IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Dynamo Cafe Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-09-2002 18:09 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 18:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Aarzel niet om ff hoi te zeggen en een biertje te drinken iig.

Ik ben die gast van 24 die er 8 jaar jonger uitziet .

Ik zie jullie wel op het station, en tuurlijk stel ik me voor!

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-09-2002 18:12 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 18:09 schreef Heiden het volgende:
Ik zie jullie wel op het station, en tuurlijk stel ik me voor!

20.30 dus. Oder?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-09-2002 18:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 18:12 schreef TNightmare het volgende:
20.30 dus. Oder?

Prima, ik ben al wat eerder daar denk ik, maar bier is een perfecte tijd-doder.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-09-2002 18:15 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 18:13 schreef Heiden het volgende:
Prima, ik ben al wat eerder daar denk ik, maar bier is een perfecte tijd-doder.

Hehe. Jij bent dus die gast die bij de lege bierflesjes zit?

Ik denk dat mijn trein het langst op zich laat wachten... 20.35 misschien zelfs .

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-09-2002 19:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ok, ik ga mijn trein halen. Weest gegroet en tot straks!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-09-2002 15:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

En?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-09-2002 15:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

THIS CITY IS GUILTY
THE CRIME IS LIFE
THE SENTENCE IS DEATH
DARKNESS DESCENDS

Toen dat gedraaid werd ging ik behoorlijk uit m'n kneiter . Was tof, jammer jammer jammer dat die toko weg moet.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2002 15:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2002 15:48 schreef Dwaallicht het volgende:
THIS CITY IS GUILTY
THE CRIME IS LIFE
THE SENTENCE IS DEATH
DARKNESS DESCENDS

Toen dat gedraaid werd ging ik behoorlijk uit m'n kneiter . Was tof, jammer jammer jammer dat die toko weg moet.

van eh welke eh band is dat??

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-09-2002 15:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geen idee, was dat niet Nikkelbek?

Was gezellig ook, opeens stond ik met een vriendelijke carnivoor de genietingen van lekker koken te bepraten (LOL ik praat er echt altijd over, hehehehe), leuke sfeer en relaxed geslapen in hotel MBMarduk.

Wat wel jammer was is dat midden in Angel of Death er boven de stekker werd uitgetrokken, PATS weg muziek dat was het dan met Dynamo houdoe en bedankt. Dat zal om een uur of half vijf of zo geweest zijn.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-09-2002 16:45 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Last van mn nek...
Was nen goeie avond
En genoeg bier (voor heiden niet maar die gast is een levend biervat)

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-09-2002 18:50 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2002 15:48 schreef Dwaallicht het volgende:
THIS CITY IS GUILTY
THE CRIME IS LIFE
THE SENTENCE IS DEATH
DARKNESS DESCENDS

Hmmz ja, ik heb dus de helft van de avond gemist, maar wat ik meegemaakt heb was erg gezellig.

Ik ben me nu aan het beklagen dat ik er in het verleden niet veel vaker naartoe ben geweest, maar ja... Hij is nu echt weg .

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 29-09-2002 19:52]

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-09-2002 20:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2002 15:56 schreef Dwaallicht het volgende:
Geen idee, was dat niet Nikkelbek?

Was gezellig ook, opeens stond ik met een vriendelijke carnivoor de genietingen van lekker koken te bepraten (LOL ik praat er echt altijd over, hehehehe), leuke sfeer en relaxed geslapen in hotel MBMarduk.

Wat wel jammer was is dat midden in Angel of Death er boven de stekker werd uitgetrokken, PATS weg muziek dat was het dan met Dynamo houdoe en bedankt. Dat zal om een uur of half vijf of zo geweest zijn.

Is het toch nog half vijf geworden vannacht? Ik had niet in de gaten dat het al zo laat was...
Maar het was een koele avond.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-09-2002 20:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou ja, toen ik op de wekker in MBMarduk z'n kamer keek zag ik dat het vijf uur was.

Netjes gedaan toch?

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 29-09-2002 20:50 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

zo ik heb nu 6 topics op een rij gedomineert ! har har har

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-09-2002 20:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hehehe, we hebben goed ons best gedaan.

Morbide
Usericon van Morbide
Posted 30-09-2002 10:58 by Morbide Wijzig reactieProfiel van MorbideQuote dit berichthttp://www.casketcrew.org

Het was weer als vanouds gezellig druk op de laatste avond.... tegen een uur of 4 de taxi ingerold *vooruitkijkend op 2004

What's the Speed of Dark?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-09-2002 11:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat gebeurt er in 2004?

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-09-2002 11:11 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ikweetietsdatjijnietweet....
Die gast die daar werkte (Farid) heeft mij ingefluisterd dat er nu twijfels bestaan over de sloop aangezien de gemeente de geldkraan ter elfder ure gaat sluiten. (Iets over economische malaise enzo...sloopkosten, bouwkosten blablabla)
ZOU HEERSCHEN

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-09-2002 11:14 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 11:11 schreef MBMarduk het volgende:
Ikweetietsdatjijnietweet....
Die gast die daar werkte (Farid) heeft mij ingefluisterd dat er nu twijfels bestaan over de sloop aangezien de gemeente de geldkraan ter elfder ure gaat sluiten. (Iets over economische malaise enzo...sloopkosten, bouwkosten blablabla)
ZOU HEERSCHEN

Ja, zekers!!!!!!!!!
Dan kom ik er nog wel een keertje of wat, Dynamo heerscht (en dan proberen om niet halverwege de avond in te storten).

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-09-2002 11:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Aha, aha, aha! We wachten af

Dit is erg leuk om door te lezen trouwens.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-09-2002 11:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 11:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Aha, aha, aha! We wachten af

Met andere woorden: Den Eindhovense gemeente!
Wel ontzettend typisch dat je een 'stuk dynamo' als souvenir mee kunt krijgen.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-09-2002 11:22 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 11:15 schreef Dwaallicht het volgende:

DUS
Maar ja ik hou m'n adem niet in.
Bad luck seems to follow those who wish for a miracle...well maybe that only applies to christianz.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-10-2002 10:40 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

"Verder gaat de Dynamo concertprogrammering gewoon door, voor zover mogelijk, in de Altstadt op het Stratumseind. Het is de bedoeling dat daar 2-wekelijks op de vrijdag een metalavond door ons verzorgd gaat worden. Dat gaat half oktober van start. Hou deze site in de gaten voor meer nieuws hierover."

Dat is tenminste nog IETS. Wel kut dat het op de vrijdag is en niet op de donderdag...

G.
Usericon van G.
Posted 01-10-2002 11:47 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 11:22 schreef MBMarduk het volgende:
DUS
Maar ja ik hou m'n adem niet in.
Bad luck seems to follow those who wish for a miracle...well maybe that only applies to christianz.

dus dat doe ik al die tijd verkeerd

[Dit bericht is gewijzigd door G. op 01-10-2002 11:47]

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-10-2003 22:29 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik post het maar hier, quote van de Dynamo site:

"Artikel uit Eindhovens Dagblad van 22-10-2003

Door PETER SCHOLTES

Woensdag 22 oktober, EINDHOVEN - BAM, GTI en Imtech gaan waarschijnlijk het nieuwe pand van Dynamo op de Smalle Haven in Eindhoven bouwen. De partijen zijn bij de aanbesteding als laagste inschrijvers voor de verschillende onderdelen uit de bus gekomen.

Afgaande op de aanbiedingen verwacht wethouder A. Pastoor (Leefbaar Eindhoven, Vastgoed) dat de bouwkosten voor het jongerencentrum passen binnen het budget van 14,9 miljoen euro. 'Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over', aldus Pastoor.

Gegund

De wethouder gaat ervan uit dat de opdrachten binnenkort kunnen worden gegund. De gemeente bekijkt momenteel of de aanbiedingen passen binnen de aanbestedingsregels. In principe gaat het werk naar de laagste inschrijvers. BAM is de goedkoopste aanbieder voor het bouwkundige deel van het nieuwe jongerencentrum, vóór Van Straten, Hurks en Heijmans/IBC. GTI is de laagste inschrijver voor het werktuigbouwkundige gedeelte en Imtech voor het elektrotechnische werk.

Oplevering

De gemeente verwacht dat in november de eerste schop in de grond kan, een maand eerder dan vorige maand werd voorzien. De oplevering staat gepland voor april 2005. Dynamo wil eigenlijk nog in het voorjaar de deuren kunnen openen. 'Misschien kunnen we de laatste fase van de bouw parallel laten lopen aan de inrichting van het gebouw en is april of mei haalbaar', hoopt F. Dielissen van Loket W, de welzijninstelling waar Dynamo deel van uitmaakt. In een opening kort voor de zomervakantie ziet Dynamo geen brood. 'Dan wordt het september', aldus Dielissen."

Gaat dus nog wel 2 jaartjes duren...

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 30-10-2003 22:31]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com