|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Silence draagt helemaal niks. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kleding is voor watjes. |
|
Silence heeft alleen die strenge juffrouw bril op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Amelbenemend! |
|
BelhAmel? |
|
quote: Die is gesneuveld ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Amel to that. |
|
quote:Gelukkig hebben we de foto's nog ... ergens. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Epica is geen death metal Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat weet jij daar nou van. |
|
Da's waar. Sorry. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
Tis al erg genoeg dat je wet dat het er staat, ik had het zo niet gezien. |
|
quote: quote: Ik hou van jullie allebei. |
|
quote: Waarom vraag ik me dan af, wat heeft dit nutteloze essay voor een meerwaarde voor je studie, tering zeg. Against God and Government |
|
Hoi mental Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Broek: Ik loop eigenlijk altijd in een legerbroek omdat die lekker zitten en veel handige zakken hebben. Shirt: Meestal wel iets met een bandnaam. Schoenen: Meestal werkschoenen want 'handig als er een lomperik op je poten gaat staan' en handig als er iemand irritant tegen je aan loopt te rossen bij concerten (kick en het is afgelopen). Haar: Ongeveer tot op den reet. Nou, succes met het halen van de maximale score voor je spreekbeurt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
- Ondergoed, doorgaans een jeans en een shirt. - Nakend door het leven gaan is maar koud - Lang steil haar met highlights, doorgaans goed gekamd Foto? Eh.. Gesnapt tijdens het dagelijkse onderhoud Verrassend triviaal |
|
quote: Ik houd echt superveel van jou, fijne vrouw. |
|
- Wat voor kleding draag je in je vrije tijd / als je naar concerten gaat? In mijn vrije tijd draag ik meestal wel/bijna altijd een band girlie. Niet alleen van death metal, maar ook van black of thrash. En daaronder gewoon een broek. Dat kan een spijkerbroek zijn, zwarte of een legerbroek. Mijn broeken zijn niet echt heel erg wijd. En ik draag ook kisten, soms met mn broek er in. En zo ga ik ook naar concerten. - Waarom draag je deze kleding? Omdat ik 't mooi vind. Het past bij mij. - Wat heb je voor kapsel? Lang (zwart) haar, tot ongeveer onder aan mijn rug. Maar ik had ook al lang haar toen ik nog niet naar metal luisterde. Ik heb altijd lang haar gehad. DAt vind ik echt heel erg mooi staan en ik kan mezelf niet voorsellen zonder mn lange haar. euu? |
|
- Wat voor kleding draag je in je vrije tijd / als je naar concerten gaat? Vrije tijd en met concerten bandshirts. Rode en bruine bandshirts voor afwisseling van zwart. Kisten eigenlijk altijd, heel af en toe een dagje skateschoenen omdat het makkelijker is. Legerbroeken in allerlei tinten, meerdere ringen en met concerten ook nog een kogelriem. - Waarom draag je deze kleding? Waarom is spinazie lekker? - Wat heb je voor kapsel? Lange blonde krullenbos, loshangend. |
|
quote: Gewoon een scherpe blik, jongen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
quote: OT wat betreft "Death metal en kleding": Ja, ik luister soms naar death metal en ja, daar heb ik doorgaans kleding bij aan. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 01-01-2011 21:33] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |