|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ben jij een sexist, dom en een sukkel? ja, volgende |
|
On topic ajb. |
|
quote: |
|
ik mis: korte haren kleur nee sorry... euhm, tollerantie tegenover nieuwe metal fans dat mis ik |
|
Ik mis nog steeds het gratis bier voor oude fans, maar goed, dat ben ik dan weer. |
|
en gratis bier voor de 'ertussen in qua leeftijd' |
|
Betaalbare concerten.. Voor 5 piek een paar leuke bands checken is er niet meer bij.. Nog geen 5 jaar geleden lagen de prijzen half zo laag als tegenwoordig.. Het geld groeit me ook niet op de rug... |
|
Dan in de underground blijven hangen, kost bijna niks. En ik wil meer kale vrouwen in de metal! |
|
Wat ik mis is wat er was maar niet meer is.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
weet niet of het al gezecht is maar ...MEIDEN! All He Wants Is A Little Bit Of Soul!... |
|
quote: Als je dat in Nederland niet meer vindt, kom dan deze zaterdag voor 6 euro vier bands zien in de Frontline (Gent).. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 14-10-2002 11:13] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
originaliteit; bepaalde genres lijken me dichtgeslibt of lijken te teren op een handvol vaandeldragers. nuance & dynamiek; vaak is het voluit rammen tot het eind; meer details maken het boeiender. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
meer lekkere mannen |
|
quote: dit meen je niet, je bent niet serieus, kale vrouwen??? hoe kom je erbij Thou blessed by night |
|
quote: Dat is een probleem wat altijd aanwezig is in muziek... mij boeit het niet zo heel erg... sommige bands doen wat ze kunnen, en das soms niet al te origineel maar wel bruut. quote: Neeeeeeeee beuken!!!!!!!!!!! |
|
quote: dit kun je niet serieus menen [Dit bericht is gewijzigd door §inner op 14-12-2002 4:29] Thou blessed by night |
|
slimme vrouwen. |
|
Rap en een DJ. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Je hebt helemaal gelijk,dat mis ik dus ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik mis de actie / 't ruige op het podium ! Al die teering death metal bands van tegenwoordig staan als een stel zombie's op 't podium; zo mot het gvd : Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja inderdaad, maar niet als ze doen alsof ze alles weten en Dimmu Borgir wreed extreem is. Voor de rest is tollerantie in het algemeen wel iets wat in de 'metal scene' mist. |
|
in de metal mis ik mijn toekomstige band nog wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik mis... een minimum aan intelligentie. |
|
Lekkere wijven Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |