer, maar ook zonder Pfeiffer had ik het erg zwaar gehad). De sfeer op Wacken vind ik zelf beter, vooral de biergarten, die op Summer Breeze is na 2008 ook niet meer wat ie geweest is, en dat is toch de plek waar ik het meest te vinden ben |
|
Dat was mijn probleem op Wacken ook. Alleen de Biergarten was nog tof en gezellig, alleen is me Wacken daar toch echt te duur voor. |
|
Die glascontroles stellen toch ook niks voor? 'hoi, heb je glas in je auto?' 'nee' 'zeker weten?' 'ja' 'okee, rij maar door'. Zo ging het tenminste op Party San |
|
Als we dit jaar een festival aandoen, gaat het toch Party San worden denk ik. Hoewel Summerbreeze me ook wel leuk lijkt. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 06-11-2010 0:19] |
|
quote: Op Summer Breeze is dat toch ff wat anders. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De truc is om al je alcohol in plastic flessen over te gooien, of in ieder geval een heel gedeelte. Dat een beetje vooraan leggen en aan de security laten zien dat je alles netjes in plastic hebt overgegoten. Willen ze dan wel grondig controleren, dan laat je dat gewoon zien en mag je meestal ook gewoon doorrijden. |
|
quote:Laatste keer dat ik er te vinden was mocht ik in elk geval twee keer de auto compleet uitpakken. Bij het derde checkpoint ook bijna. Zat ik ook écht op te wachten; 8 uur rijden, 7 uur file en dan tweemaal voor Jan Lul de auto uitpakken. Stelletje lijers, raar hè, dat er een file van een paar uur staat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Daarom hebben zen nu ook véél meer sluizen en controleren ze minder strikt dan toen. De file blijft er wel, maar goed, dat heb je bij Wacken ook... |
|
Na Wacken in 2009 en Graspop in 2010 maar eens Summerbreeze proberen. Ben benieuwd, vanaf morgen in ieder geval elke dag nieuwe bands! Oh, ik neem aan dat blikken wel gewoon door de controle komen? [Dit bericht is gewijzigd door HubbyMe op 30-11-2010 23:53] |
|
Uiteraard! Blik mag gewoon op het campingterrein. |
|
Aftellen geblazen! Gaan ze net zo'n aftelkalender doen zoals WFF dat vorig jaar deed? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja dus, 1e naam is Arch Enemy Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat doen ze elk jaar toch? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |