|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Correct. Iskariot: ja...lees de vorige berichten en zie hoe je ontmoet met Dwaallicht en TNightmare. Tevens ben jij de laatste want op meer slapers had ik niet gerekend. Oh en peeps, BRENG JE EIGEN KATERONTBIJT! |
|
quote: Dan zal ik wel een poser zijn Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: That means your couch is taken again? Iskariot: Dwaallicht en ik meeten om 20.00 uur in de stationshal aan de busstation-kant, station Eindhoven. |
|
Hmmm is denk niet dat ik het red, heb om 17.15 (das om 19.15 op z'n aller vroegst terug in Utrecht) een waterpolo wedstrijd in eemdijk (=boeren gat) gvd. Kut . Had er wel zin in |
|
Hmmm zit me nou wat et bedenken, misschien kan ik mn moeder ompraten om haar auto te lenen, kunnen jullie ook nog meerijden). |
|
quote: hmmz... rond 20.30 uur lopen we weer door het station heen... Lukt dat denk je?? |
|
Heeft een van jullie iets van een mobiel?) |
|
MBMarduk heeft mobiel ja... -> MBMarduk quote: |
|
LoL! no it's not taken yet, but you may take it. |
|
Ik heb een eigen matje + slaapzak. Zal wat vreten & drinken meenemen, goed dat je het zeg . |
|
quote:Gaan we direct vanaf jouw naar dynamo of gaan weer nog ff bij jouw zitten (=wat te drinken meenemen dus). [edit]Ik neem ook een eigen matje + slaapzak mee[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 27-09-2002 23:18] |
|
- TNightmare - MBMarduk - Dwaallicht - Heiden - Iskariot |
|
quote:Ken jij de trein van 19:34 nemen? Dan zitten we in de zelfde trein. |
|
Geregeld! We hebben elkaar al eens ontmoet, ff door de trein lopen, moet lukken. |
|
quote: Jah, we kunnen heel effe nog zitten maar ik wil wel een beetje vroeg erheen gaan dus rond 9u. |
|
quote: Wij komen dus rond 20.30 uur jouw kant op. |
|
OK, dan ben ik ook rond die tijd terug van een etentje. (Bodom nodig voor de nacht) |
|
quote:Valt er in de buurt van dynamo nog wat te eten? Ja, ik ben er nog nooit geweest [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 27-09-2002 23:40] |
|
Hartje Eindhoven dus zat eetplaatsen. 10000 showarmazaken. 2 Macs 1 KFC 3 pizza parlors enz... |
|
Wie gaan er nu vanavond? Kunnen we een mini ZM-meeting houden, want op 12 oktober kan ik waarschijnlijk niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Scroll een KLEIN stukje naar boven en zie... Scroll nog wat verder en zie waar die ZM'ers wanneer zijn... |
|
Ik heb er wel zin in. Pff, ik heb de laatste 3 dagen alleen maar gezopen en geslapen, dit word dag nummer 4 en dan is het weer welletjes geweest. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Aarzel niet om ff hoi te zeggen en een biertje te drinken iig. Ik ben die gast van 24 die er 8 jaar jonger uitziet . |
|
TNightmare = Morbid Angel shirt, headbangend op het pentagram! MBMarduk zal daar ook wel te vinden zijn. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |