IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Dynamo Cafe Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 22:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 22:10 schreef Kramy het volgende:
Ik hoef die hele toren van pisa ook niet te zien hoor..

quote:

Als ze dynamo interessant zouden vinden dan hadden ze er maar eerder naar toe moeten gaan..

Agreed, maar dat "eerder" kan nu dus niet meer . Last chance. Vind je de Dynamo interessant? Herformulering: ben je een metalhead of een poser?

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-09-2002 22:15]

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 22:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 22:14 schreef TNightmare het volgende:
Herformulering: ben je een metalhead of een poser?

Correct.

Iskariot: ja...lees de vorige berichten en zie hoe je ontmoet met Dwaallicht en TNightmare.
Tevens ben jij de laatste want op meer slapers had ik niet gerekend.
Oh en peeps, BRENG JE EIGEN KATERONTBIJT!

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-09-2002 22:21 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 27 september 2002 22:14 schreef TNightmare het volgende:

Agreed, maar dat "eerder" kan nu dus niet meer . Last chance. Vind je de Dynamo interessant? Herformulering: ben je een metalhead of een poser?

Dan zal ik wel een poser zijn

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 22:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 22:20 schreef MBMarduk het volgende:

That means your couch is taken again?

Iskariot: Dwaallicht en ik meeten om 20.00 uur in de stationshal aan de busstation-kant, station Eindhoven.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-09-2002 22:28 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Hmmm is denk niet dat ik het red, heb om 17.15 (das om 19.15 op z'n aller vroegst terug in Utrecht) een waterpolo wedstrijd in eemdijk (=boeren gat) gvd. Kut . Had er wel zin in

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-09-2002 22:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Hmmm zit me nou wat et bedenken, misschien kan ik mn moeder ompraten om haar auto te lenen, kunnen jullie ook nog meerijden).

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 22:31 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 22:28 schreef Iskariot het volgende:
Hmmm is denk niet dat ik het red, heb om 17.15 (das om 19.15 op z'n aller vroegst terug in Utrecht) een waterpolo wedstrijd in eemdijk (=boeren gat) gvd. Kut . Had er wel zin in

hmmz... rond 20.30 uur lopen we weer door het station heen... Lukt dat denk je??

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-09-2002 22:33 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Heeft een van jullie iets van een mobiel?)

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 22:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

MBMarduk heeft mobiel ja...

-> MBMarduk
quote:

That means your couch is taken again?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 22:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

LoL! no it's not taken yet, but you may take it.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-09-2002 23:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb een eigen matje + slaapzak.

Zal wat vreten & drinken meenemen, goed dat je het zeg .

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-09-2002 23:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 22:20 schreef MBMarduk het volgende:
Correct.

Iskariot: ja...lees de vorige berichten en zie hoe je ontmoet met Dwaallicht en TNightmare.
Oh en peeps, BRENG JE EIGEN KATERONTBIJT!

Gaan we direct vanaf jouw naar dynamo of gaan weer nog ff bij jouw zitten (=wat te drinken meenemen dus).

[edit]Ik neem ook een eigen matje + slaapzak mee[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 27-09-2002 23:18]

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 23:17 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

- TNightmare
- MBMarduk
- Dwaallicht
- Heiden
- Iskariot

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-09-2002 23:20 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 23:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb een eigen matje + slaapzak.

Zal wat vreten & drinken meenemen, goed dat je het zeg .
Ken jij de trein van 19:34 nemen? Dan zitten we in de zelfde trein.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-09-2002 23:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geregeld! We hebben elkaar al eens ontmoet, ff door de trein lopen, moet lukken.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 23:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 23:16 schreef Iskariot het volgende:
... of gaan weer nog ff bij jouw zitten (=wat te drinken meenemen dus).

Jah, we kunnen heel effe nog zitten maar ik wil wel een beetje vroeg erheen gaan dus rond 9u.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 23:25 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 23:23 schreef MBMarduk het volgende:
Jah, we kunnen heel effe nog zitten maar ik wil wel een beetje vroeg erheen gaan dus rond 9u.

Wij komen dus rond 20.30 uur jouw kant op.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 23:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

OK, dan ben ik ook rond die tijd terug van een etentje. (Bodom nodig voor de nacht)

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-09-2002 23:39 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 23:38 schreef MBMarduk het volgende:
OK, dan ben ik ook rond die tijd terug van een etentje. (Bodom nodig voor de nacht)

Valt er in de buurt van dynamo nog wat te eten? Ja, ik ben er nog nooit geweest

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 27-09-2002 23:40]

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 23:41 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hartje Eindhoven dus zat eetplaatsen.
10000 showarmazaken.
2 Macs
1 KFC
3 pizza parlors
enz...

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-09-2002 16:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wie gaan er nu vanavond?
Kunnen we een mini ZM-meeting houden, want op 12 oktober kan ik waarschijnlijk niet.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-09-2002 16:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 16:39 schreef Heiden het volgende:
Wie gaan er nu vanavond?
Kunnen we een mini ZM-meeting houden, want op 12 oktober kan ik waarschijnlijk niet.

Scroll een KLEIN stukje naar boven en zie... Scroll nog wat verder en zie waar die ZM'ers wanneer zijn...

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-09-2002 18:05 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb er wel zin in.
Pff, ik heb de laatste 3 dagen alleen maar gezopen en geslapen, dit word dag nummer 4 en dan is het weer welletjes geweest.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-09-2002 18:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Aarzel niet om ff hoi te zeggen en een biertje te drinken iig.

Ik ben die gast van 24 die er 8 jaar jonger uitziet .

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-09-2002 18:09 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

TNightmare = Morbid Angel shirt, headbangend op het pentagram!
MBMarduk zal daar ook wel te vinden zijn.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com