|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Agh jij! |
|
Voor dat geld kan Grutte Pier een heel festival in Friesland niet door laten gaan. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
jammer dat Slayer net als Metallica een meidenband is geworden , ik wil ze zelfs nooit meer zien na Kerry's jankwijfaktie laatst in 013 , eerst 2 x verzetten & dan 't publiek een hele avond laten wachten op niks om 't vervolgens in z'n geheel af te lassen. Ben d'r nog steeds ziek van , over 5 jr. missch. hoop ik weer 'ns een oude plaat op te zetten & daar hopelijk dan ook van te genieten BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Wat een jankreacties hier zeg. Een heerlijk metal-avondje voor 47,50 My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Ben benieuwd naar je uitleg, vertel! |
|
:') Je moeder. |
|
quote: Je zou natuurlijk verwachten 'klinkt als een klok' Wat ik weet is van Speedfest en dat was redelijk. Het gebouw is wel van het type grote sfeerloze loods. Ach met horde opeengepakte metalheads is da geen probleem zou je zeggen Ik ga zelf trouwens niet... teveel geld & Megadeth [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 23-12-2010 20:26] |
|
Wat een gejank om niks zeg, moeten zalen voor metalconcerten tegenwoordig ook al aan de styling en vormgevingseisen van Jan des Bouvrie voldoen ofzo? Ook de prijs valt nog wel mee voor 2 bands van dit kaliber, normaal betaal je dat onderhand alleen al voor 1 band. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 24-12-2010 13:47] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Als de hamburgers maar warm zijn boeit het verder niet hoe de zaal er uitziet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Slayer!! Ik ben er bij!! euu? |
|
Ik mag hopen dat ze nou eens heel de Reign In Blood spelen. Ik had mijn hoop op Tilburg gevestigd de laatste keer. |
|
Slayer heeft reign in blood helemaal gespeelt in de ahoy toen met slipknot. ik heb liever weer verschillende knallers. Keep it Thrashy |
|
Ik heb liever dat Megadeth So Far, So Good... So What? in z'n geheel speelt. Bareuh... |
|
Het zou slayer sieren als ze alsnog de 013 show zou doen die dit jaar op de maandag niet door ging. Maar ja, die tickets zijn nu al weer geretourneerd |
|
+ 1 , dan zal ik overwegen ze niet helemaal te laten vallen BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Kaartje binnen, zin in! |
|
Kun je in Eindhoven ook gewoon kaarten kopen bij van Leest,Free Record Shop GWK,VVV of ergens anders of moet je in de voorverkoop via internet een bestelling doen? gr.Metal Ronny |
|
Free recordshop nog wel gok ik, met verkopen van het kaartje na het afgelasten van vorige keer was het goed zoeken. Slechte service, maar wel hogere BTW doorvoeren. |
|
Kan je gewoon bij Free Record Schop kopen, en ook weer terug brengen als Kerry weer aan de poeperij is |
|
quote: Against God and Government |
|
Ik heb gebeld met Free Record Shop zowel in de Heuvelgalerie als in de Rechtestraat maar zij verkopen geen kaarten voor dit concert... En de voorverkoop zou 47,50 per kaartje zijn maar via Internet zijn ze stukken duurder en dat er mensen zijn die nu hun kaartjes al binnen hebben snap ik ook niet.Afijn,zouden ze nu ook al verkrijgbaar zijn bij het Klokgebouw??? |
|
Kennis van me moest naast die belachelijk hoge reserveringskosten ook nog eens 9.17 aftikken voor de kosten van het betalingsverkeer. 9.17 om geld te mogen storten op hun rekening, achterlijk hoog bedrag voor een simpele overboeking. |
|
Hmmm wel duur [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 02-02-2011 14:32] |
|
De kaarten zijn binnen. De enge meneer en ik zijn er bij |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |