IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Ram-Zet Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-03-2003 20:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

NP Pure Therapy

Heb de fotoos er weer eens bij gepakt van hun optreden in Oslo en het viel me weer op dat hun bassist op blote voeten en gekleed in een lange rok op het podium staat.

Was wel een erg vet optreden met zeer goed geluid.De cd werd gewoon perfect nagespeeld en dat kunnen niet veel bands

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-03-2003 20:04]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-03-2003 20:12 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 24 maart 2003 20:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
NP Pure Therapy

Heb de fotoos er weer eens bij gepakt van hun optreden in Oslo en het viel me weer op dat hun bassist op blote voeten en gekleed in een lange rok op het podium staat.

Was wel een erg vet optreden met zeer goed geluid.De cd werd gewoon perfect nagespeeld en dat kunnen niet veel bands

Weet jij misschien iets van live opnamen ofzo? Want ik heb echt behoefte aan meer spul van hun! Of hoe ik aan die demo kan komen of iets in die trand...

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 24-03-2003 20:12]

Hub de Gallier
Posted 24-03-2003 20:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2003 20:12 schreef Inside-Lie het volgende:
Weet jij misschien iets van live opnamen ofzo? Want ik heb echt behoefte aan meer spul van hun! Of hoe ik aan die demo kan komen of iets in die trand...

Van hun optreden in Oslo zijn geen live opnamen gemaakt omdat ze in de John Dee zaal speelden en daar werd niks opgenomen(alleen in de Rockefeller zelf in de grote zaal).
Van hun overige optredens in Noorwegen weet ik niet of er opnamen zijn.Ook weet ik niks van hun demo(ik ken ze tenslotte niet persoonlijk) maar je kunt hun gewoon mailen

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-03-2003 21:52 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 24 maart 2003 20:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Van hun optreden in Oslo zijn geen live opnamen gemaakt omdat ze in de John Dee zaal speelden en daar werd niks opgenomen(alleen in de Rockefeller zelf in de grote zaal).
Van hun overige optredens in Noorwegen weet ik niet of er opnamen zijn.Ook weet ik niks van hun demo(ik ken ze tenslotte niet persoonlijk) maar je kunt hun gewoon mailen

Ga ik maar es gauw doen dan! Dank je wel voor de informatie!

MetalfanBlackness
mfbforum.tk
Usericon van MetalfanBlackness
Posted 25-03-2003 14:20 by MetalfanBlackness Wijzig reactieProfiel van MetalfanBlacknessQuote dit berichthttp://forum.metalfanblackness.com

quote:
Op 24 maart 2003 18:07 schreef mörke het volgende:
Dat is een redenering waarvan mij de logica ontgaat...

dat komt omdat dioe er niet is...

What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 26-03-2003 11:45 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2003 20:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
NP Pure Therapy

Rok? Ik vond het meer n doek of vlag lijken..

Hub de Gallier
Posted 26-03-2003 16:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 11:45 schreef Filthgrinderr het volgende:
Rok? Ik vond het meer n doek of vlag lijken..
ben je ook in Oslo geweest?(daar droeg hij namelijk een echte rok,heb het tenslotte op foto ).

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-08-2005 23:31 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Zo, deze nog maar 'ns een schop geven!

Heb net wat van deze band geluisterd, had de naam nog nooit gehoord. Maar wat een klasse! Ik hou persoonlijk niet van BM volgens het tr00-stramien, en pure industrial spreekt mij ook niet zo aan, maar de combo die Ram-Zet brengt is fantastisch! Ook de dame kan erg zuiver zingen, en haar zang past goed bij het kille geheel.

Kwaliteit, deze band, en ze hebben nog niet lang een nieuwe plaat uit, onder de naam Intra.
Tracklist:
1. The Final Thrill
2. Left Behind As Pieces
3. Enchanted
4. Ballet
5. And Innocence
6. Born
7. Lullaby For The Dying
8. Closing A Memory

Checken bij http://www.ram-zet.com/ !

"Obras son amores y no buenas razones"

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2005 23:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

euhm .... wakey wakey?

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-08-2005 23:38 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Wat?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2005 23:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ram zet was bij hun eerste al fiks bekend ...

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-08-2005 23:44 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2005 23:40 schreef Jenje het volgende:
Ram zet was bij hun eerste al fiks bekend ...
Nou, en?

Ik heb ze net ontdekt, bovendien ben ik niet geboren met een lijst in m'n hoofd van alle goede metalbands, zoals jij dat ongetwijfeld wel had.

x aantal jaar na hun debuut zeg ik dat ze nu heerschen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2005 23:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer genoeg ken ik ook erg veel kut bands en nog veel meer matige bands ...

en reviews ervan stonden op onze frontpage dus je loopt niet op te letten

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-08-2005 23:47 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Sinds wanneer? Ben een tijd niet-actief geweest, dus kan best dat 'k ze gemist heb. Oh jee.

Dit topic lag onder het stof, dus dacht ik dat iedereen het wat vergeten was.

Hub de Gallier
Posted 07-08-2005 10:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

"Intra" is inderdaad al een heel tijdje uit, maar die cd knalt wel het zweet uit de bilnaad

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2005 10:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Overigens heb ik die eerste 2 albums hier nog te koop liggen ... mail me maar als je ze wil ...

Hub de Gallier
Posted 07-08-2005 10:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die eerste 2 albums zijn inderdaad ook de aanschaf zeker waard

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2005 10:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vond ze even leuk, maar is mijn ding niet helemaal meer .... dus ... wie maakt me los!!

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 07-08-2005 11:24 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Hmm, ik luister nu even de sampletjes, en het klinkt zeker wel okay.

Alleen die cleane zang van dat vrouwtje mocht wat minder, alhoewel, dat voegt wel wat toe aan het sombere sfeertje enzo.

hehe, en emule heeft beide alba

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-08-2005 11:25 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 7 augustus 2005 10:30 schreef Jenje het volgende:
Vond ze even leuk, maar is mijn ding niet helemaal meer .... dus ... wie maakt me los!!

nu wel te koop ja? lijkt me duidelijk dan, noem maar een bedrag

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2005 11:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 11:25 schreef chriz het volgende:
nu wel te koop ja? lijkt me duidelijk dan, noem maar een bedrag
100 euro!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2005 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar ... er kan afgedongen worden ...

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-08-2005 12:53 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 7 augustus 2005 12:01 schreef Jenje het volgende:
Maar ... er kan afgedongen worden ...

ghe ghe, wat zeg je van 20 euro?

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 07-08-2005 13:17 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ik zou je 25 geven!

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-08-2005 13:22 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 7 augustus 2005 13:17 schreef Malekith het volgende:
Ik zou je 25 geven!

ja maar mij vind ie geiler

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com