|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Russische band... Temnozor misschien ? |
|
HEUY!!!! Mag ik daar wel iets van draaien? |
|
quote:en dan die handjes de lucht in? |
|
quote: Tuurlijk, gij zijt de gast-DJ (hebben we het van het weekend wel over). @ Bokaj: boefje |
|
Doe es nieuwe band confirmen... |
|
quote: Nou vooruit: het is de Russische melodic death metal band Deviant Syndrome, soort In Flames meets Ensiferum. Afgelopen weekend op Hub & Heuy en met subliem gitaarwerk; gaat ook een gaaf optreden worden (zoals de andere acht tot nog toe bevestigde bands) |
|
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vet! Nu nog Svartby! |
|
quote:Vond vooral de keys erg aan Children Of Bodom denken. Maar op H&H was dit wel een van de kwalitatief betere bands, inderdaad! |
|
Na lang twijfelen ga ik toch naar Oslo. Dit wordt natuurlijk een te gek festival maar de plicht roept... (Inferno) Bla |
|
quote: Thanks for the support Mira! Het wordt inderdaad te gek, dat weet ik nu al! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Affiche dan volledig nu? |
|
Ik ben al oppas voor de hond aan het regelen en aan het sparen hiervoor, moet een mooi feestje worden. |
|
quote: Hond is eufemisme voor vriendin? |
|
Hang je nu bewust de idioot uit of ken je het verschil tussen vriendin en hond echt niet? Als mn vriendin dat weekend thuis was geweest had ik niks voor de hond hoeven regelen. |
|
Whoehaha... Idioot of niet, het toverde wel een glimlach op mijn gelaat |
|
quote: Nee, we moeten nu alleen nog op zoek naar een geschikte en passende openingsact... We hebben al enkele kandidaten, maar die moeten we nog checken op niveau (dus meer gegadigden zijn welkom) |
|
Zou graag anaphylactic shock of akelei ofzo zien, zou wel leuk zijn. Of is dat misschien iets te om te openen. wouter023 |
|
Geniale bands, geniale mensen die het organiseren, kortom: Ik zal er zijn |
|
quote: + Faal, Funus, Infestis, Terzij de Horde,... Maar ik weet niet of deze bands horen te open. Allen uitstekend! [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 26-01-2011 13:50] |
|
quote: Mee eens, maar zou wel wat toevoegen aan de huidige line-up. Ik ben iig van de partij wouter023 |
|
quote:Met de namen die al bevestigd zijn lijkt het mij logisch dat de net genoemde namen horen te openen, ongeacht hoe goed ze zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Allereerst bedankt voor de steun, met name Gorath en Hub (insiders)+ Chef. Ja, we zoeken echt een band die nog niet zo lang bezig is maar wel erg talentvol. Het past prima in de opzet (twee gave headliners uit Noorwegen en de primeur van Dutchthrone en mensen, dat gaat jullie qua bezetting verbazen!) en veel aandacht voor uitstekende bands uit België en Nederland), een buitenlandse verrassing (Deviant Syndrome uit Rusland, 1 februari komt hun debuut uit) en dan zou het in onze ogen helemaal gaaf zijn om een lekker fris bandje uit de lage landen de kans te geven zich vroeg in de loopbaan reeds in de kijker te kunnen spelen! Zo tipten sommigen ons al op Carach Angren (dat doen we dus niet, die hebben al op Dynamo Outdoor en met Dark Funeral op toer gespeeld), geen Elexorien benaderd (maar we onthouden je wel Lain) en dan lijkt mij Terzij De Horde ook geen opener. Ja, het is vooral black metal maar met Vulture Industries en Deviant Syndrome hebben we al wat muzikale afwisseling, en verschillende soorten black metal, van technisch tot rauwe pest, dus als het past in het concept van Heidens Geweld denken wij niet in een straf kader... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |