IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Madball + Born from pain+ Trapped under ice + Wisdom in chains + 2 : 18 maart Paard - Den Haag Vorige pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-03-2011 19:07 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Devil In Me: Mwaah. Niet echt boeiend.
All For Nothing: Prima optreden!
Wisdom In Chains: Gaaf! Beetje statisch gebeuren alleen.
Trapped Under Ice: Hard! Boeide mij een stuk meer dan op cd. Goeie moves ook van de zanger.
Born From Pain: Overtuigde mij weer niet helemaal. Kwam ook niet helemaal tot z'n recht binnen de rest van de line-up.
Madball: Samen met TUI de beste band van de dag. Loepzuiver geluid, erg enthousiast en een mooie respons van het publiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 21-03-2011 23:04]

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2011 10:51 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2011 19:07 schreef Tenderstrike het volgende:
Devil In Me: Mwaah. Niet echt boeiend.
All Or Nothing: Prima optreden!
Wisdom In Chains: Gaaf! Beetje statisch gebeuren alleen.
Trapped Under Ice: Hard! Boeide mij een stuk meer dan op cd. Goeie moves ook van de zanger.
Born From Pain: Overtuigde mij weer niet helemaal. Kwam ook niet helemaal tot z'n recht binnen de rest van de line-up.
Madball: Samen met TUI de beste band van de dag. Loepzuiver geluid, erg enthousiast en een mooie respons van het publiek.

DIE: Geen idee. Te vroeg voor de vrijdag, nog op werk
AON: Idem
WIC: Fressen
TUI: De zanger is erg actief en sprong ook leuk mee in de pit op Madball maar muzikaal... bij vlagen een leuk stukje mara verder voornamelijk herrie.
BFP: Welkom stukje instrumentbeheersing en compositie. Klonk erg lekker.
Madball: Ivm eigenlijk nog steeds aan het werk zijn geen pit acties en geen trouwringen kwijt maar wel erg fijn weer even te horen.

All in all, niet super druk. Hopelijk wel druk genoeg dat het Paard een betje in de programering blijft zitten in deze richting.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-03-2011 15:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2011 10:51 schreef Argus het volgende:
All in all, niet super druk. Hopelijk wel druk genoeg dat het Paard een betje in de programering blijft zitten in deze richting.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com