|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
En ik geloof dat Cirith Gorgor ook enkele nieuwe gifpijlen op het publiek zal afvuren, niet waar? |
|
|
|
Facebook event voor de nerds: http://www.facebook.com/event.php?eid=121190801289285&pending#!/event.php?eid=121190801289285 SPREAD IT! |
|
jammer dat iedereen naar Nepherex gaat die dag signature |
|
HEUY!!!! Ik niet.... Heidens Geweld toch een festival die ik niet wil missen |
|
Waarom naar Nepherex gaan als je ook bij Heidens Geweld kan zijn Op naar Dynamo dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ook aanwezig |
|
Afwezig! Ik zit bij Primordial in Essen. |
|
quote: HEUY!!!! Zitten?... Primordial Theatershow? |
|
quote: |
|
Misschien toch wel aanwezig! |
|
quote: Misschien dan wel een leuke verrassing op het podium te zien ;-) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wie zit allemaal in dat Dutch Throne eigenlijk? |
|
quote: Huh? |
|
quote: Dat houden we liever als verrassing en laten het als voer voor roddels en gespeculeer Laat ik dit zeggen, het zijn bepaald geen beginners... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
In samenwerking met het label van Taake en Vulture Industries, Dark Essence Records uit Bergen, hebben wij een mooi extraatje voor die mensen die hun kaartje gewoon wel vooraf kopen... Behalve de korting op de voorverkoop (toch de prijs van een biertje) mogen wij namelijk ook enkele shirts en CD's van Taake en Vulture Industries weggeven, die je op de dag van het festival in de Dynamo kan komen afhalen. Wat moet je doen? Maak een mooie foto van jou en het kaartje wat je al hebt en stuur deze naar prijsvraag@dynamo-eindhoven.nl met in de onderwerp-regel Heidens Geweld Dark Essence prijsvraag. Doe dit voor 21 april 12:00 uur en je maakt kans op één van de prijzen. Maximaal één inzending per persoon en originaliteit of iets ludieks wordt natuurlijk op prijs gesteld (hint) |
|
Zo, helaas heeft Aguynguerran van de week moeten afzeggen wegens line-up problemen (en met de vervanger ging het nog net niet perfect genoeg), maar verder gaat het nu lekker met de kaartverkoop. Overigens hebben we vanavond overleg zodat we deze week uiterlijk het speelschema kunnen plaatsen hier. |
|
Komt er een vervanger? |
|
quote: Hebben we het vanavond over, maar ik denk van niet. Dit vooral om het huidige concept en kwaliteit van de bands zo te houden, plus dat we een dermate strakke running order hadden dat die paar minuten setlist goed uitkomen zodat ik Gorath en Cirith Gorgor toch een extra nummer kan laten spelen... Lijkt me beter voor de fans. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Okay, we moeten nog wat puntjes op de i zetten, maar in principe wordt dit de nieuwe tijdsplanning (onder voorbehoud van) 14:30 - 15:00 Weltschmerz 15:15 - 15:55 Huldrefolk 16:10 - 16:50 Walpurgisnacht 17:05 - 17:50 Deviant Syndrome 18:05 - 18:50 Cirith Gorgor 19:05 - 19:50 Gorath 20:05 - 20:35 Dutchthrone change over 25-30 min 21:05 - 22:05 - Vulture Industries change over 25 min 22:30 - end Taake Een kwartier tussen de bands door is weinig, maar moet volgens de technische experts van Dynamo kunnen, en moet dus goed komen. Verder zijn er stands van Dark Essence/HDG Distribution, Goddess Of Desire merchandise, Ritual Productions en Iron Age, en wellicht nog een vijfde partij. |
|
HEUY!!!! En een afterparty |
|
quote: Alleen die after party is het al waard om te komen met de gast-DJ's Heuy en Joost! |
|
quote: HEUY!!!! DJ Joost = Skinfather |
|
De nieuwe EP "Kveld" zal hier voor het eerst te verkrijgen zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |