|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
quote:Wat een interessante analyse. Ik stel genoeg dingen hier hoor. Alleen zoek ik vaak de randgevallen op en probeer ik vaak de tegenpositie in te nemen als daar ruimte voor is. Als je dat vluchtgedrag wil noemen prima. Ik heb overigens mijn feiten dan wel weer redelijk op orde. When your people matter, menstrual health matters |
|
Afgelopen weekend zat ik de nationale nederpopshow oid op ned 3 op de vpro te kijken. DJVT deden hun laatste singel, sterrenstof. Die hoor ik ook regelmatig op 3fm en ik vind het tig keer niets. Maar ze deden ook dit nummer en dat vond ik supervet. Live dus! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dikke Dap zeg, dikke shizzle! Lekker nummer, goede beat, super sfeertje, goede teksten, super flow When your people matter, menstrual health matters |
|
Autotune fail. Beetje jammer dat. |
|
Dat ben ik met je eens, vreselijk. Maar voor de rest dikke . En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Eerste Bas Bron Beat die ik nog wel trek. En Peppi is de zwakste schakel van DJVT. |
|
Heb m net pas 1x gehoord, maar a) kan me geen autotuner herinerren (wel een vocoder overigens) en b) wat is er mis met autotuner dan? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik dacht dat dat autotune heette, mijn fout dan ik ben niet zo thuis in de terminologie. Zit in bijna elk populair nummer tegenwoordig. Heel vervelend. |
|
quote: Nee man, Faberyayo is de man! En ik ben dan ook een fanboy, maar ik vind 90% van de Neger des Heils-beats geniaal. Oldschool, vet! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:ik noem het niet echt vluchtgedrag, eerder een intellectuele punk attitude altijd de mogelijkheid hebben om je "mening" te wijzigen-nuanceren-verduidelijken en altijd andere meningen kunnen afdoen als onwaar door ze te ontkrachten met relativisme of de pleger te verwijten te kortzichtig/niet openminded genoeg te zijn door zaken aan te halen die randgevallen zijn. En dan nu en dan eens een openingetje maken of iets toewerpen om de volgende keer weer toe te dekken. Voor iemand met een dogmatische achtergrond doe je alle andere waarheden af als dogma's omdat ze niet universeel zijn of Goddelijk. En de lijn wordt zelfs in stellingen over muziek doorgetrokken. geen erg hoor, ik zie anderen hetzelfde doen met andere standpunten maar hetzelfde procédé, alleen irriteert het mij dat deze vorm van "intelligent argumenteren" aanzien wordt als "interessanter" of "waardiger", terwijl ik het gewoon gebakken lucht vindt, een lege ballon. Vaag theoretisch gepreek zelfs, enkel geschikt om de assertiviteit te trainen of op een theoretisch onbruikbaar out there niveau te gaan zinnespelen op zich geen probleem, maar je kunt nooit discussiËren, want het zijn geen concrete zaken, weinig persoonlijke aangelegenheden en soms gewoon ook vaag en halfslachtig omwille van de weinige standvastigheid in wat wordt aangebracht. ik heb het ook even gedaan, telkens op alles tegenargumenten aanbrengen, maar zo speel je gewoon advocaat van de Duivel en zeg je niets over jezelf prima voor in de maatschappelijke praatbarak of zelfhulpgroep maar het kan bijzonder irritant overkomen ook, imo dan signature |
|
Dit gaat toch over de Jeugd van Tegenwoordig, opbokken dan met die onzin. |
|
quote: Wil jij soms ook mod worden ofzo? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Klinkt erg lekker. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Interessant allemaal. Ik kan ook heel makkelijk kritiek leveren op jouw stijl van discussieren (genoeg punten ), maar ik doe dat liever gewoon af en toe op t moment zelf met een specifiek voorbeeld, binnen het kader van een discussie, om de discussie helderder te krijgen. Verder vind ik je conclusie ook niet echt heel raak. Alhoewel ik wel toegeef veel te relativeren, omdat ik graag mezelf en anderen aan het denken zet over het tegengestelde dan wat ze stellen. Dat jij dat irritant vind is jammer. Waarom jij denkt dat ik dat ook over muziek doe is mij overigens een raadsel. Waarom jij denkt dat er mensen zijn die relativisme als "interessanter" bestempelen is me ook een raadsel. Waarom je mij een domgatische achtergrond toedicht (voor iemand die pas 3 jaar van de bijna 40 religieus is, en dan ook nog eens redelijk liberaal) evezo. Jij wilt een stelling, zonder relativisme? Ik denk dat jij mij(n internetpersoonlijkheid) gewoon niet zo mag. En dat merk ik wel vaker met sommige opmerkingen (bijvoorbeeld dat je een man moet zijn om hypocrisie toe te geven, en hoe je uberhaupt blijft vast houden aan je ongelijk over dat mijn gedrag hypocriet zou zijn, tot aan t onzinnige RELATIVISME dat t dan maar 0.00000001% hypocriet is). Enzo. When your people matter, menstrual health matters |
|
ROT OP MET JE GODVERDOMME KUTGEFILOSOFEER IN HET DJVT TOPIC Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sorry. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Maar dit was dus vocoder, wat je (nu) lang niet zo vaak hoort als autotune Ik vind hem wel vet gebruikt hier Vocoder corrigeert (in principe) niet, er wordt alleen wat aan het geluid gesleuteld om het 'blikkerig'/'robotterig' over te laten komen. Daarbij wordt er vooral informatie weggegooid. Een autotuner verandert de tonaliteit daadwerkelijk en trekt het naar zuivere tonen toe (of wordt extreem aangepast naar voorop vastgestelde tonen, wat je nu heel vaak hoort). Daar wordt de informatie echt aangepast. Zit wel wat overlap in, in zoverre dat het beide leunt op technieken om een signaal te analyseren en op te breken, etc. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Dat buisje aan een keyboard waar Snoop Dogg toen een nummer mee had(sexual seduction of zo), was dat ook een vocoder? En ik blijf het alsnog zwaar kut vinden klinken. |
|
Dat is een talk box. Je moeder. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |