|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 13 maart 2011 Aanvang: 19:30 € 19,- / € 17,- (vvk) Watain (swe) Black Metal http://www.myspace.com/watainofficial Shining(swe) Black Metal http://www.myspace.com/shininghalmstad Aosoth (fr) Black Metal http://www.myspace.com/aosoth616 Timetable 19.30 Aosoth 20.25 Shining 21.45 Watain www.kade.nl [Dit bericht is gewijzigd door bert@kade.nl op 27-01-2011 12:54] |
|
Apart, hebben net in de herfst allebei een headline tour door NL gedaan... |
|
Dat wel ja... Ach ja, het blijven gave bands. Even afwachten, want ik heb deze dag ook al iets anders staan. |
|
Ah leuk, kom ook wel een kijkje nemen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik dacht dat Shining voorlopig even zou stoppen met touren? Of is die tijd alweer om? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Geen idee, zit niet meer zo in de scene. Jij wel? |
|
Allebei teringvette bands. Misschien toch eens gaan... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Neen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Beide bands net gezien. Beide gaaf. Dit is ver weg, maar ik ga er toch over nadenken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Als je het echt gaaf vindt, dan kan je net zo goed De Kade supporten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja is echt gaaf. Maar ook ver. Hangt er ook vanaf of er tijd voor is. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tsja..het zaaltje kan iig elke support gebruiken voordat het wegbezuinigd wordt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik support de zaal niet, maar de bands On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat zeg ik ook niet, ikzelf ga ook niet naar een zaal waar er bands optreden die ik stom vindt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mooie package, mooie zaal, gewoon komen. |
|
Vette show, ik spendeer er wel een ritje vanuit Groningen aan. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Ik ga de dag ervoor naar de Biebob. Toch wat dichterbij. |
|
Ben ook aanwezig in de Biebob. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Zweedse Shining = kut. Waarom niet de Noorse? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Omdat dat een kwestie is van eigen smaak. Ik vind nu eenmaal de Zweedse beter en jij de Noorse, so be it. |
|
quote: Ik kan me niet heugen jou om een mening gevraagd te hebben? Heus? Ik, Wil Schuurman |
|
Nice, ben erbij. Eens kijken of ik de boel een beetje mooi in beeld kan brengen. Lang geleden dat ik Watain voor het laatst live gezien heb moet op Wacken '08 geweest zijn: [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-12-2010 15:55] |
|
Ik ben erbij, en niet gaan zeiken over afstand want ik kom uit het zuidelijke puntje van Limburg ;-) |
|
quote: Tsjah, dat heb je nu eenmaal op een forum, reacties. Vooral als je dan ook nog een vraag stelt... [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 28-12-2010 16:16] |
|
Leuk maar Watain afgelopen jaar al genoeg gezien en Shining mwa. Unleashed it is!! =) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |