|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Teveel kappertjes gegeten? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
mijn kappertjes eet ik altijd koud, dus dat moet geen probleem opleveren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ok, nou sterkte met alles dan maar! When your people matter, menstrual health matters |
|
Omeprazooohoool When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dat zijn toch die blauwe voor je maag? Groeit je haar daar ook slecht van dan? Edit: O verrek, post gemist. Maarre, voor welke medicijnen krijg je Omeprazol dan? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-01-2011 22:11] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Is Omeprazol niet gewoon een medicijn? |
|
quote:Ja. Maar je krijgt het vaak vanwege de bijwerkingen van andere medicijnen. Anti-depressiva willen de maag b.v. nogal eens aantasten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jah maar omeprazol is een maagzuurremmer en mn maag is waar ik last van heb. Nu een maandje rust voor de maag gunnen, en kijken of het beter wordt. Daarnaast heb ik vandaag een potje stront ingeleverd om te onderzoeken of ik een Heliobacter pylori infectie heb. Overigens wordt het erg vaak voorgeschreven bij pijnstillers als Ibuprofen en diclofenac. Eigenlijk is het verstandig sowieso bij ibuprofen omeprazol voor te schrijven, gelukkig begint die trend ook wel te komen. Gelukkig kun je omeprazol tegenwoordig ook zelf kopen bij de drogist. Niet verkeerd om te nemen zolang je ibuprofen gebruikt. Beter is vooral paracetamol te gebruiken wat veel minder bijwerkingen heeft. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-01-2011 22:51] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Beter is vooral zo min mogelijk te gebruiken, en niet voor elke huilbui de pijnstillers uit de kast trekken. Al zal dat in jouw geval vast niet aan de orde zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nee inderdaad heroine helpt mij veel beter bij huilbuien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@Elite: oke, nou t klinkt iig niet als iest mega mega ernstigs gelukkig Sterkte. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |