|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, precies! quote: Dat zou routine moeten zijn, maar je weet maar nooit. Ik ga er ook vanuit dat het goed gedaan is, hoor Alhoewel; misschien vinden we plaatjes waarbij de buitenkant licht is en de binnenkant donker (de plaatjes met een neger) wel enger dan plaatjes waar dat andersom is edit; maar ik ga er dus wel degelijk vanuit dat de conclusies klopten [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-11-2010 17:31] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: gymnasium Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote: Kleuters kunnen dat onderscheid niet maken Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote:Is dat een soort sportschool? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee ... vmbo havo atheneum gymnasium [edit@bastianus] heb je dat gedicht in het wiskunde topic zelf gemaakt of niet? [Dit bericht is gewijzigd door 1bobbes1 op 29-11-2010 21:28] Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Je hapt, bobbes. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: dat vat ik niet Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Komt nog wel, je leert bastianus and his ways nog wel kennen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat vak krijg je ook niet op het GYM..... Maar even een andere vraag, wanneer zal dit topic niet meer reëel zijn? Boeiender |
|
quote: Ik heb het anders ook geleerd, hoor Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, maar jij bent dan ook toch wel een praktijkman. Boeiender |
|
Ook, ja. Allebei is belangrijk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: had het vroeger wel mee te maken natuurlijk, maar dat weet je zelf wel Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: ik zit in 6 GYM en kan dat onderscheid best wel maken meneer, ga me niet vertellen dat Cannibal Corpse kut is. Mijn muzieksmaak mag dan niet elitair zijn hier, maar het is beter dan NU metal Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
signature |
|
quote: they think i'm white 'n nerdy... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Contra. |
|
Ook contra, maar liever een koningin dan die vieze vetzak van een Willem. |
|
quote:Duyn? Pro. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb niks met, en niks tegen de koningin. Alleen mag het van mij na Bea wel afgelopen zijn met het koningshuis. |
|
Het kost de samenleving ongeveer 100 miljoen per jaar. Bron is een of ander tv programma lange tijd geleden. =/ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Pro. |
|
quote:Valt mee, vergeleken bij wat het oplevert. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat levert het op dan? En wat is de prijs van democratie? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |