![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus mag ik niet hopen op maatregelen die voor mij gunstiger uitpakken? Ik vind van wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Krek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Het lijkt me dat de uitspraken van de Bolk uit hun verband zijn getrokken. Een vriendin van me is orthodox joods en zei me dat zij en haar familie inderdaad veel door mocro's worden lastiggevallen in Amsterdam. Ik kan me voorstellen dat Frits zich hier zorgen over maakt. Die mocro's keihard aanpakken, lijkt me echter vooral het devies in deze. Maar feit is dat een paar kutjochies een hoop mensen het leven zuur maken. Aanpakken, hun ouders ook als die ze niet in de hand kunnen houden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Cohen: Bolkestein neemt verkeerde afslag PvdA-voorman Job Cohen vindt dat VVD-coryfee Frits Bolkestein 'de verkeerde afslag neemt' als hij vindt dat joden maar beter kunnen emigreren door het volgens hem toenemend aantal antisemitische Marokkaanse jongeren in Nederland. "Die opvatting is precies in strijd met de westerse waarden waar wij voor staan. Wij zijn en blijven de fiere natie die iedereen beschermt tegen inbreuken op zijn of haar identiteit. Ik zou zeggen: niet weglopen, nooit weglopen maar het probleem oplossen", aldus Cohen in een reactie. Ook andere PvdA'ers reageren op de uitspraken van de oud-VVD-leider. "Bolkestein schetst de oplossing van rechts: als je last hebt van discriminatie, dan moet je maar emigreren", twittert het moderne PvdA-kamerlid Martijn van Dam. PvdA'er Ahmed Marcouch stelt dat Bolkestein niet zo fatalistisch moet zijn. Joden moeten niet emigreren, ze horen bij ons in Nederland, vindt Marcouch: "Aan de slag tegen antisemitisme en met beschavingsoffensief." Ik dacht dat joden die dit riepen juist uitgestorven waren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zoals soms wordt afgevraagd wat moslims 'hier' komen doen als de normen en waarden uit het Westen hen niet aanstaan, zou je dan ook niet af kunnen vragen waarom Joden hier blijven en niet naar het voor hen beloofde land gaan, zeker als ze zo orthodox/herkenbaar zijn. Of is dat te kort door de bocht? ![]() |
|
quote:Ik snap wel dat het zoveel bekijks trekt, de oude schuilplaats van een joods gezin. Het wordt natuurlijk steeds meer een bezienswaardigheid, als het zo doorgaat met het antisemitisme zijn alle joden naar Israël geëmigreerd binnenkort, vraag het de Bolk maar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat is een verkeerde afslag. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Hear hear. En nu snel in daden omzetten, deze mooie woorden. Maar ze heeft wel gelijk, die van Bijsterveldt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nee, dat is iets heel anders. Joden zijn heel erg zielig door de tweede wereldoorlog dus als zij hier blijven is het niet erg. Moslims zijn de Joden van 2010, en de verjoderisering van Nederland bekt ook gewoon niet lekker. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Bomans had daar ooit, enkele decennia terug, een mooie uitspraak over. Dat de Joden pas niet meer gediscrimineerd worden als er vrijmoedig over ze gesproken kan worden. En dat al dat schuldgevoel en dat niet willen kwetsen ook een soort ghettovorming is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Overigens vind ik het wel een enorm zwaktebod om Joden die als zodanig herkenbaar zijn, dan maar te laten emigreren omdat wat etterbakken zich niet in kunnen houden op straat. Die Joodse mensen in bescherming nemen lijkt me dan meer op zijn plaats. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
De Bolk heeft dus gewoon op fantastische wijze allerlei mensen gedwongen om een eenduidig standpunt in te nemen wat betreft dit onderwerp. Hulde ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Als dat de achterliggende bedoeling was dan is het inderdaad een geweldige strategische zet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nou, zoals jij ook al zei is zijn uitspraak denk ik uit zijn verband gerukt. Ik denk dat hij het meer zo zei omdat dat de (extreme) enige uitweg zal zijn als we er niet iets aan gaan doen, en dat dat dus helemaal geen fijn toekomstbeeld is voor hem. Een lekker provocatieve uitspraak die stevige reacties zal uitlokken, dus. Of hij ook had ingecalculeerd dat zijn woorden zo verdraaid zouden worden weet ik niet, maar is ook goed mogelijk; dat zou het dubbel geniaal maken ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Moet ik direct weer denken aan Morgan Freeman in dat interview over Black History Month en hoe discriminatie uit de wereld geholpen kan worden. "Stop talking about it." http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
'Wietpas laatste kans gedoogbeleid' De wietpas die het kabinet in wil voeren en waarmee alleen ingezetenen van Nederland softdrugs mogen kopen, is de laatste kans voor coffeeshops. Als de overlast rond softdrugs er niet door vermindert, moet de regering stoppen met het gedogen van softdrugs. Dat stellen Tweede Kamerleden van CDA en VVD. Het CDA en de PVV zijn al langer kritisch over het Nederlandse gedoogbeleid ten aanzien van softdrugs. De VVD begint in toenemende mate bedenkingen te krijgen. Zo is volgens premier Rutte definitief een eind gekomen aan de 'uit de jaren zestig stammende romantisering van softdrugs'. Hij kenmerkt softdrugs als 'troep die geproduceerd wordt door keiharde criminele bendes'. Volgens VVD-Kamerlid Ard van der Steur staat het gedogen van coffeeshops op losse schroeven als de wietpas niet werkt. Zijn collega Coskun Çörüz van het CDA is blij met de uitspraken vanuit de VVD. ''Ons streven is altijd geweest: nul coffeeshops. Het CDA stond lang alleen, maar de neuzen beginnen nu dezelfde kant op te wijzen", aldus Çörüz. "Dit is hét kabinet dat daarvoor moet zorgen", voegt hij eraan toe. Joint makenIn Amsterdam bestaat grote twijfel over de effectiviteit van de wietpas, waarmee meerderjarige ingezetenen van Nederland maximaal drie gram softdrugs per dag bij een coffeeshop mogen aanschaffen. De bedoeling van die beperking is het tegengaan van softdrugs-gerelateerde overlast door toeristen, maar volgens burgemeester Eberhard van der Laan bestaat dat probleem in de hoofdstad helemaal niet. Hij stelt dat invoering van de pas juist voor problemen zal gaan zorgen, zoals het ontstaan van straathandel. Minister Ivo Opstelten wil de wietpas echter voor alle Nederlandse coffeeshops invoeren. Later deze maand heeft Van der Laan een gesprek met Opstelten over zijn bedenkingen. Vorige week zei Opstelten dat het pasjessysteem in Brabant versneld moet worden ingevoerd. Daarmee wil hij geweldsincidenten een halt toeroepen die te maken hebben met de georganiseerde wietteelt. Tering, nogal logisch ![]() Wat nou liberaal... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Bijzonder, dit. Eerst flink korten op de subsidie met het commentaar dat ze maar efficienter te werk moeten gaan en vervolgens op z'n Wilders huilie huilie doen? Ik heb het idee dat ze flink de weg kwijt zijn, daar bij het CDA. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Bron: nu.nl ![]() |
|
..... ![]() |
|
quote:Had zij niet een bepaalde ziekte? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Kanker, ja. No dogs, no masters. ![]() |
|
Moeten we ons niet druk maken over het feit dat defensie tegenwoordig een 5e kolonne heeft? ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote:Dat moet je zelf maar weten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |