![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Mijn voorouders waren vissen. Wie met zn poten aan vis komt mag ook mijn pielemuisje bestrelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
quote: Hè hè hè, ik zal er rekening mee houden in het vervolg. Hoewel ik liever vis eet dan zoogdier. Sorry daarvoor. Je omschrijving van je lid doet mij niet direct het in mijn broek doen van ontzag en angst. God zij geprezen. Ja hoor... |
|||||||||
|
hadden jullie al van de Quenelle gehoord? signature |
|||||||||
|
quote: haah wat was hier aan de hand ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
quote: Klinkt lekker.... http://nl.wikipedia.org/wiki/Quenelle Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
De Quenelle als in die Franse omgekeerde hitlergroet? Ja, dank zij mijn ongefundeerde interesse in voetbal heb ik daar van gehoord. Wat daar nou weer de lol van is, moet ik nog opzoeken. Of heb jij een samenvatting Hypnos? MC Hammer Smashed Face |
|||||||||
|
quote: http://nos.nl/op3/artikel/586261-de-quenelle-geheimzinnig-gebaar-met-bijsmaakje.html Door een komediant bedacht en uit zijn verband gerukt... Humans........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|||||||||
|
Ja, ik ben nu al helemaal benieuwd naar het hoe & wat. Doet me denken aan de teksten en beelden van Carcass tegen de bio-industrie waarop vervolgens hordes baggerbands de boodschap "haha opengerobte lijken" prediken. MC Hammer Smashed Face |
|||||||||
|
They're saying that Dieudonné's "quenelle" is inspired from nazism, while it only refers to a kind of "fist fucking" of the media, the political system and of Israel Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|||||||||
|
hahaha wat vet! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|||||||||
|
Geniaal! REALLY OHH REALLY? |
|||||||||
|
quote: ja, zoiets blijkbaar ontstaan als Swaggy Fockov naar bepaalde heilige huisjes en ondertussen overgenomen door extreme groeperingen... achja Joodjes weer op hun achterste poten natuurlijk http://www.timesofisrael.com/french-soccer-player-uses-nazi-like-quenelle-salute-to-celebrate-goal/ [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-12-2013 20:57] signature |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Nazi's gaan nog wel, maar Hitlerianen: nee. Dat is echt kwaai volk. Winter is coming |
|||||||||
|
Deze dubieuze kerel, die dus beweert dat het wetenschappelijk bewezen is dat er IQ-verschillen bestaan op basis van, jawel, de kleur van je huid, komt doceren aan de univ van Gent: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/2026/03/17/video-nathan-cofnas-interview-terzake/ "IQ hangt samen met ras": dit is Nathan Cofnas, de 'rassenrealist' die ophef veroorzaakt aan UGent" https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/03/17/filosoof-nathan-cofnas-portret-rassenrealisme-aanstelling-ugent/ "Wie diversiteit echt waardeert, zou voorstander moeten zijn van het behoud van raciaal onderscheid. Tussen rassen moeten bepaalde barrières worden opgeworpen, zodat elk ras uitdrukking kan geven aan zijn eigen unieke genie." [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 18-03-2026 10:26] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
Negers zinken ook sneller. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Dan is de term 'dobbernegers' dus niet alleen politiek, maar ook wetenschappelijk incorrect blijkbaar... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: Zou dat ook te maken kunnen hebben met de beschikbaarheid van (hoger) onderwijs in het land van herkomst? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Precies. Het is een dobberbootje met zinknegers (van kleur). [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 18-03-2026 11:13] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Volgens mij is zijn positie vooral: niet a priori bepaalde denkbeelden uitsluiten omdat dit vooruitgang in de weg zit. Een strijd tegen censuur is op zich gunstig in wetenschappelijke zin. De vraag is wel of dit nou het onderwerp is waar je dat bij moet bewijzen. Er zijn wel verschillen in intelligentie en persoonlijkheid tussen mensen in verschillende culturen. Je mag de vraag stellen of dat biologische oorzaken heeft. Ja, mbv pseudo wetenschap leidde dat tot de holocaust en transatlantische slavenhandel bijv. maar vanuit een meer objectief standpunt moet je het wel kunnen vragen vind ik. Een heel provocatief standpunt in tijden waarin 100% gelijkheid en het voortrekken van groepen uit mindere sociale omstandigheden het paradigma is. Als dat toch zo waar is dan zal Nathan Cofnas op basis van redelijkheid en feiten gemakkelijk overtuigd kunnen worden, en uit zijn eigen onderzoek zal dan eenzelfde conclusie komen toch? Dus dan is er geen probleem. Als er wel discrepantie is komt dat dan doordat Cofnas nazi is, omdat zijn onderzoek niet klopt, of wellicht vindt hij toch aanknopingspunten voor een bijv. biologische basis. Dat is toch wat wetenschap moet zijn? Misschien ben ik te ongevoelig voor sentiment en emoties bij dit soort zakenбю, maar ik geloof wel in zo'n benadering eigenlijk. Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
In principe heb je gelijk, maar over dit onderwerp is toch al een hele poos consensus dat er geen verband tussen ras (voor zover dat bestaat) en IQ is? En dat je barrières moet opwerpen tussen rassen is geen wetenschappelijk standpunt. Overigens moet ik bij dat laatste vooral aan Himmler en zijn positie t.o.v. de Sinti denken. Dat waren in zijn visie minderwaardige mensen, maar tegelijkertijd zag hij ook wel iets in een reservaat voor 'stamzuivere' Sinti. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Als hij denkt van wel moet hij de ruimte krijgen om dat dan te bewijzen. quote: Ik weet niet precies wat de context hiervan is. Maar als hij die visie heeft mag hij dat hebben en ligt de bewijslast bij hem. quote: Ja, het gaat nog een onmogelijk taaie kluif worden om een goede rassentheorie te bedenken die consistent blijft. Maar aan de andere kant wordt rassentheorie ook gebruikt om groepen voor te trekken, vooral in de VS. Rassentheorie zit daar wel echt diep in het DNA. Het mes snijdt wel aan twee kanten. Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
quote: Wat bedoel je met 'moet'? Vast niet dat universiteiten de verplichting hebben hem een aanstelling te geven omdat hij zo leuk de consensus uitdaagt. Dat hij vrij moet zijn in zijn eigen tijd 'eigen onderzoek' te doen klopt natuurlijk. Aangezien hij over een voldongen feit spreekt, moet hij dat bewijs nu al kunnen overleggen. En dat lijkt me toch sterk. quote: Er valt toch niets te bewijzen aan een (politieke) mening? quote: Ik weet niet of rassentheorie daar de juiste term voor is? Positieve discriminatie gaat wel over afkomst, maar daarover praten kan ook zonder uit te gaan van verschillende rassen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
| Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
| Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |