|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
In Polen verzorgt Vader het voorprogramma. Kijk das andere koek! |
|
quote: Ja ik had minimaal Ben Saunders verwacht in onze eigen landje... |
|
hoe was het? |
|
quote: Zie Slayer topic Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Behoorlijke anti-climax na Megadeth. Geen Holy wars als toegift My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Vet! Was 10x beter dan optreden in 013. Geluid stond wel op standje gevaarlijk, zo hard, maar goed. Geluidsniveau Megadeth was dan weer minder. Klokgebouw is wel echt een fabriekshal ja, niet meer niet minder. Bavaria bier in kleine bekertjes voor 2,50.. |
|
Ah weinig gemist dus. |
|
quote: Zulk soort dingen zijn dan wel weer jammer. |
|
Hierbij nog wat foto's van gisteravond. Diggeth Megadeth Slayer De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Als ik het geluid zo hoor was het niet heel verkeerd. Beter dan verwacht. |
|
quote: it's all about the moneymoneymoney en schijt aan de bezoeker, da's erg jammer idd. Maar goed de show was goed, licht overigens ook, geen projecties e.d. alleen maar lampen (veel), zoals het hoort |
|
quote: gave foto's maak jij zeg! moet je meer mee doen 100% anti-Kvelgeest |
|
Megadeth was enorm gaaf! al kreeg ik het gevoel dat ze er niet al te veel zin in hadden mede door de rustige setlist en geen toegift.. jammer, als je moet openen voor slayer lijkt het mij meer dan normaal dat je je snelle nummers in de battle gooit. Slayer was gewoon Slayer:D hele concert in de pit gestaan, en klonk als een huis verder gewoon een leuke avond, en gave zaal! |
|
Van Megadeth maar een stukje gezien, kan me nog steeds niet echt boeien. Slayer was in topvorm!!! Sinds lange tijd een Tom Araya die zijn stem weer volledig in orde had en ook de moeite weer eens nam. I.p.v. het publiek het meeste te laten zingen, was er ook nog wel, maar met een andere attitude. Zelfs de intro schreeuw in Angel of Death deed hij weer eens, hier spaarde hij de laatste jaren zijn stem mee, of het interesseerde hem niets! Verrassend om Black Magic op het laatste nog eens te horen, de vorige keer was voor mij 1990, Clash of the Titans. Blijkbaar had Slayer het in de gaten dat ze in Nederland wat krediet begonnen te verliezen na de voorvallen van de afgelopen 1,5 jaar. De show in de Effenaar in juli verwacht ik dan ook wat van. Helaas weer niets van Hell Awaits, maar met The Antichrist en Black Magic toch nog 2 klasse oudjes in de setlist! |
|
Niets van hell awaits. Wat slecht. Maar goed voor mij dat ik er niet bij was, daar zou ik me enorm aan geïrriteerd hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Was gaaf, maar ik heb beide bands wel eens in betere doen gezien. Vooral jammer van het abrupte einde van Megadeth. |
|
Aanwezig in de Effenaar! |
|
Megadeth heeft zelfs de hele tour toegiften gedaan, en nu helaas niet. |
|
Het zal me niet verbazen dat ze keihard zijn afgekapt, omdat 't uitliep. Ik heb me ook vermaakt, zeker bij Slayer. Ik stond rechts vooraan bij Slayer (bij de boxen), en ik vond het geluid toch minder bij Slayer. De bas was een brok geluid, en ik hoorde over de mix vooral Kerry King. Bij solo's van Pat 'o Brian hoorde je vooral de begeleiding, en heel zacht een solo. Ik kan niet wachten tot 10 en 12 juli. [Dit bericht is gewijzigd door Vlekkie op 16-04-2011 19:07] euu? |
|
quote: Rechts vooraan bij de boxen lijkt me ook niet de ideale luisterpositie. |
|
Dat besefte ik me ook wel, dat zou dus kunnen waarom 't dus niet lekker klonk. Maar ja bij Slayer moet ik gewoon vooraan staan! euu? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |