|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, aangezien BVT toch een podiumhoer is, kan dat ook zomaar ja. Hij is welkom! Boeiender |
|
Bwehehehe, ik heb hier wel een ploat/cd van jullie liggen.. Zeg maar welk nummer.. |
|
quote: LOL, welke van de 3 ploaties? Boeiender |
|
Even offtopic maareh, is herrie nou geband ofzo? Zie hem nergens meer promohoeren... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-11-2010 15:37] Je moeder. |
|
quote: Ja, niks 'maareh' en 'even', ban voor jou! (herrie heeft een vrijwillige ban) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Spraaktaal is zoveel leuker soms. En een correcte zinsvolgorde is gay. En weer wat geleerd, vrijwillige ban, hij kan zelf niet stoppen met posten? Je moeder. |
|
quote: Aangezien het hebben van 2 accounts helaas niet mogelijk is heeft hij ervoor gekozen om het HRI (Herrie Records Inc) account te behouden, in verband met promotie van het label. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 30-11-2010 15:46] Boeiender |
|
quote: Ging niet om je spraakgebruik, maar dat vuile offtopic-zijn van jou! En daar dan zo quasi-onschuldig over doen quote: Wat MR. N zei [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-11-2010 15:46] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hehe, nu komt het wel in de buurt van taalkundige correctheid.... Boeiender |
|
quote: En duidelijk. Je moeder. |
|
quote: Die split met Agathocles geloof ik.. (die zwarte hoes.) |
|
quote: Hehe, ze hebben allemaal een zwarte hoes.... Maar goed, als je die hebt (wel de minst geproduceerde cd van ons overigens), euh, even checken: Het 1 na (nr 25) laatste nummer doen we live iig... LOL [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 30-11-2010 17:54] Boeiender |
|
quote: Klopt! Daarnaast was ik ook spuugzat van mijn eigen off-topic geblaat (bij tijd en wijle). Vandaar mezelf gebanned. Tot overmorgen! (om niet weer off-topic te brabbelen). [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 30-11-2010 17:56] co-operation not competition! |
|
quote: Tot morgen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jaaaaaaaaaa, tot morgen!!!!!!! Heb er zin aan! Boeiender |
|
Vandaag toch? |
|
ja vandaag! wohoo! |
|
Gieren de zenuwen al? |
|
? |
|
Andersom Chriz, andersom... Boeiender |
|
Enkel in vraag vorm Moet jij niet al in de auto zitten? Als je nu weggaat ben je er misschien om 10 uur ofzo |
|
quote: Hehe, neejoh, dan moet ik een one-man show opvoeren, dat zie ik niet zitten. Proberen er rond 19.00 uur te zijn. Boeiender |
|
quote: Check, één van ons is er dan sowieso. Ik doe m'n best ook, ben er iig niet later dan 19:30. |
|
zenuwen nu nog niet, maar straks vast wel wij zijn er sowieso om 19:00 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |