|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ha, bedankt: George van Deviant Syndrome had het maandag nog over 1 februari, vandaar mijn datum. Mooi, want de promo draait rondjes in mijn auto (ik zal volgende week in de Dynamo bij Sodom wel een nummer draaien ) |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Heb er zin in! |
|
quote: Wij van Funus zijn een vrij jonge band (in 2006 gestart, in 2009 heractief geworden) met veel ambitie en getalenteerde leden / sessie leden. Wij hebben slechts één gig gehad (ongeacht het feit dat wij elke week in het oefenhok te vinden zijn met onze sessie band), wel was dit optreden de opener voor CELESTE. Reacties op deze gig waren meer dan uitstekend, vooral voor een eerste gig! Hier wat impressies van FUNUS Sample van de opkomende split met VAZAL Live opname van slechte kwaliteit Een track van onze eerste release Funus is in mijn ogen de perfecte opener voor zo'n avond. Vooral omdat wij nog redelijk onbekend zijn kan het publiek voor een verrassing komen te staan wanneer wij onze ruisende soundscapes loslaten op het nog los te komen publiek. Mocht je hier brood in zien, mail dan even richting VOIDOFFUNUS AT G MAIL DOT COM Meer info: www.myspace.com/voidoffunus [Dit bericht is gewijzigd door Absurdist op 19-02-2011 12:54] |
|
Je moeder. |
|
Funus zou een perfecte opener zijn voor dit concert! |
|
Ja, dan wellicht aanwezig. |
|
Ik ga Funus eens beluisteren; we hebben nu enkele bands uit Nederland en België op het oog. Van de Nederlandse bands heb ik er nu twee beluisterd: Weltschmerz en Beliar, en ik ga de komende week Funus en Gheestenland (tip van een ander) beluisteren. Daarnaast ga ik ook nog het Belgische Signs Of Darkness en Krijgslust goed beluisteren, en dan kijken we (ik beslis niet alleen) welke bands we gaan benaderen. Ondertussen hebben zich ook al enkele leuke merchandisers gemeld. Leukste commentaren tot nu toe: - Wat een schandalig hoge prijs, 22,50 voor Taake, daar mag je niet meer als 7,50 voor vragen (oh ja, die vergat dat er nog negen andere bands bijkomen, hilarisch want dat is 1,67 per band en dat zijn ze stuk voor stuk meer dan waard!) - Is tien bands niet erg veel voor één dag? --> Ja, misschien wel maar dan krijg je wel waar voor je geld en eens een keer een andere line-up met enkele hele leuke verr-as-singen! Ik hou jullie op de hoogte, gelukkig zijn eindelijk de posters klaar dus die ga je in den lande overal tegenkomen! |
|
Alles wat Absurdist zegt! |
|
John, deze week maar eens effe bellen (behalve woensdag avond want dan ben ik met Heuy te gast bij Rowwen Heze op het podium ), misschien namelijk nog een leuke band voor je die je zelf ook te gek vind Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En inmiddels is de kogel door de brandende kerk: de band Weltschmerz (goede promo 2011 net uit, te downloaden via hun MySpace) zal de opener zijn en daarmee is de line-up helemaal rond! Daarnaast zullen er ook diverse merchandisers zijn, zoals Iron Age Records (o.a. Huldrefolk) & The Ritual Productions, en er komen er nog meer bij! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En met die knipoog verraadt onze Hub dat hij met zijn HDG distribution (gave unieke spullen) en Dark Essence (oef; sterk label) er ook zullen zijn! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Up! |
|
|
|
Ik ben alleszins benieuwd naar Taake, op Kings of Black Metal gaan ze blijkbaar hun nieuwe cd voorstellen, ik hooop dat dit op Heidens Geweld ook zo zal zijn... |
|
quote: Mij is niets bekend van een nieuwe CD (althans dat die af is, wel dat Hoest wel aan nieuwe nummers aan het werken is), maar als die er komt dan zal dat zeker ook bij ons aan bod komen, zowel op het podium met Taake als de merchandise die men namens het label Dark Essence meebrengt. Van Gorath weet ik dat er rond die tijd een album uit moet komen als de planning meezit, en ook Walpurgisnacht - die nog een geschikt label zoeken - mag je nieuw materiaal verwachten. Weltschmerz heeft overigens ook nog de nieuwe promo te presenteren (dus wees er op tijd bij). |
|
Onze cd zal er dan niet zijn, aangezien ik nog steeds wacht op een releasedate van het label. Wel zullen we nieuwe herrie de zaal inslingeren! |
|
quote: Ah jammer dat het niet gelijk te koop is, maar mooi dat er nieuwe herrie geslingerd gaat worden! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hier eender: geen volledige CD 2 uit (wel recorded) maar live wat 'Hollandse Neije' om ruw te verorberen best served cold |
|
quote: Wat Thijs hier liet horen klonk als een klok Joris! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Eene zwarte klok van roestvrij metaal, mag ik hopen?! Maar bewaar die veren maar voor later als ie uit is want daar ben ik niet erg trots op dat het nog niet uit is gebracht door omstandigheden, en wat al niet naars. Binnen onafzienbare tijd maar eens de labels benaderen om die schijf het luchtruim in te knallen [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 20-03-2011 19:55] |
|
quote: Diepzwart; het productionele verschil is enorm en daardoor komen de nummers veel krachtiger over, inclusief het oude demo-nummer dat ik hoorde! De veren hou je te goed! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik mag hopen dat die plaat onderhand nog eens uitkomt... begint al aardig gedateerd te raken... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |