|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
MTV bellen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat zeg je, Elite? |
|
Ervan leren en de volgende keer een ouder meisje uitzoeken! |
|
Interessant wel! |
|
Sterkte ermee, ElitE. |
|
Zo slim zijn om een condoom te gebruiken Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
En als je in Staphorst zou wonen; brief naar de koningin schrijven voor toestemming om te mogen trouwen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jezelf schamen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Gaat het dan weg? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Morning-after condoom. |
|
gewoon over het hoofd trekken en het is binnen 2 minuten weg! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar Elite, vertel verder. Licht het eens toe? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Straks om het nekje knopen! |
|
check het wiskunde topique. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik dacht dat Elite zwanger was |
|
na veel pogingen nog niet gelukt, ik heb al een afspraak bij de gyn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Sterkte er mee! |
|
bedankt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: +1 We denken aan je Elite! |
|
Ben jij nu het zwangere meisje zelf of de bijpassende jongen? |
|
Ik mag dan wel dik zijn, maar ik ben heul niet zwanger hoor en ook geen jongen! |
|
Hallo allemaal ik wil even mijn meniing over diit kwijt ik ben een meisje van 15 jaar en ik weet dus precies hoe diit is .. ik ben ook zwanger geweest En voor de Duidelijk heid het was een ONGELUK ik slikte antiobiotica en mijn dokter zei dat kan geen kwaad met de pil nou blijkbaar wel na 2 maanden kwam ik er achter dat ik zwanger was ik een meisjje van 15 jaar ik had toen wel een relatie met de zelfde jongen waar van ik zwanger was hij was ook pas 16 jaar oud .. ik had geen idee wat ik moest doen.. Zijn vader zei altijd als zei zwanger word van jou gooi ik je op straat ( ik vond het maar bot en lelijk gezegd van die vader maar toch ) ik wist niet wat te doen ik wou geen kind van hem zeker niet op deze leeftijd .... ik wil me diploma kunnen halen hoe zou ik het kiind op moet voeden terwel ik zelf nog op gevoed zou moeten worden ..? niet dusz.. ik heb zo veel probleme gehad en ik kon het niet er bij hebben ik kooos voor een abortus en ik kan vertellen het is geen pretjje ik hield natuurlijk al van mijn kiindjje en ik noem het zo omdat het o is het is mijn kindjje in mijn hart.. en ik kan juliie allemaal ook vertelle het is nu 2 maanden geleden en ik hb er nog steeds problemen mee.. je doet zo iets niet voor je plezier en daarom vind ik niet.. dat er slecht over zo iets gepraat mag worden mensen zoals mij besliisen het.. maar dat betekend niet dat we het met plezier doen maar met pijn in onze hart ik loop bij jeugdzorg omdat mensen in mijn om geving ien hoe moeilijk het voor me is ik weet wel dat het een leven is maar wat moest ik dan .. 15 jaar geen geld. alleen een moeder een jongen van 16 jaar die er geen raad mee weet .. Diiaannee ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een kleerhanger erin en draaien maar Against God and Government |
|
Jij niet. ElitE |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |