![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is haar macht dan eigenlijk? En wat is jouw opleidingsniveau? ![]() |
|
Dat vroeg ik mij ook al af. De koningin in het kabinet? Sterk. ![]() |
|
![]() |
|
Wel vreemd dat de SP zo tegen de konigin is. Zo'n communistische partij hoort de konigin juist te omarmen, de communistische heilstaten in de natuur hebben ook allemaal een konigin met loyale werkers. Maar het is wel begrijpelijk dat we Beatrix niet willen aanstellen als enige die de voortplanting mag doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Cannibal Corpse is geen vormeloze muziek Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Koninginnen zijn rechtste hobby's Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
en ultra links. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik ben op puur ideologische gronden tegen een monarchie. Ik vind niet dat je wegens afkomst opeens recht hebt op een dergelijke machtspositie. No dogs, no masters. ![]() |
|
een dolfijn of aap zou van jou dus ook die mogelijk moeten kunnen hebben? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Niet automatisch. No dogs, no masters. ![]() |
|
Dan zeg je: Ja als hij of zij daar gekwalificeerd voor is, vieze racist! ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Deze conclusie kun je (nog) niet trekken. Jouw uitspraak werd niet uitgesloten door mijn uitspraak. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: 4 GYM ![]() Av jord er du kommet, til jord skal du bli ![]() |
|
quote: dat is mijn mening en die mag ik uiten, ik mag het beestje toch wel bij zn naam noemen[/burgerpraat] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: unk? wasda? signature ![]() |
|
quote: Dat mág je ook best zeggen, maar je kán het -logisch gezien- niet afleiden uit wat ik zei. No dogs, no masters. ![]() |
|
Contra Boeiender ![]() |
|
quote: http://www.depers.nl/binnenland/519709/PVV-wil-koningin-uit-regering.html ![]() |
|
quote: De PVV is dan ook links. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Da's waar ook. Het is net hoe je er voor staat. ![]() |
|
quote: hehehe, scherp No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: elk mens is eigenlijk een racist, in onbewuste reacties laten "zelfverklaarde niet racisten" en zelfs negers een schrikreactie zien op een foto van negers ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nee, joh, dan selecteer je niet op ras maar op de gemiddelde donkerte van de foto ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
nouja daarmee behandel je mensen op straat ook op de gemiddelde donkerte van die personen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nee, hoor, op de totale donkerte van de omgeving. Die is nu eenmaal hoger als daar een neger loopt dan als daar een blanke loopt. Mensen worden ook banger in het donker, zelfde principe! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-11-2010 17:18] No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |