|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Doomhead op 27-01-2011 12:43] |
|
Gaaf! |
|
Wow! Dit is echt een ongelooflijk gave line up! Hier ben ik zeker en vast bij! |
|
Spina Bifida... helemaal vergeten die band. Wat hadden ze ook alweer van cd? co-operation not competition! |
|
Mooie line-up en dichtbij! |
|
quote: mmm, klinkt wel enigzins bekend ja! co-operation not competition! |
|
flyer gepost [Dit bericht is gewijzigd door Doomhead op 27-01-2011 12:43] |
|
up |
|
up |
|
Even onthouden. |
|
quote: Ik stuur je een dezer dagen een reserveringsmailtje. Ben je weer een stapje dichter bij de 100 |
|
Ook ik zal dat mailtje sturen,wil dit niet missen. wouter023 |
|
Aanwezig! |
|
Zeker een mooie line-up, heb er ook zin in om te spelen! Upon the wooden stake... |
|
Hier Hypnos, nu staat het weer bovenaan.. wouter023 |
|
Is er al een tijdschema? Wil Spina niet missen maar moet savonds nog ergens aan de bak. Hopelijk valt het te combineren. |
|
Las net op deathmetal.be dat deze show uitverkocht is! |
|
quote: Het is net nog gelukt om te reserveren. |
|
Ook volgens de site van de Popcentrale is het uitverkocht! http://www.popcentrale.nl/Actueel/Agenda.aspx?date=2011/5/1#agenda558 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Even ter info er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar. Het is nog niet uitverkocht! |
|
Waarom zet de Popcentrale het dan op de site Ben? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Geen idee hoe ze daar bij komen maar het word vandaag nog van de website afgehaald. |
|
Misschien late 1 april-grap? |
|
Haha ja of ze hebben op Deathmetal.be gekeken om te zien of het uitverkocht was, toen hebben ze dat maar voor waarheid aangenomen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ben alle fora ook aan afstruinen om duidelijk te maken dat het nog niet uitverkocht is hehe |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |