|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah vandaar, ik had ze op cd |
|
Ram-Zet is überheerschend kijk al uit naar de volgende signature |
|
Samples gecheckt; Duidelijk niet mijn ding. Ik schijt mezelf 3 centimeter omhoog door die vrouwen-vocalen. zo kan ie wel weer |
|
quote: de vorige cds was ze wel veel minder aanwezig, maar die zijn zeker ook allemaal aanrader ja gaat hier toch echt eens moeten langskomen met een koffer om cds mee te pakken zu signature |
|
quote: We gaan dat zeker eens moeten doen é!! Maar kzal dan eerst moeten werk vinden datk een koffer met geld kan in de plaats geven é En Ram-Zet ga'k zeker nog eens wat verder uitpluizen! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
bij den bond???! bwa, als je langkomt pak je er gewoon een hoop mee, no prblem krijg ze hopelijks wel trug ? wiiiiiiii signature |
|
Waarom heeft niemand mij eerder verteld, dat dit heerst? (sorry geen nieuws of zo haha) Die female vox op 'Intra' zijn echt te gek! Lekker voluit, veel emotie en gewoon goed gedaan Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb die cd pas ook gekocht, en dit is inderdaad gewoon gaaf |
|
Oh my GOD de nieuwe... mijn plaat van dit en vorig jaar signature |
|
Ik heb alleen het debuut. Lijkt het er nog op? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:+1. Maar die draai ik dan ook nooit meer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik ook niet, vandaar de vraag. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Check de MySpace -> I AM Dirt signature |
|
Gedachtes bij de laatste Ram-zet - Neutralized: 1. Slipknot een beetje black en een beetje industrial met overdreven spacey aandoende effecten. 2. Meer van het bovenstaande alleen nu met een opera break en power metal schiet ook ineens te binnen. 3. Ik vind het Emperor-achtige begin leuk daarna wordt het hard minder. Power metal, deathcore en Meshuggah wisselen elkaar af. 4. Korn en Meshuggah met gothic metal female vocalen. En het nummer duurt 10 minuten... Nu-metal 2.0 met power metal solo en een gevoelig piano momentje. 5. Weer Emperor, alsof het zo van Prometheus komt minus de zwakke vocalen. Toch weer ombouwen naar moderne metal met keyboardjes en vrouwenzang. Toch het leukste nummer tot nu toe... 6. Industrial-achtig intro met daarna weer veel drukdoenerij; keyboardjes, tempowisselingen, veel wisselende vocalen en een swingend tussenstuk. 7.Zangeres met kerkorgel, is dit de ballad? Nee hoor, het is Cradle of Filth met een progressieve inslag. Mooie emotionele uitbarsting van de zangeres op het einde. 8. Dit begint als een thrash nummer met af en toe een melodieuze uithaal en een theatrale uitbarsting. En dat gaat zo door eigenlijk. Gevolgd door een akoestisch outro. Leuk om een keer geluisterd te hebben. Niet meer dan dat. Als je als band zoveel gezichten hebt, heb je geen eigen gezicht meer. Het is gewoon te druk en te vol voor mij, elke seconde wordt volgeramd en terwijl je naar links kijkt komt er van rechts alweer iets anders aan. Er zitten wel voldoende Hey-momenten in, dat zat het live wel goed doen(in Duitsland). |
|
jipsie ik moet wel zeggen, dit is de meest moderne sound die Ram-Zet ooit heeft gebruikt. De andere zijn iets meet "cutting" signature |
|
na 3 minuten signature |
|
clip past niet bij de muziek, maar hier hoor je een briljant stukje Ram-Zet die solo's na 6.10 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-01-2010 1:18] signature |
|
pure zaligheid signature |
|
Dit is niet aan mij besteed vrees ik. |
|
De eerste twee albums zijn brilliant, de derde was ook nog leuk maar toch net iets minder. Deze nieuwe nog niet gehoord maar ik ben erg benieuwd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zit goed in elkaar, goede zang ook. Maar dit is gen band waar ik de hele dag naar kan luisteren. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Escape blijft mijn favo iig. signature |
|
Als je dit leuk vind zou je ook eens naar de nieuwe Darzamat moeten luisteren. Bij Ram-Zet heb ik het idee dat Sphinx een beetje teveel invloed heeft gekregen op het album |
|
die Polen?! signature |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |