|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: @Doomhead: hoe laat speelt Spina? |
|
Uitverkocht? Waar kan je kaartjes kopen dan |
|
quote: Net als jij met Aratron, bedoel je? :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Spina speelt rond 20:00 |
|
quote: Aratron, is dat een Transformer of zo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: nee, dat is een ziekte aan je piem0l IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: thanks! |
|
quote: Goed voorbeeld doet volgen, Doomhead is Aratron fan van het eerste uur haha! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Niet te doen, wat een enorme berg muzikale diarree....Vroeger had je in Dordt nog wel eens leuke fests... [Dit bericht is gewijzigd door SlowlyWeRot op 07-04-2011 21:23] ROTT AND ROLL |
|
Zo even dit topic weer omhoog schoppen [Dit bericht is gewijzigd door Doomhead op 20-04-2011 6:50] |
|
Is er al een tijdschema bekend? |
|
Ja tijdschema is bekend zal ik binnenkort posten |
|
Nog maar drie weekjes. Helemaal zin in, vooral in 40 Watt Sun en Spina Bifida (laatste keer dat ik die zag is zo'n 20 jaar geleden in de Batcave) Ben, er komen zeker geen shirts van Dordrecht Doom Day? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
@ Marcel staat niet in de planning om er shirts van te laten maken |
|
Tijdschema: 40 Watt Sun: 23:00 - 0:15 Officium Triste: 21:30 - 22:30 Spina Bifida: 20:00 - 21:00 Hooded Priest: 18:45 - 19:30 Pantheist: 17:30 - 18:15 Faal: 16:15 - 17:00 Akem Manah: 15:00 - 15:45 |
|
Heb er immens veel zin in! Echt wel een super line up! |
|
quote: 00:15 afgelopen? Damn, dan kom ik niet meer in Utrecht. Eens iets op gaan verzinnen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Das mooi, ik kom toch voor Faal, Pantheïst, Hooded Priest en Officium Triste <3 Het doet maar even pijn! |
|
Ben benieuwd hoe 40 Watt Sun de speeltijd vol krijgt. The Inside Room duurt maar 55 minuten, praten doet die zanger nooit tussen de nummers en tijdens het optreden in Baroeg keek ie heel moeilijk toen iemand begon te roepen dat hij een nummer van Warning moest spelen. Al hoop ik wel dat ze dat wel doen. |
|
quote: Dan ga je naast Frank in z'n tentje liggen. |
|
quote: Verzin je dan iets waarin ik ook meekan naar een slaapplekje? |
|
Volgende week zaterdag is het zo ver! |
|
@Marcel: Utrecht ligt toch ook aan nachtnet? Speciaal voor onze ondertitelaar op de ns gezocht en er gaan de hele nacht treinen naar Utrecht vanaf Dordrecht. Je kan over rotterdam of tilburg. Kan je nog de hele nacht doorzakken in Dordt...een vrijgezel gaat pas slapen [Dit bericht is gewijzigd door Maurosis op 10-05-2011 22:52] |
|
quote: probeer maar eens te zoeken op Merwedestraat Vanaf staton Dordt is te doen. Maar om daar te geraken niet zo. Maar heb al een oplossing, dus geen nood. En tevens zijn ze dus net dit weekend aan het spoor aan het kloten tussen geldermalsen en Dordt en tussen Utrcht en ouda. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |