|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, vind ik ook! Waar wacht je nog op Hub? Naar de Baroeg ermee |
|
quote: Heb ik geen tijd voor.Ben met de Windir/Aeternus tour bezig en met de voorbereidingen voor de Aura Noir/Audiopain tour Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kan Ram-Zet nie tmet Audiopain mee dan |
|
quote: Nee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jammer Hoe is de rest? En de demo? (mooie site hebben ze ook!) [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 19-03-2003 17:38] |
|
quote: Ik heb alleen alle twee de cd's en die zijn allebei erg goed Zowel hun demo alsook hun site ken ik (nog) niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gave band , redelijk eigenzinnig. Ken alleen de eerste cd trouwens die nieuwste ook maar eens beluisteren. |
|
Ram-zet is kei goed, ze speelden idd zeer goed in belgië en waren heel erg vriendelijk :D ik heb heel de tijd de volgende tekst in mijn hoofd: "I'm inside you I'm within your mind all around you no peace" What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
quote: Vincje.. jij ook al hier.. Was wel gaaf in Belgie jah!.. |
|
www.ram-zet.com (dacht ik) |
|
Ik zit hier al best lang, langer als ik geregistreerd ben, maar ik zeg bijna nooit iets... What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
quote: lekker rustig |
|
Ik zal eens een keer wat gaan posten :D What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
Goed plan, hoe meer hoe beter! |
|
quote: Ben ik nou zeker verplicht op jou forum te komen posten.. |
|
Niemand is verplicht op welk forum dan ook te posten :D What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
Hmm. ik ben wel benieuwd naar Escape... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dan doe ik dat lekker niet.. Maar je was wel lief hoor dat je toen met ons naar belgie bent gereden.. |
|
Is het een schande als ik het helemaal niet ken. [Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 24-03-2003 13:11] Immortal Pride |
|
quote: Nee hoor, maar je zou het es kunnen luisteren |
|
quote: Zal het eens proberen Immortal Pride |
|
Goed zo hoe meer mensen er hier naar luisteren des te meer kans hebben we dat ze een keer in nederland komen optreden :D What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
quote: Dat is een redenering waarvan mij de logica ontgaat... Dit slaat nergens op. |
|
Weer ontopic? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |