|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voorverkoop start a.s. vrijdag 14 januari om 12.00 uur Entree 20,- Zaal open 16.30 Aanvang 17.00 http://www.paard.nl/event/REBELLION-TOUR-MADBALL-BORN-FROM-PAIN-E-A- [Dit bericht is gewijzigd door metaldenhaag op 12-01-2011 16:00] |
|
Best duur, maar is de prijs waard denk ik Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: I know, maar NSD! was dit jaar ook rond de twintig euro, maarja voor nick en simon betaal je minstens 50 euro, dus ik ga zeker niet zitten klagen . Ik kon toch wel, want madball en born from pain (en de rest) wil ik écht niet missen. Mooie zaal ook. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
LAATSTE NIEUWS : EARLY BIRD ACTIE in eerste week voorverkoop : 5 euro korting op kaartje dus nu 15,- euro ipv 20,- Info op www.paard.nl |
|
Als ik van mn werk kom ga ik gelijk kaartje kopen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Time Table: Devil in Me - 17:10 All For Nothing - 18:10 Wisdom in Chains - 19:00 Trapped Under Ice- 19:50 Born From Pain - 20:50 Madball - 22:00 Volgens mij wordt het nu wel erg ruim opgezet. Een uur tussen Devil in Me en All For Nothing? Devil In Me gaat 45 minuten spelen als openingsband? |
|
Kan me ook niet voorstellen dat die meer dan 20/25 minuten gaan spelen en het langer dan een kwartier moet duren voor de ombouw... Anyway, ik ben er bij. TRAPPED UNDER ICE! |
|
zin... in... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
SYKEDSYKEDSYKED Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Nee, ik ga naar Iduna een week later. Is de bedoeling althans. Ik moet nog even een kaartje kopen. edit: YUUUUUUUU!1 voor Trapped Under Ice. Ik heb er laatst al over gedroomd. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-03-2011 2:21] |
|
Shit! Ik zie nu dat het al om 5 uur begint. Ik zal helaas Devil In Me moeten missen ... Had me er al wel op verheugd... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Morgen dus. Epic. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Shit was aan negers! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hoe was het? |
|
Vond het een beetje tegenvallen eigenlijk. Trapped Under Ice was stukken minder dan op plaat, weinig van Secrets of the World gespeeld ook. Madball was wel weer hard as always maar de andere bands deden mij vrij weinig. |
|
Madball was niet normaal harde heersch. Ineens een moshpit tot aan de geluidsman XD. Born From Pain viel tegen, wel lekker rondgerend in het megagrote hoefijzer. TUI was wel goede show, maar na dat nieuwe nummer kakte de show vollééédig in. Wisdom In Chains was aangenaam om naar te luisteren, goede performance en kwam live beter uit de verf. All For Nothing en Devil In Me waren wel geinig, maar niet meer dan dat. Weinig mensen wel. De zaal was gewoonweg te groot en dat bracht de sfeer niet echt ten goede. Toch maakte Madball mijn avond goed. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zo weinig waren er niet hoor Denk niet dat Iduna dit kan overtreffen. Paard zat zeker rond de 500 man (misschien meer in verband met afgelast concert Blaze)en wat extra ruimte in verband met zo'n grote pit is best handig. Ik zet zo een filmpje van die pit+ aansluitend down by law op youtube. http://www.youtube.com/watch?v=4qoHb-bHAxA [Dit bericht is gewijzigd door metaldenhaag op 19-03-2011 17:32] |
|
, verwacht in de loop van de week een liverecensie. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel er bij Iduna in kunnen, misschien niet eens 500. Het zal sowieso gezellig worden. Madball komt altijd wel volk op af. het begint pas om 7 uur, het zal wel laat worden. Tof filmpje. quote: [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-03-2011 17:53] |
|
Het tijdschema is best strak. Echt maar een kwartiertje ombouwtijd ofzo. Hoeveel mensen passen er in de Iduna? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Iets kleiner dan het paard, gok ik. En geen balkon ofzo. |
|
Balkon was voor het grootste gedeelte toch leeg. Was wel enigzins jammer dat de zaal zo hoog was. Gaf niet echt een intiem hardcoreineenhok-sfeertje. Maar het was gaaf hoor Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: in Iduna passen er zo'n 400-450 man |
|
Gaat leuk feestje worden dan! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |