|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Progressieve metal en Grindcore op 1 avond? Gratisch? Yupz: Check it out! Boeiender |
|
Wordt wel tijd voor een nieuwe bandfoto voor Grindbashers overigens. Boeiender |
|
quote: Jawohl! Zijn al weer 2 drummers verder. Boeiender |
|
Staat in de agenda, vast wel aanwezig |
|
ow leuk, er is zelfs een topic voor, haha! En een flyer! Wij moeten ook nog bandfoto's maken. Ik heb er al zin in! Spannend weer, laatste keer op het podium is behoorlijk wat jaren geleden. |
|
quote: Ha, mooi dat jij ook moet spelen! Kan je die avond misschien een paar kiekjes van ons maken? Als bandfoto? Boeiender |
|
als je een fotosessie boekt wel |
|
quote:Boeken? Euh.... Niet gewoon een paar ploaties schiet'n dus? Boeiender |
|
nope, sorry... |
|
quote: Mkay! Tot volgende week iig! Boeiender |
|
2 drummers alweer joh? Zit Maarten er ook niet meer bij? |
|
quote: Nee, onze Dappere Speerwerpert is nu den drummert. Boeiender |
|
Ah bet0rr!! |
|
quote: Hoezo, waren de in Uden geschoten foto's mislukt? Bareuh... |
|
quote: Hahaha, tot mijn grote spijt nog niet gezien. Misschien maar beter ook... Boeiender |
|
quote: *kuch* zelfontsluiter? *kuch* Mijn vader is die dag jarig, dus voor mij wordt het hem niet. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Nah. Boeiender |
|
quote: zoiets Met twee fotografen in de band moet dat wel goed komen, haha! Probleem is alleen dat we overdag niet samen kunnen komen vanwege werk, en ik vind buitenfoto's zelf altijd wel erg mooi (anders zouden we 's avonds studiofoto's kunnen maken). [Dit bericht is gewijzigd door Nera K. op 25-11-2010 20:22] |
|
Tot hoe laat duurt dit eigenlijk. Hoogstwaarschijnlijk de volgende dag vrij, dus wie weet even kijken. |
|
quote: Zelfs in het weekend niet? Niet dat het weer nu zo geschikt is om buiten rond te lopen en te fotograferen hoor. Been there, done that, en de bassist bleef maar schaapachtig grijnzen. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Half 12 zijn we wel klaar gok ik. |
|
@ErikS nee, want één van ons werkt in de weekenden. Alas... |
|
Jeu, donderdag alweer Boel afbreken, ja! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Wel fijn dat je na ons speelt dan! Misschien een special edition van een Grindbashers optreden, in ieder geval 1 gastoptreden, misschien nog meer! Boeiender |
|
Zal eens kijken of ik eerder opt werk weg kan/mag. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |