IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Dynamo Cafe Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-09-2002 15:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2002 15:35 schreef Kramy het volgende:
daarvoor heb ik geen zin om in een overvolle kelder te staan...speelt er dan ook nog een goeie band ofzo?

AAAAARRRRGGHH!! Some people just don't get it.
Lamaar dan.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-09-2002 18:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 september 2002 15:29 schreef Kramy het volgende:
waarom laatste kans? Ze gaan echt wel weer verder als ze een nieuwe locatie hebben, en ik dacht trouwens ergens te lezen dat ze gewoon verder gingen in het nieuwe gebouw ofzoiets?

ja ALS ze een nieuwe locatie vinden wel ja...
En dat nieuwe gebouw staat er pas over een paar jaar, dus da's best lang geen dynamo
Maar ik ben 28 sept ergens anders:

Za 28 September
The Third and the Mortal (N gothic metal)
Autumnblaze (D gothic metal)
Ewigheim (D electro)
Lacrimas Profundere (F gothic metal )
Baroeg dus

Zenial

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-09-2002 15:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ey MBMarduk, denk je dat de Dynamo open blijft tot de eerste trein terug?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-09-2002 15:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Geen idee. Ik weet ook niet hoe laat je trein gaat.
4~4.30uur halen ze zeker.6uur moet kunnen mits de politie wegblijft en de buitendeuren gesloten blijven
.
En anders crash je een uurtje of 2 bij mij en ga je weer om 6+ uur.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-09-2002 15:36 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 15:12 schreef MBMarduk het volgende:
4~4.30uur halen ze zeker.6uur moet kunnen mits de politie wegblijft en de buitendeuren gesloten blijven
.

Prima .

Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 27-09-2002 9:06 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

quote:
Op 26 september 2002 15:12 schreef MBMarduk het volgende:
.

woon je in de buurt van 't dynamo dan?

*etiket*

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 9:53 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik vind van wel.
TNightmare woont in de buurt van Venlo dus naar mij toe lopen is wel iets korter

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 19:56 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

*kick*
Hier.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 20:01 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Magere opkomst hey... Bijna iedereen die ik zo ken komt ook al niet .

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-09-2002 21:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ff voor de duidelijkheid

quote:
Op 27 september 2002 21:18 schreef TNightmare het volgende:
Fancy a meeting? MBMarduk is er ook, en al mijn bekenden blijven ook zo goed als allemaal weg...
Ja, ik heb best zin, en bedacht me net dat ik morgenavond nog niets had maar goed dan moet je me wel een avond vermaken (al wil ik Vampire Ricardo ook nog wel ff spreken en er komen vast wat andere lui) en ik heb een slaapplek nodig.

Waar hangt Barman Marduk nu uit? Ff wat regelen...

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 21:35 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Barman? Dan moet je Dargull hebben denk ik.

Slaapplek? Nou vooruit dan maar
Nee...kijk ik vind het sowieso een zeer bijzondere gebeurtenis (IN TEGENSTELLING TOT ZOVEEL ANDEREN DIE GEEN CLUE HEBBEN WAT HIER VERDWIJNT!!! :MAD: ) dus ter elfder ure een plekkie maken voor 2 man dit keer is geen probleem.

De hel breekt al om 19u los. Ik ben van plan om tussen 20~20:30u te gaan (eerdere afspraak).
Kijk maar hoe jullie (TNightmare en Dwaal) elkaar ontmoeten op 't station dan wacht ik tot jullie hier thuis verschijnen (kunnen jullie je spullen hier droppen) en lopen we d'r heen (8 min. lopen).
Bis morgen.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 21:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 21:35 schreef MBMarduk het volgende:

Nee...kijk ik vind het sowieso een zeer bijzondere gebeurtenis (IN TEGENSTELLING TOT ZOVEEL ANDEREN DIE GEEN CLUE HEBBEN WAT HIER VERDWIJNT!!! :MAD: ) dus ter elfder ure een plekkie maken voor 2 man dit keer is geen probleem.

De hel breekt al om 19u los. Ik ben van plan om tussen 20~20:30u te gaan (eerdere afspraak).
Kijk maar hoe jullie (TNightmare en Dwaal) elkaar ontmoeten op 't station dan wacht ik tot jullie hier thuis verschijnen (kunnen jullie je spullen hier droppen) en lopen we d'r heen (8 min. lopen).
Bis morgen.

Ik kan om 19.30 uur of 20.00 uur op station Eindhoven staan (rond die tijd komen mogelijke treinen van mij aan). Utrecht - Eindhoven is ongeveer 50 minuten per trein (Daar komt Dwaallicht vandaan geloof ik?).

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-09-2002 21:39 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 27 september 2002 21:35 schreef MBMarduk het volgende:

Bis morgen.

ja, wat verdwijnt er dan? Een cafe...nouja...ik ben er nog nooit geweest dusja ik kan er niet mee zitten...er is hier ook de jonosh, daar draaien ze ook wel goeie muziek en daar ken ik nog een paar mensen...dusja...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 21:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 21:39 schreef Kramy het volgende:
ja, wat verdwijnt er dan? Een cafe...nouja...ik ben er nog nooit geweest dusja ik kan er niet mee zitten...er is hier ook de jonosh, daar draaien ze ook wel goeie muziek en daar ken ik nog een paar mensen...dusja...

Ach fuck it... Je moet er ooit geweest zijn, dan begrijp je het...

Dynamo café is Metal ONLY!. Jonosh is poep daarnaast!

Dynamo Open Air, Aardschok, komt allemaal rechtstreeks uit dat Dynamo café! Het Mekka voor de Nederlandse metalfan hey!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-09-2002 21:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 21:37 schreef TNightmare het volgende:
Ik kan om 19.30 uur of 20.00 uur op station Eindhoven staan (rond die tijd komen mogelijke treinen van mij aan). Utrecht - Eindhoven is ongeveer 50 minuten per trein (Daar komt Dwaallicht vandaan geloof ik?).
19:25, 19:55, 20:25 ? Je hebt ICQ he? Ik voeg je ff toe.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-09-2002 21:46 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 27 september 2002 21:43 schreef TNightmare het volgende:
Ach fuck it... Je moet er ooit geweest zijn, dan begrijp je het...

Dynamo café is Metal ONLY!. Jonosh is poep daarnaast!

Dynamo Open Air, Aardschok, komt allemaal rechtstreeks uit dat Dynamo café! Het Mekka voor de Nederlandse metalfan hey!

Dynamo open air is niets meer en aardschok, dat is pas poep...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 21:48 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 21:46 schreef Kramy het volgende:
Dynamo open air is niets meer en aardschok, dat is pas poep...

Jonge metalfans wat cultuur bijbrengen... Wasted Efforts...

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-09-2002 21:50 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 27 september 2002 21:48 schreef TNightmare het volgende:
Jonge metalfans wat cultuur bijbrengen... Wasted Efforts...

Jah dat is toch allemaal verleden tijd voor mij...misschien dat het vroeger allemaal fantastisch was, maar jonosh vind ik goed genoeg kwa muziek, en daar ken ik mensen, en ik kan er op de fiets heen...dus ik zal dat hele dynamo cafe echt niet missen hoor...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-09-2002 22:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Okay, ik kom dus ook dus we zitten nu op

- Slechtheid
- TNightmare
- MBMarduk
- Dwaallicht

Da's nog minder dan het aantal ZM'ers bij Sadus in R'dam

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 22:05 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 21:50 schreef Kramy het volgende:
Jah dat is toch allemaal verleden tijd voor mij...misschien dat het vroeger allemaal fantastisch was, maar jonosh vind ik goed genoeg kwa muziek, en daar ken ik mensen, en ik kan er op de fiets heen...dus ik zal dat hele dynamo cafe echt niet missen hoor...

Het gaat niet om het feit dat je het misschien gaat missen, het is meer het feit dat je nooit meer de kans krijgt het te zien.

Vergelijk het met de toren van Pisa, stel dat die morgen om zal vallen. Zoiets unieks zie je na morgen dus nooit meer.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 22:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 22:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Da's nog minder dan het aantal ZM'ers bij Sadus in R'dam

Nog eentje minder dus .

- TNightmare
- MBMarduk
- Dwaallicht

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-09-2002 22:07]

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 22:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Droevig.
Ik verwachte Shredhead en Marcel eigenlijk wel, tenzij ze nu iets anders in de planning hebben.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-09-2002 22:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

- TNightmare
- MBMarduk
- Dwaallicht
- Heiden

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-09-2002 22:10 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 27 september 2002 22:05 schreef TNightmare het volgende:
Het gaat niet om het feit dat je het misschien gaat missen, het is meer het feit dat je nooit meer de kans krijgt het te zien.

Vergelijk het met de toren van Pisa, stel dat die morgen om zal vallen. Zoiets unieks zie je na morgen dus nooit meer.

Ik hoef die hele toren van pisa ook niet te zien hoor..

Maar het heeft toch echt geen zin dat ineens de laatste avond heel metalliefhebbend nederland daar gaat staan om het ook een keer gezien te hebben...Als ze dynamo interessant zouden vinden dan hadden ze er maar eerder naar toe moeten gaan..

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-09-2002 22:11 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ken ik ergens slapen?

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com