|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zouden we het misschien weer over serieuze gebreken in Metal kunnen hebben, tieten hebben weinig met muziek te maken... |
|
quote:whaha, ok, ik ben uitgeluld..... slayer tiete grolsch |
|
quote: voor sommigen is dat juist een gebrek |
|
de ware jacob?? een eigen band en dat was het |
|
quote:en Acid, Vixen, en Detente, tellen niet of zo? Anyway, tieen doen er niet toe, als't maar gvd Metal is, k mankeer idd wel een beetje echte Metalmleisjes, naast al die langgerokte goth-dingen en zo. maar das off topic Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik mis vele mooie metalmeiden! |
|
quote: wat dacht je van de dames op dit forum????? |
|
quote:hey gvd daar geen klagen van hoor, hoho Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Zijn die knap dan? Ik weet het niet want ik ken ze niet. Maaruh......ik had het over als je naar een metalconcert gaat. Over het algemeen lopen daar niet echt veel mooie vrouwen rond. |
|
quote: dan ga jij niet naar dezelfde concerten als ik |
|
Maar mannen des te meer |
|
quote: Of ik heb een andere smaak. Zou ook kunnen natuurlijk. |
|
dat kan ik zou wel wat meer mooie shows tijdens optredens zien |
|
quote: Laat ik daar maar niet op antwoorden... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik mis het gebruik van effectjes in iedergeval niet. Ik vind het zonde van de muziek. Ik vind muziek in zijn puurste vorm nog altijd het mooiste. Vaak krijg je van die senarioos dat het op cd erg gaaf klinkt met allerlei effect, wat live niet haalbaar is en dus tegenvalt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:helemaal mee eens quote:ok, maar zoals pennywise ooit zei vroeger sloegen metalheads en punkers allemaal op elkaars gezicht, nu staan ze hier zij an zij op 1 festival dat was wel op earect, een nu-metal en hardcore fesival quote:das de domme grijze massa, kun je nieks aan doen quote:festivals weet ik nog zo niet? of je moet er kilometers voor rijden. Er mogen ook wel meer bands komen in de belgische underground vind ik. [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 18-09-2002 14:18] |
|
quote: Ja natuurlijk zijn wij knap! |
|
meer lekkere mannen |
|
quote: Het gaat natuurlijk niet om 'effectjes'. Het gaat erom dat er gezocht blijft worden naar verbreding van het muzikale metalspectrum. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Sja.. okee.. echt grote festivals zijn er niet nee.. daar heb je gelijk in.. Maar ze zijn al duur genoeg enzo.. En als het te veel zou worden zou je ook gek worden... Dan weet je niet meer waar je naar toe moet, en zie je alle bandje 10x per jaar.. Ik vind het juist gaaf om bv helemaal naar duitsland af te reizen voor een bepaalde band, omdat ze zo weinig optreden.. Als je ze 5x achter elkaar ziet zou het ook niet meer leuk zijn... quote: In Nederland noemt elk bandje dat 2 weken bestaat zich al "underground" , of je daar nou zo blij mee moet zijn |
|
quote: jaja! |
|
quote: |
|
- mensen IN DE METAL SCENE die niet zeiken - mensen UIT de metal scene die niet op ons zeiken, niet naar vooroordelen en wij niet op hun. - iedereen laten voor wat hij is. en vrouwen boeit me geen ene ruk. |
|
quote: Ben je homo? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |