IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Za 14 mei: Dordrecht Doom Day met o.a. 40 Watt Sun, Spina Bifida, Officium Triste Vorige pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-05-2011 8:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Pff, zie nu pas dat het een half uur lopen is vanaf het station.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 11-05-2011 8:50 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

De Popcentrale is te bereiken met Stadsbus 4 (Arriva) of Bus 14 (Arriva) richting de Staart. Uitstappen bij halte Alblasstraat

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-05-2011 9:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Thanx, maar ik loop denk liever.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-05-2011 9:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Zin in zaterdag! Lekkere line-up.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 11-05-2011 11:00 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 11 mei 2011 8:07 schreef Mark Z het volgende:
Pff, zie nu pas dat het een half uur lopen is vanaf het station.

Ach joh het is zo goed als alleen maar rechtdoor lopen vanaf het station, dus geen gezoek naar straatjes enzo

5 Euro's? Op je muil!!

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 13-05-2011 11:07 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

morgen is het zo ver!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-05-2011 13:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2011 14:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

met jaloezie in het hart: veel plezier morgen!

Dirge for november
Posted 13-05-2011 16:45 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2011 14:10 schreef Jenje het volgende:
met jaloezie in het hart: veel plezier morgen!

Ik zal er geen op je drinken (auto)

wouter023
Usericon van wouter023
Posted 14-05-2011 9:21 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Ik wel jenje..

wouter023

Dirge for november
Posted 14-05-2011 9:22 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

dan maar. Toevallig, heb je net gemaild Wouter

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-05-2011 9:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ook nog aan de Maar vanmiddag gaan we aan het !

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 14-05-2011 14:10 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Ik vertrek over een minuten richting Dordrecht. Zin in!

Never have so many sacrificed so much for so few

wouter023
Usericon van wouter023
Posted 15-05-2011 1:22 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Wat was dit goed zeg.ben net terug,echt genoten.

wouter023

Dirge for november
Posted 15-05-2011 2:17 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Tegek, gezellig feestje! Ik had in de eerste instantie niet zoveel zin in Officium (te vaak gezien) maar damn wat wisten ze me weer te overtuigen. 40 watt sun was prachtig. Vooral de hartverscheurende cleane uitvoering van een nummer waar ik even de naam niet meer van weet. En Footprints niet te vergeten. Pantheist was de verrassing van de dag, ik kon alleen oud werk. En nu: Hardcore pitten.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-05-2011 2:27 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 2:17 schreef Dirge for november het volgende:
Hardcore pitten.
MOSH!

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 15-05-2011 10:05 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

was een schitterend feestje. Door vertraging van vrienden uit Hamburg met wie ik meereed helaas Faal gemist, maar gelukkig waren we op tijd om nog een paar nummers van Pantheist te zien, met als absoluut hoogtepunt de toekomstige klassieker 'Be Here'.
Hierna speelden Hooded Priest en Spina Bifida, van beide bands weinig meegekregen.
Officium Triste was weer top (zoals altijd), leuk om een nieuw nummer te horen.
40 Watt Sun was van begin tot eind genieten met af en toe een paar kippenvel momenten.
Een geslaagd dagje, en erg leuk om m'n oude bandgenoten live aan het werk te zien in Pantheist en Officium Triste.

Iemand toevallig een rood Pantheist shirt maat M gevonden? Tijdens 40 Watt Sun verdwenen de zak van m'n trui.

[Dit bericht is gewijzigd door metalmook op 15-05-2011 10:17]

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-05-2011 10:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Niets aan toe tevoegen. Erg gezellig feestje! Voor mij waren Faal, Officium Triste en 40 Watt Sun de hoogtepunten. Dank aan Ben voor het organiseren!

Dirge for november
Posted 15-05-2011 11:01 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik vraag me af, heeft de rest nog een snackbar oid gevonden? Ik zat als enige met Wouter in de moskee. Het lekkerste broodje Donner dat ik ooit in NL heb gegeten. Tof van die mensen dat dat mocht hoewel we wel enorm raar aangekeken werden.

Dirge for november
Posted 15-05-2011 16:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hoe heet dat nummer ook weer dat live clean werd gespeeld? Ik haal ze steeds door elkaar. (als in welke nu clean gespeeld werd, niet zozeer als in welke nummers uberhaupt gespeeld werden.)

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 15-05-2011 17:15 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 15 mei 2011 16:44 schreef Dirge for november het volgende:
Hoe heet dat nummer ook weer dat live clean werd gespeeld? Ik haal ze steeds door elkaar. (als in welke nu clean gespeeld werd, niet zozeer als in welke nummers uberhaupt gespeeld werden.)

Ze speelden album in volgorde, met die cover er tussen. Cleane nummer was dus This Alone.

Maar welk nummer was die cover?

Dirge for november
Posted 15-05-2011 17:34 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Van de aankomende EP. Maar ik verstond even niet van welke 'pop band' dit een cover was.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-05-2011 21:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 11:01 schreef Dirge for november het volgende:
Ik vraag me af, heeft de rest nog een snackbar oid gevonden? Ik zat als enige met Wouter in de moskee. Het lekkerste broodje Donner dat ik ooit in NL heb gegeten. Tof van die mensen dat dat mocht hoewel we wel enorm raar aangekeken werden.

Was dat de poort uit en dan rechtsaf?

Ik was met een gast die in de buurt woonde en wij zijn gelijk naar links gegaan (tegenover was die snackbar dicht), maar na 200 m was er nog een shoarmazaak.

Was een leuk dagje gisteren. Alles goed geregeld en prima geluid de hele dag. Hoogtepunten voor mij: Faal en Officium Triste!

Dirge for november
Posted 16-05-2011 7:31 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Meteen rechts inderdaad, we vroegen aan een Turkse jongen bij de moskee of er nog een snackbar in de buurt was. Hij wist geen ander dan die aan de overkant, maar zei dat we ook wel donner konden eten in de moskee. Maar mooi dat jullie ook nog wat gevonden hebben.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com