|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja ALS ze een nieuwe locatie vinden wel ja... En dat nieuwe gebouw staat er pas over een paar jaar, dus da's best lang geen dynamo Maar ik ben 28 sept ergens anders: Za 28 September The Third and the Mortal (N gothic metal) Autumnblaze (D gothic metal) Ewigheim (D electro) Lacrimas Profundere (F gothic metal ) Baroeg dus Zenial |
|
Ey MBMarduk, denk je dat de Dynamo open blijft tot de eerste trein terug? |
|
Geen idee. Ik weet ook niet hoe laat je trein gaat. 4~4.30uur halen ze zeker.6uur moet kunnen mits de politie wegblijft en de buitendeuren gesloten blijven . En anders crash je een uurtje of 2 bij mij en ga je weer om 6+ uur. |
|
quote: Prima . |
|
quote: woon je in de buurt van 't dynamo dan? *etiket* |
|
Ik vind van wel. TNightmare woont in de buurt van Venlo dus naar mij toe lopen is wel iets korter |
|
*kick* Hier. |
|
Magere opkomst hey... Bijna iedereen die ik zo ken komt ook al niet . |
|
Ff voor de duidelijkheid quote:Ja, ik heb best zin, en bedacht me net dat ik morgenavond nog niets had maar goed dan moet je me wel een avond vermaken (al wil ik Vampire Ricardo ook nog wel ff spreken en er komen vast wat andere lui) en ik heb een slaapplek nodig. Waar hangt Barman Marduk nu uit? Ff wat regelen... |
|
Barman? Dan moet je Dargull hebben denk ik. Slaapplek? Nou vooruit dan maar Nee...kijk ik vind het sowieso een zeer bijzondere gebeurtenis (IN TEGENSTELLING TOT ZOVEEL ANDEREN DIE GEEN CLUE HEBBEN WAT HIER VERDWIJNT!!! :MAD: ) dus ter elfder ure een plekkie maken voor 2 man dit keer is geen probleem. De hel breekt al om 19u los. Ik ben van plan om tussen 20~20:30u te gaan (eerdere afspraak). Kijk maar hoe jullie (TNightmare en Dwaal) elkaar ontmoeten op 't station dan wacht ik tot jullie hier thuis verschijnen (kunnen jullie je spullen hier droppen) en lopen we d'r heen (8 min. lopen). Bis morgen. |
|
quote: Ik kan om 19.30 uur of 20.00 uur op station Eindhoven staan (rond die tijd komen mogelijke treinen van mij aan). Utrecht - Eindhoven is ongeveer 50 minuten per trein (Daar komt Dwaallicht vandaan geloof ik?). |
|
quote: ja, wat verdwijnt er dan? Een cafe...nouja...ik ben er nog nooit geweest dusja ik kan er niet mee zitten...er is hier ook de jonosh, daar draaien ze ook wel goeie muziek en daar ken ik nog een paar mensen...dusja... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ach fuck it... Je moet er ooit geweest zijn, dan begrijp je het... Dynamo café is Metal ONLY!. Jonosh is poep daarnaast! Dynamo Open Air, Aardschok, komt allemaal rechtstreeks uit dat Dynamo café! Het Mekka voor de Nederlandse metalfan hey! |
|
quote:19:25, 19:55, 20:25 ? Je hebt ICQ he? Ik voeg je ff toe. |
|
quote: Dynamo open air is niets meer en aardschok, dat is pas poep... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Jonge metalfans wat cultuur bijbrengen... Wasted Efforts... |
|
quote: Jah dat is toch allemaal verleden tijd voor mij...misschien dat het vroeger allemaal fantastisch was, maar jonosh vind ik goed genoeg kwa muziek, en daar ken ik mensen, en ik kan er op de fiets heen...dus ik zal dat hele dynamo cafe echt niet missen hoor... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Okay, ik kom dus ook dus we zitten nu op - Slechtheid - TNightmare - MBMarduk - Dwaallicht Da's nog minder dan het aantal ZM'ers bij Sadus in R'dam |
|
quote: Het gaat niet om het feit dat je het misschien gaat missen, het is meer het feit dat je nooit meer de kans krijgt het te zien. Vergelijk het met de toren van Pisa, stel dat die morgen om zal vallen. Zoiets unieks zie je na morgen dus nooit meer. |
|
quote: Nog eentje minder dus . - TNightmare - MBMarduk - Dwaallicht [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-09-2002 22:07] |
|
Droevig. Ik verwachte Shredhead en Marcel eigenlijk wel, tenzij ze nu iets anders in de planning hebben. |
|
- TNightmare - MBMarduk - Dwaallicht - Heiden Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik hoef die hele toren van pisa ook niet te zien hoor.. Maar het heeft toch echt geen zin dat ineens de laatste avond heel metalliefhebbend nederland daar gaat staan om het ook een keer gezien te hebben...Als ze dynamo interessant zouden vinden dan hadden ze er maar eerder naar toe moeten gaan.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ken ik ergens slapen? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |