|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
CD's waar je je poten aan open kan halen, en met LSD geimpregneerde CD's... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Zo is het maar net |
|
posters waar Mojo niet opstaat... |
|
het metaal zelf Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik mis in de tegenwoordige deathmetal de ranzigheid en de agressie. Het klinkt tegenwoordig zo gelikt. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: ja, ze kunnen tegenwoordig namelijk wel goed spelen Serieus, vaak is het de combinatie van productie en technisch beter onderlegt zijn dat het nu allemaal veel strakker klinkt. Wat ik mis is goeie airco speelzalen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
mede heavy metalmeiden tis altijd black & death zelden een meid om mee over metal te lullen |
|
quote: tja, ik zie ze zelfs nooit ergens in een toko verschijnen. Ken ze zelfs niet! Maarja death is nu eenmaal ook een heersent genre "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Mijn ex was een heavy-metal meid. Daar heb je ook niks aan. Die kunnen net zo goed gek zijn gelijk andere meiden. |
|
Witte gympen Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
goede humor zie blood duster grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Of Monostat 7 Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Ik vind ook heavy metal goed, ookal gaat mijn voorkeur inderdaad naar black. Maar ik kan echt wel over metal lullen hoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
hehe oh, dr zijn er wel maar gewoon blijkbaar niet hier naja, met jongens ouwe hoeren verveelt ook niet |
|
Wat ik mis is een opvolger voor Manowar. Die ouwe venten kunnen niet bezig blijven, en er is nog altijd geen enkele band die in de buurt komt (Nee, Hammerfall zeker niet !! ). |
|
Black/Death grieten zijn mij meestal te ...(vul maar in, alles mag ). Metalmeiden zijn een stuk prettiger in omgang. - Mutatis mutandis - |
|
hehehe maar ik mis ook een fatsoenlijke metalkroeg in eindhoven! |
|
quote: invulmogelijkheden: - mentaal gestoord - emotioneel instabiel - puberaal - FUBAR En heel soms waarsch - normaal |
|
Heeeeeeel soms - Mutatis mutandis - |
|
lol |
|
quote: Hear Hear "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:... Is A Superrocker!!! Verder mis ik wat R'n'R (attitude) PS wie was jou ex dan? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Wat gaat jou dat aan ? |
|
niet ik vraag het maar, Vlaamse metalchix zijn zeldzaam en dus vaker bekend Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |