IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Madball + Born from pain+ Trapped under ice + Wisdom in chains + 2 : 18 maart Paard - Den Haag Volgende pagina
metaldenhaag
Usericon van metaldenhaag
Posted 06-01-2011 16:06 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

REBELLION TOUR 2011 : vr 18 maart 2011
Madball + Born from pain + Trapped under ice + Wisdom in chains + All for nothing + Devil in me

Paard van Troje - Den Haag

Staat nog niet op site van t paard, meer info en voorverkoop waarschijnlijk volgende week!

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-01-2011 16:22]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2011 16:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gok: die tour komt ook langs Brugge (Entrepot), maar dan zonder All for Nothing en Devil In Me. Waarschijnlijk dan met Nasty en euhm... Oathbreaker.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 06-01-2011 16:10 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ook dit jaar is er weer een Rebellion Tour en deze komt op 25 maart langs Iduna in Drachten. Deze tour bestaat uit 6 hardcore punk bands die gedurende de avond een optreden zullen geven. Dit jaar bestaat de line-up uit Madball, Born From Pain, Trapped Under Ice, Wisdom in Chains, All For Nothing en Devil in Me.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2011 16:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ow, All For Nothing staat mee op de tour? Dacht dat ze enkel op de show in Holland zouden staan.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-01-2011 16:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 16:10 schreef holysjit het volgende:
Ook dit jaar is er weer een Rebellion Tour en deze komt op 25 maart langs Iduna in Drachten. Deze tour bestaat uit 6 hardcore punk bands die gedurende de avond een optreden zullen geven. Dit jaar bestaat de line-up uit Madball, Born From Pain, Trapped Under Ice, Wisdom in Chains, All For Nothing en Devil in Me.

Met Trapped Under Ice. In Drachten. Dat moet ik meemaken.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-01-2011 16:21 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 16:12 schreef BenKnuckles het volgende:
Ow, All For Nothing staat mee op de tour? Dacht dat ze enkel op de show in Holland zouden staan.
Devil in me komt uit Portugal, dus die zullen dan ook wel meekomen.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 17:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

HOLY FUCKING SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

YESYESYESYES WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-01-2011 17:52]

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2011 17:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 16:13 schreef bokaj het volgende:
Met Trapped Under Ice. In Drachten. Dat moet ik meemaken.

TUI al live gezien? Echt heel erg de moeite waard, dikke chaos bij die band.

iPim
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 17:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ben, jij live review of ik?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2011 18:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Momenteel jij, er is geen Belgische show bekend en ik ga niet naar Drachten

iPim
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 18:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik stap gewoon in tram na vijf minuten lopen en na een half uur sta ik fucking voor het paard. Beest, beest, beest!!! Op een vrijdag!!!!

Als een kind zo blij voor sinterklaas ben ik nu.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-01-2011 18:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 januari 2011 18:07 schreef iPim het volgende:
Ik stap gewoon in tram na vijf minuten lopen en na een half uur sta ik fucking voor het paard. Beest, beest, beest!!!

Daar is een topic voor geopend door OWW, als je erover wil praten....

Boeiender

iPim
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 18:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 18:08 schreef MR. N het volgende:
Daar is een topic voor geopend door OWW, als je erover wil praten....

Graag

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-01-2011 18:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 januari 2011 18:12 schreef iPim het volgende:
Graag

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3596928/1?hl=dieren
Alsjeblieft!

Boeiender

iPim
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 18:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 18:14 schreef MR. N het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3596928/1?hl=dieren
Alsjeblieft!

iPim
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 18:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 16:06 schreef metaldenhaag het volgende:
REBELLION TOUR 2011 : vr 18 maart 2011
Madball + Born from pain + Trapped under ice + Wisdom in chains + All for nothing + Devil in me

Paard van Troje - Den Haag

Staat nog niet op site van t paard, meer info en voorverkoop waarschijnlijk volgende week!

Niet morgen al in de voorverkoop? Ben daar morgen voor het paard... Nouja, ik koop wel kaartje op het internet

metaldenhaag
Posted 06-01-2011 19:59 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

....het is ook net vers van de pers dus zodra alles rond is gaat het in de vvk. Nog heel ff geduld dus!

iPim
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 20:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 19:59 schreef metaldenhaag het volgende:
....het is ook net vers van de pers dus zodra alles rond is gaat het in de vvk. Nog heel ff geduld dus!

Okay . Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik kwam voor de jeugd van tegenwoordig morgen. Gaat zeker vet worden! Deze package komt wel in de grote zaal mag ik hopen?

metaldenhaag
Posted 06-01-2011 20:05 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

aha, ik lees weer eens te snel (lees: slecht) .....
Als je volgende week vrijdag misschien ook bij de trojan metal fest ben zal vvk wel van start gaan....
en ja uiteraard in grote zaal!

[Dit bericht is gewijzigd door metaldenhaag op 06-01-2011 20:05]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-01-2011 20:18 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 17:52 schreef BenKnuckles het volgende:
TUI al live gezien? Echt heel erg de moeite waard, dikke chaos bij die band.
Nee, nog niet. Daarom ga ik ook.

YUUUUUUUUU!

iPim
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 20:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 20:18 schreef bokaj het volgende:
Nee, nog niet. Daarom ga ik ook.

YUUUUUUUUU!

Gezellig met Bokaj

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-01-2011 21:48 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Wat een line-up!

Daar laat ik Symphony X, Psychotic Waltz en Nevermore in Amsterdam graag voor schieten!

iPim
Usericon van iPim
Posted 06-01-2011 22:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 21:48 schreef Tenderstrike het volgende:
Wat een line-up!

Daar laat ik Symphony X, Psychotic Waltz en Nevermore in Amsterdam graag voor schieten!

Zelfde datum?

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-01-2011 12:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 22:22 schreef iPim het volgende:
Zelfde datum?

Helaas wel ja. De zondag erna staat die tour van Symphony X natuurlijk nog wel in Tilburg.

iPim
Usericon van iPim
Posted 07-01-2011 17:23 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Maakt niet uit, deze shit is veel zieker

Speedmetalpunk
Usericon van Speedmetalpunk
Posted 08-01-2011 16:32 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

Zonde dat Wisdom in Chains zo laag op de bill staat, beste band van de 5 na Madball.

Als deze tour niet in de trix in antwerpen komt wacht ik op de clubshows van deze 2 bands.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com