|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij werkt voor de volkskrant? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nope. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zoek zelf dan ook wat beters om je druk over te maken |
|
Er schijnt wel een mooi stuk in de Gelderlander van donderdag te staan. Als iemand daar een scan van heeft? Verder was het een gezellig, boeiend maar wel lang weekend. Volgend jaar waarschijnlijk weer! Edit: Geweldige foto's op metalshots weer trouwens. Aan het begin van de dag zie je iedereen er een beetje droog opstaan en naarmate de dag vordert wordt het steeds uitbundiger. [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 01-11-2011 13:40] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Op de één of andere manier lukt het ze bij Metal Shots altijd om mensen er op hun minst voordelig op te zetten. Of de 'scene' zit inderdaad vol met lelijke, papperige puistenkoppen met slechte tanden. Ja hoor... |
|
quote: Zo heeft ome Burzum het ons inderdaad niet aangeleerd! quote: Ach, de nieuwe Wolves In The Throne Room hebben ze al gerecenseerd. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-11-2011 17:40] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Het artikel waar ik het over heb staat alleen maar in de papieren versie van donderdag 27 oktober... Niet ALLE antwoorden zijn met Google te vinden... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
dacht je soms dat ik antwoord op jou gaf? If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: De Volkskrant sloeg de vorige Black Metal review die ik van ze las (watain in Baroeg) ook al erg de plank mis. Waar Black Metal in ieder geval niet voor staat is het elitair links geneuzel van zo'n verslaggever. Verder is het natuurlijk parels voor de zwijnen. |
|
quote: Geboortedatum: Zaterdag 4 September 1993 Next please. |
|
ik heb vernomen dat ie ook nog kort haar heeft |
|
en een bril. |
|
Snap het hele Burzum gedoe niet. Het is meer show dan kwaliteit mijns inziens maargoed, daar is dit niet het juiste topic voor... |
|
quote:*proest* Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Nee dat is relevant om te melden, dapper hoor! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
In pim's geval: ja. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Man dat is al zo vaak genoemd, nu weten we het wel hoor dat Pim nog maar 18 is Bovendien was het ook nog eens behoorlijk off topic van Deathwish On Topic: Jammer dat ik er niet bij was, hopelijk volgend jaar 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Best epic dat iPim nog niet geboren was toen ome Varg zijn debuut uitbracht. Wellicht dat een dergelijke post'm eraan herinnert dat hij beter kan gaan knikkeren met Benknuckle's in een kiddycoretopic. Daar zijn ze voor. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Over 3 jaar horen we niks meer over kiddycore en hopelijk ook niets meer over pim. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Gelukkig stond jij op je 6e al wel te heerschen op het debuut van Burzum 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kwelgeest is geboren met corpsepaint op, je weet zelf! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: En tot die tijd even normaal doen tegen iPim ja ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Pim is een toffe gast ja, so deal with it! On Topic: Ik vond het stukje in de Volkskrant wel leuk om te lezen, het is best positief allemaal. Ik ben benieuwd wat voor figuur die verslaggever is [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-11-2011 10:04] 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |