|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou het begint goed. De show van Stockholm is al gecanceld. |
|
quote: "due to other commitments." |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
meidenband , de show wordt vast gecancelled net als in 013 Maar maak je geen zorgen, 't wordt je pas gemeld als je al ruim 2 uur in de zaal vol verwachting staat te wachten op iets wat toch niet gaat komen. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tja, dat was balen, maar als ze te horen krijgen dat Slayer niet kan spelen, kan je moeilijk het voorprogramma eraf vegen of ze laten spelen voor 3 mensen. Niet dat ik naar het voorprogramma was kijken. |
|
Inderdaad een hoop jankreacties hier over prijzen. je kunt de kaarten gewoon bestellen via ticketmaster en dan betaal je 4.90 reserveringskosten. dus 52,40 is niet duur voor 2 bands.. |
|
quote: Jij bent zeker gewend om 70 euro voor Rihanna of Justin Bieber concertkaartjes te betalen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ligt er inderdaad aan hoeveel je normaal gesproken betaalt. 15 euro is voor mij een prijzig avondje in vergelijking met andere avonden. |
|
quote: Als je inderdaad nagenoeg alleen naar dezelfde grote bands gaat kijken is dat inderdaad zo, maar voor het kleine zalen circuit zijn het - zoals anderen aangeven - wel weer hoge prijzen. Het is maar wat je gewend bent... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Je kan ook gewoon niet gaan in plaats van te janken. Ik ga ook liever naar een vette band die voor 5 euro in een cafe speelt maar daar vallen deze bands helaas niet onder. |
|
Ik had gehoord dat testament ook komt. Is dit nou waar ofniet? Ik kan er namelijk niks duidelijks over vinden. Iron Maiden's gonna get you, no matter how far!!! |
|
edit: Na wat research kom ik erachter dat Testament bij de AMERIKAANSE tour was, niet bij de EUROPESE. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 02-03-2011 19:13] |
|
Oke, dus alleen slayer & megadeth zullen aanwezig zijn? Iron Maiden's gonna get you, no matter how far!!! |
|
quote:Constant of Circus? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
* Proest * |
|
quote: Nee, The Village People zijn supportband |
|
quote:O? Misschien dat ik dan nog wel wil komen kijken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als ze er dan ook nog de Scissor Sisters bij doen. |
|
in het Poolse optreden staat Vader in het voorprogramma. Niet verkeerd. Lijkt mij dat Eindhoven ook nog een voorprogramma gaat bieden, te meer omdat het aanvangstijdstip met een uur is vervroegd. Legion of the Damned? 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: |
|
Te Koop: 2 tickets voor het concert van Slayer en Megadeth op 14 april 2011. Locatie: Klokgebouw Eindhoven. Wegens omstandigheden kan ik niet gaan. Ik verkoop de kaartjes niet los, het totaalbedrag voor de twee tickets is: € 80,- (ik heb er ca € 110,- voor betaald: 47,50 euro + 7,40 euro servicekosten x2) mail: mart_kwakkel {at} hotmail.com |
|
quote: PERSBERICHT Nederlandse band DIGGETH gekozen tot voorprogramma van US-Metal- Giganten SLAYER & MEGADETH!!! Op 14 april 2011 zullen de bands Slayer en Megadeth in het kader van hun “European Carnage Tour 2011” een eenmalig Nederlands optreden doen in het Klokgebouw te Eindhoven. Het management van beide bands heeft zijn oog laten vallen op het Nederlandse Diggeth om het voorprogramma te verzorgen. Slayer en Megadeth worden samen met Metallica en Anthrax gerekend tot de “The Big Four” van het Heavy Metal genre Het Slayer album “Reign in Blood” en Megadeth’s “Rust in Peace” worden gezien als klassiekers en gingen miljoenen keren over de toonbank. De oorspronkelijk uit de Achterhoek afkomstige rock sensatie Diggeth timmert al geruime tijd met succes aan de weg in het Nederlandse, Duitse en Belgische clubcircuit. In 2009 verscheen hun debuut cd “21st Century Nomad” dat goed werd ontvangen door onder andere het toonaangevende Aardschok Magazine die het trio bestempeld als “metal-‘n-roll”; een mix uit metal en rock’n roll. Het leverde de band een plek op het Rock podium van het Zwarte Cross Festival. Onlangs toerde Diggeth met het Amerikaanse Texas Hippie Coalition door Nederland en België en kreeg uitstekende reviews voor hun shows. Dat de band is uitverkoren om te spelen met Megadeth en Slayer zien de drie muzikanten van Diggeth als een bijzondere eer: “Het is echt fantastisch om met 2 bands het podium op te gaan waar je de platen van in je kast heb staan, waar je tientallen kilometers voor op de fiets zat om die platen te kopen! Buiten dat het voor ons als band absoluut een erkenning is, voelen we ons weer even 15.” |
|
ik had My favoriete scar eigenlijk verwacht maar tof voor hun dat het Diggeth is geworden. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |