|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Zaterdag 22 januari is het weer zover: HUB & HEUY METALFEST PT. VIII 1e namen bevestigd: NOCTURNAL BREED (special 15th years anniversary show with striptease! only @ De Azijnfabriek) GLITTERTIND (first show outside of Norway) CONJURATION (first show outside of Norway) Location: De Azijnfabriek, Roermond Website: www.azijnfabriek.nl HEUY!!!! Kaartjes gaan 6 december in de voorverkoop [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-11-2010 16:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nocturnal Breed !!! (Maar 1 dag trouwens dit keer?) |
|
quote: De aanvankelijk abusievelijke sluiting van dit topic blijkt nu dus profetisch? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3589553 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-11-2010 18:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waarschijnlijk je compagnon Xander dus te vroeg geweest? (Vandaar ook dat de post begon en eindigde met Heuy!!!) |
|
Dan is Xander helaas te vroeg geweest. Ja, je kan er van uit gaan dat Nocturnal Breed doorgaat aangezien ze het liefst hun 15 jarig jubileum hier vieren (na 12 jaar afwezigheid in Roermond), en alles ziet er ook veelbelovend uit... maar ik wil het eerst 100% bevestigd hebben alvorens ik een naam openbaar gemaakt wil hebben. Eind deze week zou ik Kenneth terugbellen om alles te bevestigen en/of wijzigingen aanbrengen dus volgende week meer nieuws en dus vooralsnog alleen Glittertind bevestigd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Glittertind! |
|
En nu dan officieel bevestigd: Nocturnal Breed (exclusieve 15 jarig jubileum show) Glittertind Deviant Syndrome (Rusland) Conjuration (met Destroyer van Nocturnal Breed) Meer namen volgen. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-11-2010 20:31] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ken eigenlijk alleen Nocturnal Breed, maar toch hulde hoe jullie er toch weer in slagen om een originele line-up neer te zetten met bands die nog NIET overal al duizenden keren hebben gespeeld! |
|
@ Regeer: Amon Amarth, Korpiklaani, Marduk en Vader komen de volgende editie. Bruce Banner |
|
quote:Ah... oké... dan haak ik dan af |
|
Nocturnal Breed zal bij iedereen wel bekend zijn neem ik aan. Word iig hun officiele 15 jarige jubileum show en hiervoor zal de bekende strip-act bij aanwezig zijn, bekend van hun shows in Oslo. Glittertind: http://www.myspace.com/glittertind Noorse pagan/folk metal, 1ste show buiten Noorwegen! Conjuration: http://www.youtube.com/watch?v=0j7SNPaXdnk&feature=share Nieuwe band van Kenneth aka Svartalv Destroyer van Nocturnal Breed, 1ste show buiten Noorwegen! Deviant Syndrome: http://www.myspace.com/devsyn Enorm vette melodieuze death metal uit Rusland, 1ste en enige show in het westen! Deze gasten en dame gaan het ver schoppen!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hardstikke leuk kerels! Bla |
|
HEUY!!!! Was een vooruitziende blik .... meer bands worden volgende week bekend gemaakt |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De volgende 2 bands zijn bevestigd: ARVAS (Nor) eerste en enige show buiten Noorwegen, met (ex)leden van Aeternus, Gravdal, Koldbrann. DAUDEN (Nor) ook voor hen de eerste en enige show buiten Noorwegen. Meer namen volgen! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: goed bezig, bands die ik niet eens ken dus ik ben er nu zeker bij! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
H&H hebben weer een Russische band geboekt? Ik wacht het antecedenten onderzoek met spanning af. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
HEUY!!!! Nog een Russische band bevestigd: TROLL BENDS FIR www.trollge.ru [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 25-11-2010 9:06] |
|
Temnozor als special guest? :p |
|
quote: Temno-lol-zor-z signature |
|
Super vet, ik ben er hoor. Wanneer kunnen kaartjes gereserveerd worden?? |
|
Verleidelijk, hoewel ik de meeste bands niet ken. Maar zal wel niet doorgaan, dochtertje is dan jarig. |
|
Zoals het er nu uitziet zal vanaf 6 december de voorverkoop starten. We zijn nog bezig om nog bands toe te voegen aan de line-up met hopelijk nog wat meer speciale optredens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Dan kom je die verjaardag toch gewoon in de Aek vieren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aangezien Nocturnal Breed hier hun enige 15 jarige jubileum show zal geven zal daarom het hele optreden gefilmd gaan worden en zal dit op hun aankomende DVD komen te staan. Tevens wil de band hun fans na dit optreden filmen/interviewen voor een after-show reportage welke ook op de DVD komt te staan. Deze DVD welke naast dit optreden en de "interviews" met fans bevat, zal ook de nodige gein en ongein bevatten alsmede veel niet eerder uitgebracht materiaal uit hun hele 15 jarige bestaan. Release datum ergens later in 2011 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |