|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
... donders, zal me het essay wel worden ... |
|
quote:+1 Ik ruik een Nobel-prijs aankomen.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
- Wat voor kleding draag je in je vrije tijd / als je naar concerten gaat? Nette truien zonder opzichtige logo's en merken, polo's en overhemden. Verder nette spijkerbroek en leren heren schoenen. In het weekend verandert daar weinig aan. - Waarom draag je deze kleding? Omdat het kan. - Wat heb je voor kapsel? Kort. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kan ik misschien Slayer met Hell Awaits aanvragen voor mijn oma die op sterven ligt? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Beetje serieus jongens, het gaat wel om de knul zijn toekomst. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat is wel heel confronterend voor Bierglas wat je nu meld... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vertel eerst eens wat over jezelf! |
|
"Hallo. Mijn spreekbeurt gaat over metul. Ik hou deze spreekbeurt omdat ik metal leuk vind om te luisteren..." Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Bierglas heet Inge. Het is toch allemaal iets. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Verwacht je op deze vragen nu echt diepgaande antwoorden? Wat voor opleiding is het eigenlijk? Kun je niet beter een serieus onderwerp kiezen? |
|
Ja, dit gaat helemaal goedkomen idd. Kom op, dit is toch geen onderwerp voor een essay? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Kom op mensen, we hebben allemaal vroeger een werkstuk gemaakt over je eigen huisdier. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Wel over de band Helloween ooit. Ik neem alleen aan dat dit niet voor de basisschool is. Of noemen ze daar die shit ook al essays? |
|
quote: Ah, daar is de toelatingscommissie ook weer hoor. Is BW al aan het googlen naar foto's en andere persoonlijke info? :') http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik wil met alle liefde vertellen wat voor kleding ik aan trek wanneer ik naar Death Metal luister (uiteraard verkleed ik me wanneer ik naar Black Metal luister). Maar dan wil ik wel graag eerst weten wat Inge zelf graag aan doet! |
|
quote: Zoals het hoort! Maar goed, vertel eens wat meer, mevrouw Bierglas. Dan kunnen we inschatten of je gewoon schattig een basisschoolwerkstukje aan het maken bent of eigenlijk toch echt wat beters moet verzinnen voor je uni-afstudeerscriptie Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je zou www.metalshots.com als studieobject kunnen nemen ipv deze flauwe ondervraging. Hoef je stereotypes ook niet meer te vermijden want het gros gedraagt zich er gewoon naar. |
|
quote: -Nette overhemden, nette broek, nette schoenen tijdens vrije tijd, maar ook naar concerten. -Doet het goed bij de vrouwen. -Gemillimeterd/kort. Graag gedaan. :') |
|
quote: Kijk zo wordt ie al wat interessanter, nu nog de death metal veranderen e.d., maar ga vooral door |
|
Hmm... Het is toch wel degelijk bedoeld als universitaire opdracht zie ik. Ik zou toch serieus een ander onderwerp kiezen als ik jou was of het flink uitdiepen. |
|
quote:Leuk. |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ja, daar heeft Bierglas wat aan! |
|
Jij hebt echter ook nog niet laten weten wat je dan draagt. Pot -> ketel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Inderdaad. Wat een sneue figuren zeg. Kolere... Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |