|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, dit of sporten? |
|
Dit. Tenminste, dat doe ik wel. Ik had ook geen plannen om te gaan sporten vanavond, dus dan is de keus natuurlijk ook makkelijker gemaakt. |
|
Dat zeker. |
|
Toch wezen sporten? |
|
Zeker, ben net terug. |
|
Zo. Dat was vet! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zekers! Mooi dat FoC behoorlijk gegroeid is, en wat een mooi live geluid heeft die band! Boeiender |
|
quote: Thanks mate! Gister was mooi idd, heb me prima vermaakt met Seven Waters en Grindbashers |
|
Joa, mooi avondje.. terug lopen leek trouwens langer dan ooit te duren..Godver wat koud. |
|
quote: Jullie op het podium is ook altijd lachen om te zien Stel dwazen quote: En jij was ook vet, ook op het podium LOL, ja, zal wel een lekker endje geweest zijn. Kon iWan je niet achterop nemen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nog een bedankje richting BVT en Kleine-Kapoen voor de belangeloze medewerking. Boeiender |
|
+1 |
|
quote: *kusjes* |
|
quote: Geen probleem he! De eerste vond ik wat muziek betreft echt te gek!! De zang vond ik echt vreselijk, wat vals zeg.. Echt zonde. Met een goede zang kan deze band nog veel beter worden. Grindbashers, haha slecht, maar toch zooooo vermakelijk!! Mooi ouderswets rammen!! Faces of Cain (Feces of Pain??) gaaf, sommige nummers persoonlijk mooier dan de andere, maar erg stoer! Vooral die cover als afsluiting!! Moeten ze vaker doen bij de Atak!! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Hoho, we hadden afgesproken dat Faeces of Cum de alternatieve naam zou zijn. Boeiender |
|
@Kleine: mooi! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Vooruit! Stuur me eens foto's waar ik met jullie aan het optreden ben dan! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Geen foto's, ik zal het verpakken in een leuk filmpje van afgelopen week. Boeiender |
|
nice, ben benieuwd man! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Was cool afgelopen donderdag! Met FoC binnenkort in de herhaling bij Metropool quote: Hmm apart, de opnames laten dit niet terug horen. Een paar toontjes, maar om het nu echt vals te noemen. Het eerste nummer nog niet terug geluisterd, die zal wellicht wat minder zijn. Ben nu wel benieuwd of iedereen er zo over denkt. |
|
Nou, ik vroeg me af of je wel een goed monitorgeluid had, je zat er redelijk vaak naast gedurende de hele set. Boeiender |
|
balen. wordt het tijd voor meer optredens zodat ik hier aan kan werken toch wel even wat anders dan een vertrouwde oefenruimte. |
|
Ja, ik wilde het toch even zeggen.. De mensen vonden het niet erg prettig om naar te luisteren geloof ik. Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote:Daarom, opbouwende kritiek is altijd welkom lijkt me. Neem vooral veel op in bijvoorbeeld de oefenruimte, en luister kritisch, leer je veel van jezelf. Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |